Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] ABZ, Wymiana rozrządu - części  
Autor Wiadomość
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-24, 22:11   [D2 94 4.2PB ] ABZ, Wymiana rozrządu - części

Witam kolegów i koleżanki .
Czas niedługo na wymianę rozrządu , i z tym moje pytanie , czy coś takiego jest dopuszczalne żeby założyć u siebie w aucie na około 70Kkm ????

http://moto.allegro.pl/ro...1410592157.html
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-01-24, 23:05   

Jak najbardziej. W pudełku Ruville'a znajdziesz pewnie i tak INA (LUK).
Jak Ci się trafią na niemieckich, lub japońskich łożyskach to się ciesz :-)
_________________
Black Cars Matters
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-24, 23:07   

Dzięki bardzo , wszystko i na temat .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Szopen 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 80
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2011-01-29, 22:09   

Kolego co do tego allegrowicza to polecam. Kupowałem właśnie u niego cały rozrząd (bez termostatu bo kupiłem w serwisie) Bardzo szybka wysyłka ;)
Tak jak powiedział kolega Dice111 w pudełkach ruvill'e były rolki INA ;) Przy wymianie warto jeszcze wymienic pasek wielorowkowy oraz sprawdzic stan rolek oraz napinacza
Pozdrawiam
_________________
No quattro no fun ;)
 
 
sebamac-kg 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Q Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebek
Jeżdzę: CCCO
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 29
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2011-03-26, 17:28   

Tez polecam tego allegrowicza, tez od niego kupowalem. Nie sprawdzac i nie oszczedzac na rozrzadzie i odrazu inne elementy powymieniac. Zalecam ten element, ktory najczesciej pada, a jego sie nie wymienia.. maly wielotryb a koszt w serwisie 160zl (brak zamiennikow). Sprawdze pozniej w domu dokladna fachowa nazwe i nr czesci.
 
 
Slawekp2p 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2019-02-12, 09:49   

Chcial bym odświeżyć kotleta i zapytać o parę rzeczy mianowicie:
będę wymieniał u siebie rozrząd 4,2 abz i jakby ktoś podał mi spis rolek/części itp. które muszę zamówić w sklepie u siebie, jeśli by ktoś miał zdjęcie takiego rozrządu na silniku i czy wymienić też simering na wale

dzięki
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 535
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-02-12, 21:35   

- pasek continental CT727 x1
- poma wody hepu P577 x1
- napinacz INA 531008110 x1
- rolka prowadząca INA 532005410 x2
- tłumik INA 533006820 x1
- termostat wahler 427487D x1
- simmering wału elring 475.961 x1
- simmering wałka rozrządu elring 325.155 x2
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-13, 05:55   

co do uszczelniaczy to ja bym polemizował czy je wymieniać jak są ok dlaczego bo te nowe czasem bywają gorsze od tych starych parę razy w moim przypadku się pogorszyło
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-02-13, 11:01   

Jak na wale jest lekki rowek a simering wbije się nie prostopadle to robi się z tego pompka do oleju.
Kluczem montażu simeringów jest prostopadłość. A ile ich wbija się młoteczkiem? tworząc albo falbankę na brzegu albo pod jakimś tam kątem? Nawet jak jest ścianka oporowa na końcu to i tak guma się poddaje.
Trzeba zrobić stempel na tokarce i wciskać
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-13, 11:29   

te uszczelniacze potrafią w obudowie się obracać <hmm> taki dobry towar palcami się to wpycha ja nie mówię nic o uszkodzeniu przy wkładaniu
 
 
Slawekp2p 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2019-02-13, 21:42   

ja znalazłem coś takiego
https://rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-pompa-wody-Audi-A8-3.7-4.2-AEW-AEM-ABZ-AKG-AHC-AKH-CT727-55410-55411-55734-65701/1880
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-02-14, 09:41   

Slawekp2p napisał/a:
jeśli by ktoś miał zdjęcie takiego rozrządu na silniku i czy wymienić też simering na wale

http://www.audipages.com/...tbreplace0.html
_________________
Black Cars Matters
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-14, 17:39   

mi by się nie chciało tak partolić zwala się przód i jest wygodnie
 
 
Slawekp2p 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2019-02-15, 08:18   

No jakby tego było mało to zawsze problem musi być, nie mogę odkręcić srub na klucz 12mm z lewej osłony rozrządu koło napinacza paska wielotomowego rozumiem że tam jest normalny gwint? A żeby zdemontować koło na wale z paska wielorowkowego to muszę odkręcić te małe 4sruby i tą dużą? koło zębate na wale jest na klinie? żeby się nie rozjechało

Więc tak osłona odkręcona(śruby rozwiertane) tylko problem z dużą śrubą na wale żeby zdjąć koło paska wielorowkowego ma ktoś jakiś sposób? Próbowałem kluczem udarowym elektrycznym 500Nm i lipa jutro będę miał mocniejszy może wtedy
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-15, 17:36   

kolo odkręcasz małe w kolo a ta środkowa tylko wtedy gdy simering zmieniasz ja tam na blokadzie odkręcam to klucz i odpowiednio długa rura
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.