Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2017-02-07, 19:00
|
|
|
Targałeś go do kanału i z kanału w górę ? Jeśli tak to gratuluję, ja bym na bank wyjeżdżał całym zestawem. Elektronikę odpiąć i rzucić na silnik to całe 20 minut roboty w porównaniu do tego co trzeba zrobić, żeby to rozpinać na samochodzie
Gratuluję samozaparcia |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-02-07, 19:22
|
|
|
Też targałem z kanału. 2 dni demontaż mi zajął, tylko miałem ten komfort psychiczny, że wiedziałem, że montować tej lochy już nie będę
Ale tak jak napisałem wcześniej, teraz też bym razem z silnikiem wyjeżdżał |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2017-02-09, 18:13
|
|
|
Locha już na aucie.
Wszystko śmiga tylko jeszcze muszę linkę wyregulować bo czasem neutrala nie widzi.
Tak, tak koledzy wyjąłem i włożyłem z kanału. Wygodnie nie było ale udało się.
Jeszcze tylko z tą linką powalczę i będzie git. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2017-02-09, 20:28
|
|
|
daro72 napisał/a: | tak koledzy wyjąłem i włożyłem z kanału |
Sam?
Czy z czyjąś pomocą?
Ja wymieniałem z kanału ale wytargać do góry i podwiesić na aucie pomagał mi syn. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2017-02-09, 21:23
|
|
|
Też z syn mi pomagał. Z kanału, tego drania to i Pudzian sam by nie dał rady. he he
Martwi mnie tylko regulacja tej chole..ej linki |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
ricobb
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24 DTD
Zasilanie: PB
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D2 4.2 abz
Wiek: 43 Dołączył: 21 Lut 2015 Posty: 1 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2017-02-09, 21:25
|
|
|
eee no panowie nie przesadzajcie,wytargac tą skrzynie to 4 godziny roboty,fakt faktem do lekkich nie nalezy |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-02-09, 21:54
|
|
|
ricobb napisał/a: | eee no panowie nie przesadzajcie,wytargac tą skrzynie to 4 godziny roboty,fakt faktem do lekkich nie nalezy |
Jak się ma odpowiednie narzędzia, miejsce i doświadczenie w tej kwestii to i owszem. Ale jak się robi to pierwszy raz, samemu, w małym garażu z krótkim, wąskim kanałem, gdzie 1/3 auta musi być na dworze, to jednak trochę czasu się traci na kombinacje i wymyślanie różnych patentów |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2017-02-09, 22:02
|
|
|
gtfan napisał/a: | Jak się ma odpowiednie narzędzia, miejsce i doświadczenie w tej kwestii to i owszem. Ale jak się robi to pierwszy raz, samemu, w małym garażu z krótkim, wąskim kanałem, gdzie 1/3 auta musi być na dworze, to jednak trochę czasu się traci na kombinacje i wymyślanie różnych patentów |
Ja u siebie specjalnie do tej roboty kanał przerabiałem z długości o 80 cm. Bo jak auto stało to do kanału nie mogłem się dostać. Jeśli to by było lato to du...ie bym miał jakby pół auta wystawało na zewnątrz. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
wampek007
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 c5
Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2017 Posty: 14 Skąd: Chotyłów
|
Wysłany: 2017-03-13, 19:34
|
|
|
a może podpowie ktoś z kolegów na pytanie daro72
"A teraz coś elektroniki. Jaką oporność powinien mieć czujnik obrotów wału."
Bo ta informacja tez i mi by sie przydała |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 113 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2021-12-13, 22:27
|
|
|
CINEK napisał/a: | hej tu masz opis jak wyrwac drania (fakt faktem po niemiecku ale z rysunkow mozesz wnioskowac co i jak)
MANUAL |
Cinek mógłbyś jeszcze raz podrzucić tego manuala? Pozdrowienia |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2021-12-14, 15:22
|
|
|
kubaziel napisał/a: | Cinek mógłbyś jeszcze raz podrzucić tego manuala? Pozdrowienia |
Proszę:
4HP
5HP |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 113 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2021-12-14, 21:38
|
|
|
dzięki Gtfan
[ Dodano: 2021-12-15, 00:09 ]
a jest gdzieś niemiecka wersja? |
|
|
|
|
|
|
|
|