|
Autor |
Wiadomość |
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-02-27, 11:11
|
|
|
Apophis Czemu kolega sie tak irytuje. Też możesz zadzwonić do Pawła Ignatiuka i on Tobie też wytłumaczy to najlepiej. Tak samo jak twój mechanik M. Łoboda, Paweł Ignatiuk ma niski procent reklamacji.
Tutaj masz link http://www.automat.gd.pl/ z nr. tel. do niego. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-02-27, 11:20
|
|
|
Apophis napisał/a: | O fabryce nie ma co gadać nawet bo tam są inne warunki i zresztą serwisy nie zalecają wymian oleju nawet w silniku co 10-12tys co jest koniecznością! |
Czemu co 10-12 kkm trzeba wymieniać olej?? Ja w swojej T4 wymieniam co prawda 12 - 15 kkm i mam go zalane minerałem i jakos przechulałem nim 500 kkm i jest ok. Jak masz dobry olej to do 15 kkm mozna dobić i sie nic nie stanie (chodzi o lepkość oleju). Chyba że sie mylę |
|
|
|
|
|
|
|
Detter
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-27, 11:46
|
|
|
oho, widzę, że ładna dyskusja się wywiązała
Chyba nie ma sensu się przekomarzać kto ma rację: i tak każdy robi tak jak uważa
Z jednej strony faktycznie: wszystko nowe, nowy olej, jest czysty filtr - i to ma prawo działać dłuuugo. Natomiast, z drugiej strony: jeśli ładuje 7k w remont, to różnica 600 zł nie jest wielka i dla świętego spokoju można zrobić.
Inna sprawa, że sporo warsztatów nie uwzględnia gwarancji jeśli się nie zmieni po remoncie jeszcze raz oleju...
Tak czy inaczej: osobiście wychodzę z założenia, że lepiej zmienić i być pewniejszym - w końcu ASB to element mechaniczny i ma prawo się docierać...
Ale nikogo nie chce przekonywać do takiego toku myślenia: Twoje auto, Twoja decyzja, Twoje konsekwencje
To tak jak z podzielonymi zdaniami na temat wymiany oleju w ogóle (niektórzy twierdzą że nie trzeba, inni - że koniecznie), instalacjami gazowymi i masą innych rzeczy... |
_________________
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-02-27, 13:07
|
|
|
Panowie jeśli chodzi o zbieranie drobinek metalu to chyba po to jest zamontowany magnez w misce olejowej.Wiadomo nowy czysty olej jest lepszy od starego brudnego i zużytego i to nie podlega dyskusji,ale tak jak kolega wyżej napisał każdy zrobi jak zechce. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-27, 15:03
|
|
|
Panowie własnie rozmawialem z Markiem Łobodą i potwierdził jedynie to co z własnego doświadczenia wiem że pierwsza szybka wymiana ma na celu odświeżyć olej i przede wszystkim wymienić trzeba filter bo po remoncie olej płucze skrzynie ze wszystkich paproszków. Niech sobie ktoś wierzy w longlife,ktos inny oddaje wiare magnesom a ja sobie wymienie oleum jak logika nakazuje i bede spokojniejszy a i nie zbiednieje zbytnio Każdy robi co chce.
Pozdawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |