|
Autor |
Wiadomość |
bizon1971
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 34 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-04-05, 11:43 [D2 ALL
] Problem przy odpalaniu
|
|
|
Po dłuższym postoju / zn rano/podczas odpalania nie może wejśc na obroty, trwa to ok 5-10 sek. zgaśnie , ale przy następnym odpaleniu , jest normalnie, jaka może być przyczyna,,,poprzedni właściciel dał mi jakiś czujnik ,,,od temperatury czy coś takiego, .Ale czy to on może być przyczyną złego odp. rano |
_________________ no i jest/zn A8/ i co miśki |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2010-04-05, 20:52
|
|
|
To może być pompa paliwa, podobno pierwsze objawy to problemy z rozruchem. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-04-05, 21:13
|
|
|
pebo napisał/a: | To może być pompa paliwa, podobno pierwsze objawy to problemy z rozruchem. |
Mam to samo . Po rozruchu ledwo co 300obr/min, i albo wejdzie w wyższe albo zgaśnie. Ja nie wiem co to jest ale bardziej bym stawiał na sondę albo jakiś czujnik, może przez katalizator? |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-05, 21:23
|
|
|
Ja bym stawal na to ze cos zle skonfigurowana instlacja gazowa za malo paliwa czy cos podobnego lub moze jakis filtr zapchany a na benzynie wam chodzi normlanie? |
|
|
|
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-04-06, 17:03
|
|
|
jak najbardziej winowajca moze byc czujnik temp silnika badz jak kto woli cieczy chlodzacej. Czujnik jest odpowiedzialny miedzy innymi za dostarczanie do ECU sygnalu na temat dawkowania paliwa (tzw ssanie), latwo to sprawdzic- podpinajac VAG i sprawdzajac temp na desce i faktyczna na kompie. Sondy odpadaja- sondy nie pracuja na zimnym silniku. Filtr odpada- gdyby to filtr byly by objawy tez na cieplym silniku. A jak u kolegi ze swiecami i cewkami? Telepie buda? |
|
|
|
|
|
|
|
bizon1971
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 34 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-04-06, 17:30
|
|
|
Podpinając VAG - pokazało czujnik temperatury silnika /cieczy chł./ blednie pokazuje , ale już mam nowy/zn / uzywka odkręcona do sprawdzenia ze sprawnej a8
jutro mechanik zmienia ,,dam znać czy pomogło . |
_________________ no i jest/zn A8/ i co miśki |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-04-06, 19:13
|
|
|
a probowales skasowac blad? Sprawdzales czy temperatura na zegarze zgadza sie z ta ktora wskazuje VAG? Jesli nie to o dupe rozbic taka robote. Pamietaj ze VAG pokazuje czasem bledy sporadyczne jakie wylapie ECU.Po co mechanik? Sam wymien 10 min roboty |
|
|
|
|
|
|
|
bizon1971
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 34 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-04-07, 17:54
|
|
|
I dupa
zostawiłem u mechanika ,,miał wymienić- tapicerkę drzwi, czujnik temperatury silnika,,,o którym mowa jak wyżej ,,,linki tylnych drzwi i takie, pierdoły najważniejsze wymienić czujnik temperatury silnika
I jak gość pokasował /o co nie prosiłem/,,ponoć błędy,,k...silnik nie chce odpalić,,,jak odpali to obroty skacza do 2000 ,pracuje nie równo ,,,,gość twierdzi przepustnica,,,wymieniona ok 2tyś km temu ,,,świece ,k....., to samo jakieś 2tyś temu wymienione,,kut...s nic nie zrobił jeszcze a auto kuleje jak nigdy, ki czort
Pomocy ..bo gościa zaj.... : :evil: :evil: :evil: :evil: |
_________________ no i jest/zn A8/ i co miśki |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-04-07, 18:20
|
|
|
a odpinal moze aku? |
|
|
|
|
|
|
|
bizon1971
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 34 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-04-07, 18:22
|
|
|
nie wiem,tylko po co, ,,,a jak tak to co? :evil: |
_________________ no i jest/zn A8/ i co miśki |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-04-07, 18:27
|
|
|
nie wiem po co- pytam tylko bo jesli odpinal i dal mu w pi.de po podlaczeniu to moze glupiec. Podczas kasowania bledow nic nie powinno sie stac. Czy VAG cos pokazuje teraz? Masz paliwo w zbiorniku? Jak dlugo masz auto? |
|
|
|
|
|
|
|
bizon1971
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Zbyszek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 34 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-04-07, 18:41
|
|
|
auto mam od 7 dni,,,paliwo 3/4 zbiornika,///po podłączeniu VAG , pokazał ponoć 9 błędów///, między innymi ponoć pokazywał błąd przepustnicy , no i świece// wymienione wcześniej// ale do mechanika podjechałem normalnie przed jego grzebaniem było OK ,ON TWIERDZI ŻE STAŁO TO SIĘ PO KASOWANIU BŁĘDÓW ,,,chyba że coś grzebał a nie chce powiedzieć ze sam coś z....ł,
auto zostawiłem u niego, do jutra ma zrobić
Zaczynam żałować zamiany ,,A6 na A8
:evil: :evil: :evil: :evil: |
_________________ no i jest/zn A8/ i co miśki |
|
|
|
|
Danio
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 195 Skąd: Długołęka/Wrocław
|
Wysłany: 2010-04-07, 18:48
|
|
|
paulo79 napisał/a: | A jak u kolegi ze swiecami i cewkami? Telepie buda? |
1. Przestało telepać ale lekko czuc zmiane z pb na lpg, przełącza sie gar co 1 sek. i troche czuc.
2. W czasie jazdy nie telepie budą ale moc na gazie mniejsza jak była.
3. Byłem dziś u majstrów od skrzynków tych w długołęce i powiedzieli że szarpanie biegów na zimnym silniku może byc spowodowane złą pracą silnika, skrzynia bez błędów, chodzi ok, moc, bez poslizgu, ogólnie skrzynka wporzo, więc teraz zabiore sie za te cholerne cewki i świece.
PS. Paulo79. dzięki za info o tych majstrach, konkretni mechanicy, nawet nie wiedziałem że tak blisko mojej chaty to jest. dzięki |
_________________ Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-04-07, 18:49
|
|
|
kolego czy pompa paliwa byla kiedys wymieniana? Jesli byla to na wstepie proponuje dolac mu paliwa tak za polowe zbiornika moze pomoze. A tak najlepiej to sprawdz czy wogole pompa podaje paliwo- zajmie ci to 5 min. A bylo podjechac do mnie, bym ci wymienil czujnik i pokasowal bledy. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|