Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Ile modułów można zdiagnozować?  
Autor Wiadomość
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-13, 19:08   [D2 94 4.2PB ] Ile modułów można zdiagnozować?

Z iloma modułami można się połączyć i zdiagnozować je w egzemplarzu z początku produkcji?
Podpinając VAG-COMa łączy mi się tylko z: silnikiem, abs, instrumentami, napędem, poduchami i klimatyzacją.
Pozostałych modułów nie wykrywa.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-13, 19:32   

Bo ich nie ma :)
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-14, 04:46   

Czyli nie zdiagnozuje sobie chociażby centralnego zamka, czy elektrycznej kierownicy?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-10-14, 07:45   

o ile dobrze pamiętam powinno się dać, ale nie każdy vag com to będzie potrafił. zależy od wersji pirata :D

większość rzeczy można sprawdzić w blokach pomiarowych
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-10-14, 07:53   

Vag com 3.11 bardzo ładnie mi wszystko diagnozuje.
_________________
I`m the LPG master
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-10-14, 07:55   

tu masz co dokładnie "modułowo" można zdiagnozować w A8...reszta tylko w blokach pomiarowych

http://www.ross-tech.com/...tions/v8a8.html

emilus143, co znaczy "wszystko" ? :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-10-14, 08:15   

Chodzi mi konkretnie o to co może być dostępne dla zwykłego cywila. Począwszy od silnika a skończywszy na centralnym czy tam innych pierdół.
_________________
I`m the LPG master
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-14, 08:59   

Masz moze jakas instrukcje, ktora ulatwilaby mi zdiagnozowanie?
Mam wersje 311 i auto lub reczny scan czyta mi tylko to, co opisalem w pierwszym poscie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-14, 12:42   

W tagu jest rocznik 94 a tam podobnie jak i u mnie nie ma wielu opcji jakie maja poźne przedlifty czy FL.
I nie ma co szukac taki centralny nie ma modułu,modułu komfortu tez nie ma w uj nie ma i to jest pikne :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-10-14, 12:48   

ja mój dziadek zawsze mówił mają wtedy Opla Kdetta : " i mniej elektroniki tym mniej się będzie psuło" :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-14, 13:47   

Im mniej wiem tym lepiej śpię. :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-14, 13:48   

Świeta prawda jakiz mam spokój jak mi się vcds popsuł :D

A i samo Ałosiem bez super modułow sie w tej częsci nie psuje raczej.
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2016-10-14, 14:49   

W moim 94r jest to samo, można się połączyć tylko z Ww. "podstawami" :) . Sam pamiętam jak chciałem ustawić centralny zamek, po przekroczeniu np 15km/h zamek sam się zamyka <okok> dopiero Apophis mnie uświadomił że w naszych babciach VAGiem nie idzie
_________________

 
 
djwaldee 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Waldemar
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 104
Skąd: Chocianów
Wysłany: 2016-10-30, 13:42   

A czym idzie ? Bo takie zamykanie to fajna sprawa.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-30, 20:37   

osobnym modułem Walduś
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.