Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 2.8PB/LPG ] Długo kręci by odpalił a chodzi idealni  
Autor Wiadomość
KaZet 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2012-06-27, 22:41   [D2 94 2.8PB/LPG ] Długo kręci by odpalił a chodzi idealni

Witam !
Problem jest następujący. Auto zostało kupione miesiąc temu. Wszystkie filtry, oleje wymienione. Po ok 2 tygodniach sporadycznie rano w dodatniej temperaturze zaczął ciężko odpalać. W ciągu dnia o różnych porach i temperaturach. Długo kręci i zaskakuje po kilku sekundach. Gdy odpali (na benzynie) silnik chodzi idealnie. Później raz odpala na dotyk raz znowu dłużej trzeba kręcić. Auto poszło na komputer i był błąd - czujnik położenia wału korbowego. Został wymieniony na nowy i autko odpalało jak nowe. Po problemie. Jednak po tygodniu problem znowu się pojawił. Ktoś ma jakieś pomysył?

Auto po dłuższym kręceniu zawsze odpali, obroty równe, jeździ idealnie.
Po wymianie czujnika problem zaczął się dopiero gdy autko postało 3 godziny, gdy robiliśmy nową mapę gazu ( po około 60km na gazie i benzynie). Od tego czasu non stop ma co jakiś czas problem. Znowu muszę jechac pod komputer ale tak to jedyne co dolega. Jakieś pomysły co szukać? :(

Pozdrawiam !
Ostatnio zmieniony przez KaZet 2012-08-01, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-06-27, 23:15   

A ten czujnik to zamiennik czy oryginalny ?
_________________

 
 
KaZet 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2012-06-27, 23:17   

Oryginał za 360,- Z ASO.
Pierwsze co to sprawdzę u mechanika czy jest ciśnienie ok 4 bary na pompie paliwa (nowej, dopiero co wymienionej ) :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-06-28, 05:22   

I jeszcze tradycyjnie zobacz czy czy jak masz w zbiorniku 3/4 paliwa jest różnica .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Masa 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 237
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-06-28, 08:10   

Czyżby kolejna źle wsadzona pompa? Dolej więcej benzyny i zobacz efekty
_________________

 
 
KaZet 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2012-06-28, 22:16   

Pompa paliwa nie była ruszana od dnia zakupu. A odpalanie najpierw wyszło sporadycznie a poźniej już non stop co jakiś czas.

Benzyna dolana ponad 3/4 i nic, totalnie bez zmian. Odpala tak samo. Nie za każdym razem ale na 10 - 4 razy długo :( Nawet gdybym myslał, że to coś z gazem to jeździłem tydzień na benzynie i to samo.
 
 
Antek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-28, 23:07   

A zakreciles butle i wypaliles calkowicie caly gaz z reduktorow i przewodow? Bo ja mialem taki problem, kolega na forum kilka dni temu tez i okazalo sie, ze puszcza jeden wtryskiwacz gazowy i trzeba bylo krecic dluugo. Jak bylo goracy to od razu po zgaszeniu palil na "cyk". A jak postal chociaz chwile to koniec. Krecenie dlugo.
 
 
KaZet 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2012-06-28, 23:40   

Nie, tego jeszcze nie zrobiłem. Zobaczę to zanim zacznę bawić się z pompą paliwa :) Dziękuję!
 
 
kaczorv8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: arek
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 42
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 1
Skąd: ełk
Wysłany: 2012-07-01, 18:58   

Witm kolego ja miałem podobny problem i wymieniałem już wszystko co mi doradzali pompkę paliwa czujniki filtry itd.Co sie okazało padł elektrozawór w reduktorze i puszczał gaz w kolektor i dlatego tak długo musiałem kręć rozrusznikiem.Zawór kosztował 70zł i jest ok pozdrawiam
_________________
kaczor
 
 
KaZet 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2012-07-04, 15:35   

Wyjeździłem cały gaz i na benzynie odpala jak nowy. Jutro jadę zrobić listwę i sprawdzić zawór więc będzie wszystko wiadomo :)

Dziękuje :* !
 
 
Antek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Antek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-04, 19:31   

No to sie ciesze, ze chyba pomoglem znow :P szerokosci :)
 
 
KaZet 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2012-07-10, 22:13   

Witam !
Wstawiłem nową listwę bo stara była tragiczna już, auto znacznie lepiej jeździło na gazie ale po powrocie do domu na 100% reduktor dostał w dupę bo wszystko wróciło do normy. Prosiłem by sprawdzić czy on nie przepuszcza to usłyszałem, że nie i te listwy załatwią sprawy. Zaufałem bo ten sam fachowiec rok temu założyl bratu w JGCH 2 4,7 gaz z 5% spadkiem mocy 15 tyś km i śmiga idealnie. Więc czeka mnie kolejna podróż po lepszy reduktor bo autko odpala cały czas tak samo. Miało być pięknie, jest średnio jeszcze. Także gaz odstawiony, będzie urlop będe robił. ;-)

- listwa była czerwone Valteki 3 Ohm BFC - teraz OMVL Reg Fast (niebieskie)
- reduktor Scorpion ST - planowany nowy reduktor KME Gold + wymiana przewodu z 6mm na 8mm faro.

Musi być dobrze :)

[ Dodano: 2012-08-01, 13:55 ]
Załozony nowy reduktor - problem z odpalaniem zniknął. Pojawił się tylko jeden - auto przy deliktanym naciśnięciu gazu szarpie. Tylko na gazie. Robiło tak przedtem ale fachowiec mówił, że już reduktor nie wyrabia. Reduktor nowy a auto nieważne czy przy 50km/h czy przy 140km/h - zawsze szarpie jak delikatnie wcisnę gaz (mega delikatnie). Wcisnę mocniej to idzie jak bajka. CO DZIWNE - kiedy podpielismy się do komputera od gazu i chcielismy zrobić mapę gazu - nie pokazuje mapy benzyny. Nieważne co robimy, jak jedziemy mape benzyny rysuje w prostej linie więc wygląda na to, jakby jakiś czujnik był źle zamontowany i nie wysyła dobrze sygnału do kompa od gazu? :roll: Ah a8 :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.