Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-01-25, 14:18
ja obstawiałbym w pierwszej ko9lejnosci ten bezpiecznik przy sterowniku silnika (miałem taki przypadek na wyjeździe w Chorwacji i wcześniej pod domem) nikt nie wiedział co jest grane a z kompem nie dało się połączyć - wiec ewidentnie coś na połączeniu z kompem..
kable mówisz u dołu - ale to nie powinno mieć wpływu na kompa cghyba że zwarcie powodują.. co zaś sprowadza sie do bezpiecznika, w koncu jest ich troche..
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 21 Mar 2018 Posty: 1 Skąd: Biskupiec -> Kraków
Wysłany: 2018-03-25, 12:52
Buniek4200 napisał/a:
A sprawdzałeś bezpieczniki pod maska na podszybiu od strony pasazera tam jest bezpiecznik zabezpieczający sterownik silnika i wszystkie cewki ma on wartość 20amper. Ja kiedyś miałem podobny problem w czasie jazdy zapaliła mi sie kontrolka cat auto straciło na mocy po chwili rozłączyło gaz a po paru kiloetrach zgasł jak podłączyłem vaga to zakazdym razem brak komunikaci aż doszedłem do tego że poszło zwarcie na jednym z przewodów który idzie do cewki i przez to zwarcie przepaliiło bezpiecznik który powodował brak komunikacji z silnikiem i brak iskry na każdej cewce. Sprawdz pod maską bezpieczniki.
Uratowałeś mi niedzielę Buniek. Dzięki Tobie szybko znalazłem co mi paliło ten bezpiecznik i gasiło silnik w najmniej dogodnym monecie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum