Autor |
Wiadomość |
szelagsi
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: Już mam A8
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-06-08, 21:49 [D2 ALL
] Ile płynu w zbiorniczku przy gazie
|
|
|
Witam ostatnio oglądałem A8 z gazem z tego co wyczytałem miała reduktory scorpiona 2szt przy oględzinach sprzedający powiedział mi że płynu w zbiorniczku wyrównawczym jast min ponieważ gdy wleje więcej wybije twierdził że to norma przy gazie,a teraz moje pytanie czy tak powinno być??? |
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-06-08, 22:19
|
|
|
nie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2010-06-09, 00:12
|
|
|
szelagsi napisał/a: | płynu w zbiorniczku wyrównawczym jast min ponieważ gdy wleje więcej wybije twierdził że to norma |
No kur...czę czego to ludzie nie wymyślą!! mega debil ten kolo "mało płynu musi być bo z gazem..." śmieszne to :mrgreen: a za razem żałosne :-x |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Rafelek
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 96 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2010-06-09, 16:50
|
|
|
U siebie mam tak samo,płyn musi być na minimum bo inaczej będzie wybijał. Pytałem klienta od gazu to właśnie to samo mi powiedział. |
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-06-09, 18:36
|
|
|
A gdzie w tym wszystkim logika? Dołożenie kilku węży oraz reduktora/reduktorów nie wpływa znacząco na wzrost pojemności układu chłodzenia (zwłąszcza przy silniku V8). Zadaniem zbiorniczka jest kompensowanie przyrostu objętości płynu chłodzącego, które dla uproszczenia jeśli przyjmiemy 5% to jeśli instalacja LPG powoduje wzrost pojemności układu chłodzenia o 2 litry to przekłada się na dodatkowe przyrosty objętości o 100 ml - dla zbiorniczka wyrówawczego taka setka to "pikuś" ;-) .
Być może gdzieś źlerozumuję, ale na chłopski rozum tak to wiedzę.
Wywalanie płynu zbiorniczkiem bardziej zwaliłbym na usterkę korka na zbiorniczku (na ten przykład przykładowo). |
_________________
|
|
|
|
|
szelagsi
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: Już mam A8
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-06-09, 18:57
|
|
|
no to teraz wiem że ona nie jest wyjątkiem dostałem dzisiaj numer do gościa który montował tą instalację i zobaczę co on mi powie,a póki co niech się wypowiedzą ci co mają LPG jak jest u nich |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
toom_ek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 107 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: 2010-06-09, 20:58
|
|
|
mam lpg od 1,3 roku i poziom płynu jest cały czas taki sam i nic nie wybija, a płynu mam na max, korek macie do wymiany i to jest przyczyna. |
_________________ toom_ek |
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-06-10, 08:39
|
|
|
Rafelek napisał/a: | U siebie mam tak samo,płyn musi być na minimum bo inaczej będzie wybijał. Pytałem klienta od gazu to właśnie to samo mi powiedział. |
na minimum??? :shock: wg mnie cos tu nie gra z tą troche dziwną teroria
uwazam ze toom_ek ma racje i w tym tkwi problem
Polecam wyminiac na nowe z ASO bo nie sa drogie az tak |
|
|
|
|
szelagsi
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: Już mam A8
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-06-10, 10:31
|
|
|
klon_84 napisał/a: | Rafelek napisał/a: | U siebie mam tak samo,płyn musi być na minimum bo inaczej będzie wybijał. Pytałem klienta od gazu to właśnie to samo mi powiedział. |
na minimum??? :shock: wg mnie cos tu nie gra z tą troche dziwną teroria
uwazam ze toom_ek ma racje i w tym tkwi problem
Polecam wyminiac na nowe z ASO bo nie sa drogie az tak |
Jeszcze nie kupiłem zastanawiam się i tylko mnie to zaciekawiło i mówię sobie że najpierw popytam jak jest u innych.A jak kupię to wymienię jeżeli to będzie problem |
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-06-10, 10:53
|
|
|
jak już kupisz to zanim wymienisz korek to pierw zobacz czy zaworek w korku nie jest przyblokowany - być może krzywo ułożyla się membrana/sprężynka i jest zwykła nieszczelność. |
_________________
|
|
|
|
|
|