Autor |
Wiadomość |
COLA
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48 Dołączył: 13 Paź 2012 Posty: 46 Skąd: Radymno
|
Wysłany: 2013-06-13, 20:56 [D2 96 3.7PB
] Auto odpala i gaśnie
|
|
|
Witam koledzy od jakiegoś czasu mam problem który ostatnio się nasilił. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go auto odpala i gaśnie po 1 sekundzie , przy tym miga kontrolka imobilajzera. Sytuacja może się powtórzyć kilka razy albo wystarczy jeszcze raz wyjąć kluczyk i zapala , Są tez dni że wszystko jest Ok . Według mnie to cos z imobilajzerem ponieważ jeśli kontrolka zgaśnie po włożeniu kluczyka do stacyjki to zapali jeśli miga to nie zapali, dodam iż mam tylko jeden kluczyk z irdą więc nie mogę sprawdzić czy to wina kluczyka . Od czego w takim przypadku zacząć poszukiwania problemu i co jeżeli któregoś dnia gdzieś zaparkuję i już nie odpalę jak wtedy ominąć imobilajzer . Zastanawiam się także czy kluczyk nie traci swojego kodu i imobilajzer go nie odczytuje |
|
|
|
|
|
|
|
Flash
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 69 Skąd: Kraków/Stavanger
|
Wysłany: 2013-06-13, 21:11
|
|
|
Wina ewidentnie kluczyka. Ja w A6 miałem podobny problem, brat bw A4. W obydwu przypadkach pomogła powtórna adaptacja klucza przy pomocy kabelka CAN+K i programu can+k commander 1,4. W A/S8 nie sprawdzałem ale może być podobnie. Może bardziej zorientowani koledzy podpowiedzą czy faktycznie tak jest. |
Ostatnio zmieniony przez Flash 2013-06-13, 21:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-06-13, 21:27
|
|
|
Może antena od immo już nie zbierać dobrze sygnału (kiedyś w A4 miałem identycznie to pomogło wyczyszczenie złącza anteny -przy stacyjce, spotkałem się z zaleceniem aby je na stałe zlutować). Inna opcja to wywalić z auta immobilizer. Jest to kiepskie zabezpieczenie przed złodziejem, a najprostszy schowany wyłącznik ważnego obwodu na dłużej zatrzyma złodzieja niż ten immobilizer. Kiedyś miałem w rękach testowo urządzenie które w moim aucie immobilizer zdeaktywowało w parę sekund - pisałem kiedyś o tym na forum. To pudełeczko przeznaczone było do niemal wszystkich aut koncenrnu VAG - również Porshe, Bentey :-) Są też emulatory immobilizera, które można wpiąć i go wyłączyć, można to zrobić programowo (jak byś był zainteresowany napisz PW to podam ci namiary na kompetentną firmę która usunie immobilizer ze sterownika - również mozna im wysłać sterownik i za 2 dni masz go z powrotem i immobilizer może się już psuć, a auto odpalisz kluczykiem gdziekolwiek dorobionym - dla Ciebie to może i wygodniej jak masz 1 kluczyk, dorobisz wtedy zapasowy za parę złoty. A jak się boisz że auto ukradną to auto na wiele innych sposobów można zabezpieczyć. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
COLA
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48 Dołączył: 13 Paź 2012 Posty: 46 Skąd: Radymno
|
Wysłany: 2013-06-13, 21:45
|
|
|
Auto stoi na mojej posesji więc nie obawiam się kradzieży , więc mógłbym zrezygnować z imobilajzera a jeżeli chodzi o złodzieji to zdaje sobie sprawę iż nie takie rzeczy ich zatrzymają . Pytanie gdybym chciał ci podesłać tą centralkę to jak ja zdemontować i gdzie szukać |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-06-13, 21:49
|
|
|
COLA napisał/a: | Auto stoi na mojej posesji więc nie obawiam się kradzieży , więc mógłbym zrezygnować z imobilajzera a jeżeli chodzi o złodzieji to zdaje sobie sprawę iż nie takie rzeczy ich zatrzymają . Pytanie gdybym chciał ci podesłać tą centralkę to jak ja zdemontować i gdzie szukać |
Ja ci tego nie zrobię, mogę dać ci namiary na firmę która takie rzeczy robi. Sterownik masz przy podszybiu po stronie pasażera pod plastikową osłoną. |
|
|
|
|
|
|
|
COLA
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48 Dołączył: 13 Paź 2012 Posty: 46 Skąd: Radymno
|
Wysłany: 2013-06-13, 21:53
|
|
|
ok możesz mi podesłać |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-14, 00:01
|
|
|
Miałem niemal identyczny problem i pomoło zlutowanie na stałe przewodów dochodzacych do anteny. Wywalic immo w tym roczniku można przy pomocy już vag coma(tzw immo box) |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-06-14, 07:40
|
|
|
COLA napisał/a: | ok możesz mi podesłać |
podesłałem |
|
|
|
|
COLA
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48 Dołączył: 13 Paź 2012 Posty: 46 Skąd: Radymno
|
Wysłany: 2013-06-14, 20:46
|
|
|
Jutro jade do mechanika i zobaczę co powie na temat immo i jego wyłączenia Vagiem |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-15, 01:08
|
|
|
ja bym zlutował te przewody do anteny i jak problem minie to zostawił immo. |
|
|
|
|
COLA
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48 Dołączył: 13 Paź 2012 Posty: 46 Skąd: Radymno
|
Wysłany: 2013-06-15, 21:20
|
|
|
Pytanie czy aby zlutować te styki przy antenie to wystarczy zdemontować obudowę przy kierownicy czy coś więcej |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-15, 21:52
|
|
|
Tylko plastyki przy kolumnie demontujesz i masz jak na dłoni. No kawałeczek tej plastykowej czesci gdzie wchodzi kostka musisz delikatnie wyłamac lub wytopić lutownica by było widac piny i po zalutowaniu jak hasa to najlepiej zalac silikonem i zapomnieć |
|
|
|
|
COLA
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48 Dołączył: 13 Paź 2012 Posty: 46 Skąd: Radymno
|
Wysłany: 2013-06-18, 19:49
|
|
|
Byłem dzisiaj w warsztacie u siebie i okazało się że mechanik może niby wyłączyć imobilajzer ale będzie to kosztowało około 300 zł , i z tego co wywnioskowałem to nie będzie mu się chciało bawić w naprawę anteny lub innej części bo stwierdził że przyczyn może być wiele, ale jakoś mnie to nie przekonało więc jutro pojadę jeszcze w jedno miejsce a w sobotę lub niedzielę sam rozkręcę obudowę kolumny i zobaczę co z tymi pinami przy antenie. Pytanie tylko mam jak je zlutować tak jak kostka jest wpinana czy inaczej |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
|
|
|
|
|