Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Problemy z zapaleniem na mrozie  
Autor Wiadomość
Arek 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8
Wiek: 44
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Zabrze/Śląskie
Wysłany: 2010-12-28, 21:30   [D2 95 4.2PB ] Problemy z zapaleniem na mrozie

Witam

Mam problem z zapaleniem A8 D2 na mrozie.
Silnik jest bez instalacji LPG !!! :) Rocznik 95
Podczas dodatnich temperatur pali bez problemu ale jak temperatura spadnie poniżej zera
to jest problem.
Najdziwniejsze jest to ,że wystarczy wepchnąć furę do garażu (ogrzewanego) i po paru godzinach nie ma problemu.

Akumulator ,rozrusznik są w 100 % sprawne.Filtry wymienione dosłownie parę dni temu.

Komputer diagnostyczny nie pokazuje żadnego błędu.

Wygląda na to jakby pompa nie podawała paliwa a słychać ,że działa.Wtryski raczej też są sprawne ...w temperaturach dodatnich nie ma żadnego problemu.

Może gdzieś woda się dostaje ale nie mam bladego pojęcia co może być przyczyną tej sytuacji.

Może Ktoś miał podobny problem ?

pozdrawiam

P.S. Jestem nowy na forum więc z góry przepraszam Moderatora za miejsce wstawienia wątku ale tutaj wydaje mi się najbardziej pasujące
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2010-12-29, 01:08   

ja u siebie zauważyłem że im mniej paliwa w baku tym gorzej pali,albo pompa albo mam jakieś zwidy :mrgreen:
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-12-29, 02:59   

po pierwsze Arek , Kiedy wymieniałeś olej w samochodzie ??
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-12-29, 06:30   

merc4891 napisał/a:
ja u siebie zauważyłem że im mniej paliwa w baku tym gorzej pali,albo pompa albo mam jakieś zwidy :mrgreen:

Czyli pompa daje znaki że niedługo koniec jej nastąpi
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Arek 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8
Wiek: 44
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Zabrze/Śląskie
Wysłany: 2010-12-29, 09:26   

Olej wymieniałem razem z kompletem filtrów około 2 tygodnie temu.

"Niestety" zbiegło to się z odwilżą na Śląsku i jednocześnie problem zniknął.Do świąt kiedy znowu zaczęło mrozić u nas.

Może coś z pompą będzie chociaż wymieniana była przed urlopem (sierpień)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-12-29, 10:14   

Arek napisał/a:
(...) Może coś z pompą będzie chociaż wymieniana była przed urlopem (sierpień)

Z tego co opisujesz to może po prostu masz wodę w zbiorniu paliwa i w związku z tym też w układzie paliwowym...
kup specyfik który pomoże tą wodę usunąć... na wielu stacjach benzynowych jest do dostania.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-29, 13:23   

Jeśli dzieje się to przy minusowych temperaturach to sprawdziłbym jeszcze ciśnienie na cylindrach. Częsta przyczyna przy dieslach ale przy bardzo niskim ciśnieniu może wystąpić w benzynie. Przyczyną mogą być pierścienie lub zawory. Na pompę mi to nie wygląda bo nie raczej nie reagowała by tak. Po prostu albo by chodziła albo nie. Może być jeszcze czujnik temperatury zewnętrznej i ecu nie załącza ssania.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Arek 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8
Wiek: 44
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Zabrze/Śląskie
Wysłany: 2010-12-29, 15:00   

Sprawa się wyjaśniła...świece do wymiany...teraz pali na dotyk


Dzięki Panowie za zainteresowanie się tematem.


Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.