Autor |
Wiadomość |
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2017-01-30, 16:44 [D2 94 2.8PB/LPG
] Przewód układu wspomagania
|
|
|
Witam! Gdzie kończy się przewód od układu wspomagania zaznaczony strzałką? Nie mam teraz dostępu do kanału a z przodu nie mogę zobaczyć gdzie on idzie i jaki w ogóle jest dostęp do niego od tej ,,niewidocznej" strony.
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2017-01-30, 18:13
|
|
|
A jak z dostępem do niego? Od spodu bez problemu jest podejście? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
PawełBS
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40 Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 61 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2017-01-30, 18:46
|
|
|
Co można zrobić jeśli ten właśnie przewód puszcza płyn przy chłodniczce, skrócić nie ma z czego, używka będzie pewnie w takim samym stanie. Jak sobie z tym radzicie? |
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2017-01-30, 19:00
|
|
|
Odkręć i zanieś do ponownego zakucia |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-30, 19:52
|
|
|
cały wąż wykręć i zanieś tam gdzie dorabiają węże hydrauliczne, na wymiar zrobią jak trzba |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2017-01-30, 20:28
|
|
|
Podpowie ktoś jeszcze jak dostać się do tego przewodu? |
|
|
|
|
|
|
|
PawełBS
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40 Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 61 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2017-01-30, 21:32
|
|
|
pb41ns napisał/a: | cały wąż wykręć i zanieś tam gdzie dorabiają węże hydrauliczne, na wymiar zrobią jak trzba | Też myślałen o tym, tylko zastanawia mnie ten metalowy element na przewodzie, widać na zdjęciu. To jakiś dławik czy co? Jak to jest z zarabianiem tych przewodów, można wykorzystać stare końcówki? I ten element na przewodzie? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-30, 21:53
|
|
|
ten element musi pozostać, wystarczy tylko zakucie rozciąc i juz bez problemu zejdzie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
PawełBS
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 40 Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 61 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2017-01-30, 22:11
|
|
|
Dzięki, podjade do gości od przewodów zobacze co powiedzą |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-02-14, 22:50
|
|
|
Rozetnij metalowe zakucia, wstaw tam opaski zaciskowe.
Wymień ten krótki kawałek węża na jakiś olejoodporny fi 12. Ja wstawiłem wąż od LPG bo też był z NBR.
Moim zdaniem nie ma sensu tego zakuwać jak obok do chłodnicy jest opaska. W tym miejscu nie ma też ciśnienia bo to powrót do zbiornika A ten metalowy łącznik węża ma solidne zacięcia by nic nie spadło. Jego obecność to kwestia technologiczna ciężko było pewnie zrobić długi wąż z fajką na końcu.
To jest 15 min roboty i szkoda szarpać się od spodu z całością chyba, że cieknie gdzieś indziej jeszcze.
Ten sam problem był tu:
http://www.a8team.pl/d2-9...rwo-vt22217.htm |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
|