Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Ile płynu w zbiorniczku przy gazie  
Autor Wiadomość
szelagsi 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: Już mam A8
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-06-08, 22:49   [D2 ALL ] Ile płynu w zbiorniczku przy gazie

Witam ostatnio oglądałem A8 z gazem z tego co wyczytałem miała reduktory scorpiona 2szt przy oględzinach sprzedający powiedział mi że płynu w zbiorniczku wyrównawczym jast min ponieważ gdy wleje więcej wybije twierdził że to norma przy gazie,a teraz moje pytanie czy tak powinno być???
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-08, 23:19   

nie
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-06-08, 23:34   

kolego u mnie też wybija , ale wybija tak że jak jest na minimum i odkręce korek od zbiorniczka wyrównawczego to wybija ale to raczej tak jak by powietrze dmuchneło i to wszystko , poziom płynu jest taki sam .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2010-06-09, 01:12   

szelagsi napisał/a:
płynu w zbiorniczku wyrównawczym jast min ponieważ gdy wleje więcej wybije twierdził że to norma

No kur...czę czego to ludzie nie wymyślą!! mega debil ten kolo "mało płynu musi być bo z gazem..." śmieszne to :mrgreen: a za razem żałosne :-x
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-06-09, 16:18   

Amstaff I tu ciebie poprę , to tak samo jak by ktoś tobie powiedział spuść powietrze z kół to samochód będzie lżejszy :lol:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Rafelek 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 96
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2010-06-09, 17:50   

U siebie mam tak samo,płyn musi być na minimum bo inaczej będzie wybijał. Pytałem klienta od gazu to właśnie to samo mi powiedział.
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-09, 19:36   

A gdzie w tym wszystkim logika? Dołożenie kilku węży oraz reduktora/reduktorów nie wpływa znacząco na wzrost pojemności układu chłodzenia (zwłąszcza przy silniku V8). Zadaniem zbiorniczka jest kompensowanie przyrostu objętości płynu chłodzącego, które dla uproszczenia jeśli przyjmiemy 5% to jeśli instalacja LPG powoduje wzrost pojemności układu chłodzenia o 2 litry to przekłada się na dodatkowe przyrosty objętości o 100 ml - dla zbiorniczka wyrówawczego taka setka to "pikuś" ;-) .
Być może gdzieś źlerozumuję, ale na chłopski rozum tak to wiedzę.
Wywalanie płynu zbiorniczkiem bardziej zwaliłbym na usterkę korka na zbiorniczku (na ten przykład przykładowo).
_________________

 
 
szelagsi 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: Już mam A8
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-06-09, 19:57   

no to teraz wiem że ona nie jest wyjątkiem dostałem dzisiaj numer do gościa który montował tą instalację i zobaczę co on mi powie,a póki co niech się wypowiedzą ci co mają LPG jak jest u nich
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-06-09, 20:44   

"Wywalanie płynu zbiorniczkiem bardziej zwaliłbym na usterkę korka na zbiorniczku "



Właśnie to też może być powód :)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
toom_ek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 107
Skąd: warmińsko-mazurskie
Wysłany: 2010-06-09, 21:58   

mam lpg od 1,3 roku i poziom płynu jest cały czas taki sam i nic nie wybija, a płynu mam na max, korek macie do wymiany i to jest przyczyna.
_________________
toom_ek
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-10, 09:39   

Rafelek napisał/a:
U siebie mam tak samo,płyn musi być na minimum bo inaczej będzie wybijał. Pytałem klienta od gazu to właśnie to samo mi powiedział.


na minimum??? :shock: wg mnie cos tu nie gra z tą troche dziwną teroria
uwazam ze toom_ek ma racje i w tym tkwi problem
Polecam wyminiac na nowe z ASO bo nie sa drogie az tak
 
 
szelagsi 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: Już mam A8
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-06-10, 11:31   

klon_84 napisał/a:
Rafelek napisał/a:
U siebie mam tak samo,płyn musi być na minimum bo inaczej będzie wybijał. Pytałem klienta od gazu to właśnie to samo mi powiedział.


na minimum??? :shock: wg mnie cos tu nie gra z tą troche dziwną teroria
uwazam ze toom_ek ma racje i w tym tkwi problem
Polecam wyminiac na nowe z ASO bo nie sa drogie az tak



Jeszcze nie kupiłem zastanawiam się i tylko mnie to zaciekawiło i mówię sobie że najpierw popytam jak jest u innych.A jak kupię to wymienię jeżeli to będzie problem
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-10, 11:53   

jak już kupisz to zanim wymienisz korek to pierw zobacz czy zaworek w korku nie jest przyblokowany - być może krzywo ułożyla się membrana/sprężynka i jest zwykła nieszczelność.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.