Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-01-24, 23:05
|
|
|
Jak najbardziej. W pudełku Ruville'a znajdziesz pewnie i tak INA (LUK).
Jak Ci się trafią na niemieckich, lub japońskich łożyskach to się ciesz :-) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2011-01-29, 22:09
|
|
|
Kolego co do tego allegrowicza to polecam. Kupowałem właśnie u niego cały rozrząd (bez termostatu bo kupiłem w serwisie) Bardzo szybka wysyłka
Tak jak powiedział kolega Dice111 w pudełkach ruvill'e były rolki INA Przy wymianie warto jeszcze wymienic pasek wielorowkowy oraz sprawdzic stan rolek oraz napinacza
Pozdrawiam |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
|
|
|
sebamac-kg
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Q Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebek
Jeżdzę: CCCO
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 29 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2011-03-26, 17:28
|
|
|
Tez polecam tego allegrowicza, tez od niego kupowalem. Nie sprawdzac i nie oszczedzac na rozrzadzie i odrazu inne elementy powymieniac. Zalecam ten element, ktory najczesciej pada, a jego sie nie wymienia.. maly wielotryb a koszt w serwisie 160zl (brak zamiennikow). Sprawdze pozniej w domu dokladna fachowa nazwe i nr czesci. |
|
|
|
|
Slawekp2p
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 31 Mar 2018 Posty: 13 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2019-02-12, 09:49
|
|
|
Chcial bym odświeżyć kotleta i zapytać o parę rzeczy mianowicie:
będę wymieniał u siebie rozrząd 4,2 abz i jakby ktoś podał mi spis rolek/części itp. które muszę zamówić w sklepie u siebie, jeśli by ktoś miał zdjęcie takiego rozrządu na silniku i czy wymienić też simering na wale
dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 535 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-02-12, 21:35
|
|
|
- pasek continental CT727 x1
- poma wody hepu P577 x1
- napinacz INA 531008110 x1
- rolka prowadząca INA 532005410 x2
- tłumik INA 533006820 x1
- termostat wahler 427487D x1
- simmering wału elring 475.961 x1
- simmering wałka rozrządu elring 325.155 x2 |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-13, 05:55
|
|
|
co do uszczelniaczy to ja bym polemizował czy je wymieniać jak są ok dlaczego bo te nowe czasem bywają gorsze od tych starych parę razy w moim przypadku się pogorszyło |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2019-02-13, 11:01
|
|
|
Jak na wale jest lekki rowek a simering wbije się nie prostopadle to robi się z tego pompka do oleju.
Kluczem montażu simeringów jest prostopadłość. A ile ich wbija się młoteczkiem? tworząc albo falbankę na brzegu albo pod jakimś tam kątem? Nawet jak jest ścianka oporowa na końcu to i tak guma się poddaje.
Trzeba zrobić stempel na tokarce i wciskać |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-13, 11:29
|
|
|
te uszczelniacze potrafią w obudowie się obracać taki dobry towar palcami się to wpycha ja nie mówię nic o uszkodzeniu przy wkładaniu |
|
|
|
|
|
|
|
Slawekp2p
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 31 Mar 2018 Posty: 13 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-02-14, 09:41
|
|
|
Slawekp2p napisał/a: | jeśli by ktoś miał zdjęcie takiego rozrządu na silniku i czy wymienić też simering na wale |
http://www.audipages.com/...tbreplace0.html |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-14, 17:39
|
|
|
mi by się nie chciało tak partolić zwala się przód i jest wygodnie |
|
|
|
|
Slawekp2p
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 31 Mar 2018 Posty: 13 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2019-02-15, 08:18
|
|
|
No jakby tego było mało to zawsze problem musi być, nie mogę odkręcić srub na klucz 12mm z lewej osłony rozrządu koło napinacza paska wielotomowego rozumiem że tam jest normalny gwint? A żeby zdemontować koło na wale z paska wielorowkowego to muszę odkręcić te małe 4sruby i tą dużą? koło zębate na wale jest na klinie? żeby się nie rozjechało
Więc tak osłona odkręcona(śruby rozwiertane) tylko problem z dużą śrubą na wale żeby zdjąć koło paska wielorowkowego ma ktoś jakiś sposób? Próbowałem kluczem udarowym elektrycznym 500Nm i lipa jutro będę miał mocniejszy może wtedy |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-15, 17:36
|
|
|
kolo odkręcasz małe w kolo a ta środkowa tylko wtedy gdy simering zmieniasz ja tam na blokadzie odkręcam to klucz i odpowiednio długa rura |
|
|
|
|
|