Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 3.7PB ] Auto odpala i gaśnie  
Autor Wiadomość
COLA 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 46
Skąd: Radymno
Wysłany: 2013-06-13, 20:56   [D2 96 3.7PB ] Auto odpala i gaśnie

Witam koledzy od jakiegoś czasu mam problem który ostatnio się nasilił. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go auto odpala i gaśnie po 1 sekundzie , przy tym miga kontrolka imobilajzera. Sytuacja może się powtórzyć kilka razy albo wystarczy jeszcze raz wyjąć kluczyk i zapala , Są tez dni że wszystko jest Ok . Według mnie to cos z imobilajzerem ponieważ jeśli kontrolka zgaśnie po włożeniu kluczyka do stacyjki to zapali jeśli miga to nie zapali, dodam iż mam tylko jeden kluczyk z irdą więc nie mogę sprawdzić czy to wina kluczyka . Od czego w takim przypadku zacząć poszukiwania problemu i co jeżeli któregoś dnia gdzieś zaparkuję i już nie odpalę jak wtedy ominąć imobilajzer . Zastanawiam się także czy kluczyk nie traci swojego kodu i imobilajzer go nie odczytuje
 
 
Flash 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 69
Skąd: Kraków/Stavanger
Wysłany: 2013-06-13, 21:11   

Wina ewidentnie kluczyka. Ja w A6 miałem podobny problem, brat bw A4. W obydwu przypadkach pomogła powtórna adaptacja klucza przy pomocy kabelka CAN+K i programu can+k commander 1,4. W A/S8 nie sprawdzałem ale może być podobnie. Może bardziej zorientowani koledzy podpowiedzą czy faktycznie tak jest.
Ostatnio zmieniony przez Flash 2013-06-13, 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2013-06-13, 21:27   

Może antena od immo już nie zbierać dobrze sygnału (kiedyś w A4 miałem identycznie to pomogło wyczyszczenie złącza anteny -przy stacyjce, spotkałem się z zaleceniem aby je na stałe zlutować). Inna opcja to wywalić z auta immobilizer. Jest to kiepskie zabezpieczenie przed złodziejem, a najprostszy schowany wyłącznik ważnego obwodu na dłużej zatrzyma złodzieja niż ten immobilizer. Kiedyś miałem w rękach testowo urządzenie które w moim aucie immobilizer zdeaktywowało w parę sekund - pisałem kiedyś o tym na forum. To pudełeczko przeznaczone było do niemal wszystkich aut koncenrnu VAG - również Porshe, Bentey :-) Są też emulatory immobilizera, które można wpiąć i go wyłączyć, można to zrobić programowo (jak byś był zainteresowany napisz PW to podam ci namiary na kompetentną firmę która usunie immobilizer ze sterownika - również mozna im wysłać sterownik i za 2 dni masz go z powrotem i immobilizer może się już psuć, a auto odpalisz kluczykiem gdziekolwiek dorobionym - dla Ciebie to może i wygodniej jak masz 1 kluczyk, dorobisz wtedy zapasowy za parę złoty. A jak się boisz że auto ukradną to auto na wiele innych sposobów można zabezpieczyć.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-06-13, 21:37   

http://www.a8team.pl/d2-9...immo-vt6190.htm , http://www.a8team.pl/d2-9...mocy-vt1268.htm , http://www.audipages.com/...irereplace.html .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
COLA 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 46
Skąd: Radymno
Wysłany: 2013-06-13, 21:45   

Auto stoi na mojej posesji więc nie obawiam się kradzieży , więc mógłbym zrezygnować z imobilajzera a jeżeli chodzi o złodzieji to zdaje sobie sprawę iż nie takie rzeczy ich zatrzymają . Pytanie gdybym chciał ci podesłać tą centralkę to jak ja zdemontować i gdzie szukać
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2013-06-13, 21:49   

COLA napisał/a:
Auto stoi na mojej posesji więc nie obawiam się kradzieży , więc mógłbym zrezygnować z imobilajzera a jeżeli chodzi o złodzieji to zdaje sobie sprawę iż nie takie rzeczy ich zatrzymają . Pytanie gdybym chciał ci podesłać tą centralkę to jak ja zdemontować i gdzie szukać

Ja ci tego nie zrobię, mogę dać ci namiary na firmę która takie rzeczy robi. Sterownik masz przy podszybiu po stronie pasażera pod plastikową osłoną.
 
 
COLA 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 46
Skąd: Radymno
Wysłany: 2013-06-13, 21:53   

ok możesz mi podesłać
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-14, 00:01   

Miałem niemal identyczny problem i pomoło zlutowanie na stałe przewodów dochodzacych do anteny. Wywalic immo w tym roczniku można przy pomocy już vag coma(tzw immo box)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2013-06-14, 07:40   

COLA napisał/a:
ok możesz mi podesłać

podesłałem
 
 
COLA 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 46
Skąd: Radymno
Wysłany: 2013-06-14, 20:46   

Jutro jade do mechanika i zobaczę co powie na temat immo i jego wyłączenia Vagiem
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-15, 01:08   

ja bym zlutował te przewody do anteny i jak problem minie to zostawił immo.
 
 
COLA 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 46
Skąd: Radymno
Wysłany: 2013-06-15, 21:20   

Pytanie czy aby zlutować te styki przy antenie to wystarczy zdemontować obudowę przy kierownicy czy coś więcej
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-15, 21:52   

Tylko plastyki przy kolumnie demontujesz i masz jak na dłoni. No kawałeczek tej plastykowej czesci gdzie wchodzi kostka musisz delikatnie wyłamac lub wytopić lutownica by było widac piny i po zalutowaniu jak hasa to najlepiej zalac silikonem i zapomnieć :)
 
 
COLA 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2 Q
Wiek: 48
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 46
Skąd: Radymno
Wysłany: 2013-06-18, 19:49   

Byłem dzisiaj w warsztacie u siebie i okazało się że mechanik może niby wyłączyć imobilajzer ale będzie to kosztowało około 300 zł , i z tego co wywnioskowałem to nie będzie mu się chciało bawić w naprawę anteny lub innej części bo stwierdził że przyczyn może być wiele, ale jakoś mnie to nie przekonało więc jutro pojadę jeszcze w jedno miejsce a w sobotę lub niedzielę sam rozkręcę obudowę kolumny i zobaczę co z tymi pinami przy antenie. Pytanie tylko mam jak je zlutować tak jak kostka jest wpinana czy inaczej
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-18, 20:28   

Fajni mechanicy.... Kostke ucinasz a raczej kosteczke i zlutujesz kable do pinów.
Masz tu troszke literatury :)
http://www.audipages.com/...irereplace.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.