|
Autor |
Wiadomość |
Czakv8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 17 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 2015-05-01, 16:12 [D2 94 4.2PB/LPG
] silniczki klap nawiewów
|
|
|
Witam mam problem z silniczkiem v68 otóż był spalony lecz po przełożeniu na sprawny kręci lecz jakby brakowało mu mocy i wyskakuje błąd o blokowaniu klap i braku napięcia.. Po pomiarze napięcia międz 5 a 4 pinem wychodzi gdzieś maksymalne napięcie 1.6 V gdzie w silniczku od innej klapy wartośc jest do 9 V . czy to już oznaka padniętego sterownika? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-01, 18:31
|
|
|
Czakv8 napisał/a: | po przełożeniu na sprawny |
"sprawny", oznacza nowy czy używany i skąd pewność, że jest dobry? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Czakv8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 17 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 2015-05-02, 08:38
|
|
|
Przełożyłem silniczek od klapy pasażera na nogi.. Tam dział bez problproblemowo. I tam napięcie sterowania było 9 V |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-02, 09:38
|
|
|
Sprawdź napięcia bezpośrednio na wyjściu ze sterownika, może z kablami coś nie halo |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Czakv8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 17 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 2015-05-02, 12:39
|
|
|
Poprzedni silniczek mógł zrobić zwarcie i mógł uszkodzić sterownik bo oporność jego jest z 4 ohm a działający ma lekko ohm 100 ohm |
|
|
|
|
Czakv8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 17 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 2015-07-26, 00:48
|
|
|
Wymieniłem sterownik i adaptacja przebywa na tym silniczku poprawnie czego nie było na poprzednim klimatroniku. Ale cóż dalej wyrzucaa błąd o braku napięcia bądź blokowaniu sie klapy.. Klapa porusza się swobodnie gdy włączam klimatronik to delikatnie 4 raz ruszy się i koniec pracy jego. |
|
|
|
|
|
|
|
Czakv8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 17 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 2015-07-29, 22:34
|
|
|
Problem rozwiązany. Klimatronik był uszkodzony poprzedni i wymieniony na sprawow a dalsze błędy o blokowaniu się klap chociaż adaptacje jakoś się robiły wynikaly z tego że wewnątrz tego silniczka sam silniczek był biegunami okreconn i działal w druga stronę |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |