|
Autor |
Wiadomość |
jacek1-74
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-07-28, 21:48 [D2 94 4.2PB/LPG
] Duży kąt wyprzedzenia zapłonu
|
|
|
Witam serdecznie kolegów.
Po wymianie rozrządu silnik odpala, chodzi równiutko ale ma problem z wkręceniem się na obroty, pojawiają się przy tym drgania. VAG pokazuje kąt wyprzedzenia zapłonu 19 stopni a powinno być max. 13.5 i wywala błąd czujnika położenia wałka rozrządu.
Rozrząd złożony idealnie na znaki, klin na wale cały, brakuje mi już pomysłów. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-07-28, 22:08 Re: Duży kąt wyprzedzenia zapłonu
|
|
|
jacek1-74 napisał/a: |
Rozrząd złożony idealnie na znaki, klin na wale cały, brakuje mi już pomysłów. |
Na jakie znaki?
Ściągałeś pokrywy zaworów i ustawiałeś znaki na wałkach?
Znak jest jeszcze na kole zamachowym (koło pasowe może być przesunięte trochę)
Co do Kąta to powinien mieścić się 6.0–13.5° |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
jacek1-74
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-07-28, 22:42
|
|
|
No przecież innych znaków nie ma jak na zębatkach wałków, trzpień koła zamachowego też był sprawdzany. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-29, 14:33
|
|
|
Może czujnik głupieje ? Podmieniałeś na inny ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
jacek1-74
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-07-29, 18:51
|
|
|
Tak, czujnik położenia wałka wymieniłem i było bez zmian ale temat się wyjaśnił. Regulator ciśnienia paliwa w ogóle nie otwierał przelewu paliwa do zbiornika wobec czego chodził na nieznanej mi i autku dawce, sondy to widziały i ECU zmieniał kąt wyprzedzenia zapłonu i położenie silnika krokowego. Wymiana regulatora i banan na twarzy.
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie i pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |