Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 17:54
|
|
|
No ale chyba majster wie co kupował? Ile kosztowała ta pompa? |
|
|
|
|
|
|
|
olka122
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aleksandra
Jeżdzę: A8 D2
Dołączyła: 02 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: 2016-05-11, 19:19
|
|
|
On na pewno wie jaka to jest...ja tylko tyle, że to zamiennik ...około 100 zł kosztowała. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
olka122
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aleksandra
Jeżdzę: A8 D2
Dołączyła: 02 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: 2016-05-11, 19:34
|
|
|
Czekam na elektryka. Ma ja podłączyć pod komputer....zobaczymy co wykryje |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 20:25
|
|
|
Za 100zł to możesz od razu sobie darowac dalsze dłubanie. Żaden zamiennik w tej cenie nie bedzie realizował przelewu samodzielnie. Możesz jedynie dolac PB i trzymac stan powyżej połowy. |
|
|
|
|
olka122
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aleksandra
Jeżdzę: A8 D2
Dołączyła: 02 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: 2016-05-12, 08:25
|
|
|
Po wizycie elektryka i po podłączeniu jej okazało się, że nie ma żadnych błędów, a samochód nadal nie odpala. Doradził, aby założyć starą (oryginalną) pompkę paliwa i jeżeli odpali samochód to kupić nową też oryginał i zamontować.
Ta nowa pompka (zamiennik) pompuje paliwo o ciśnieniu 4 bary, od razu po założeniu było sprawdzana, tak mówił mechanik...
Co robią z tą Audiczką |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
olka122
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aleksandra
Jeżdzę: A8 D2
Dołączyła: 02 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: 2016-05-12, 10:02
|
|
|
drago_o napisał/a: | A mam pytanie... zatankowałaś więcej tego paliwa dla próby? |
Tak jest paliwa powyżej połowy baku. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-12, 10:06
|
|
|
jesli masz paliwa dośc a pompa daje 4bary na silnik to nie jest jej wina. Sprawdź czy iskre masz bo może kolejnym kłopotem być czujnik położenia wału(to się da sprawdzić po podłaczeniu kompa)
Wkładanie starej pompy o ile była ok tez może nie przynieśc oczekiwanego skutku poniewaz bardzo istitne jest by szczelnie złączyc oba kosze w baku po omacku |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-12, 20:52
|
|
|
ja bym zalal do pelna. |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
|