Autor |
Wiadomość |
jacek1-74
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-06-22, 16:39 [D2 94 4.2PB/LPG
] Silnik nie odpala brak błędów na kompie
|
|
|
Mam problem z odpaleniem silnika na pb. Nie odpala też awaryjnie na lpg. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem pojawił się błąd czujnika położenia wałka rozrządu, dzisiaj wymieniłem, nie pokazuje błędów. Naddatek paliwa przelewa przez regulator ciśnienia paliwa, podaje na cylindry bo czuć je na wydechu. Świece wymienione - NGK. Nie wiem czego już się przyczepić. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-22, 17:25
|
|
|
A sprawdzałes organoleptycznie czy jest iskra?? bedzie przynajmniej wiadomo że zapłon sprawny. |
|
|
|
|
|
|
|
jacek1-74
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-06-22, 17:39
|
|
|
Przed chwilą sprawdzałem- jest
[ Dodano: 2012-06-22, 19:44 ]
Po kilku kręceniach rozrusznikiem wyskoczył ponownie błąd czujnik wałka rozrządu zwarcie do B+ |
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2012-06-22, 20:55
|
|
|
bylo cos grzebane przy rozrzadzie? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-06-22, 21:46
|
|
|
jest iskra? Wykrec cewke i zasadź jakas swiece to zobaczysz czy jest |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
jacek1-74
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-06-22, 21:48
|
|
|
W rozrządzie nic nie ruszane, iskra jest. Zaczęło się od nierównej pracy silnika, później ciężkim wkręcaniem sie pomiedzy 2-3 tys. obrotów, trudnym odpalaniem. W końcu przestał sie do mnie odzywać. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-06-23, 05:05
|
|
|
Zobacz czy pasek rozrządu jest cały . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
jacek1-74
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-06-23, 09:35
|
|
|
Pasek jest cały. Dzisiaj kręcąc dłuzej rozrusznikiem zaczął pracować, przy pełnym otwarciu przepustnicy wkręca się na 240-300 obrotów chwilę później gaśnie. |
|
|
|
|
|
|
|
endrius233
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 64 Skąd: Zabierzów
|
Wysłany: 2012-06-23, 16:20
|
|
|
Witam ściąg podciśnienie z regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy nie leci paliwo, jeżeli nie to wyjmij go z szyny wtryskowej i zobacz czy nie jest brudny. |
|
|
|
|
jacek1-74
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-06-23, 20:49
|
|
|
Regulator ciśnienia jest nowy wymieniony jakieś dwa tygodnie temu właśnie dlatego że mieszek puszczał paliwo do kolektora ssacego. |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-06-24, 16:27
|
|
|
Ja obstawiał bym czujnik obrotów wału. Jest on najczęstszą przyczyną ciężkiego odpalania lub nawet trudności z uruchomieniem. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-06-24, 20:31
|
|
|
no ale powienien wywalic blad czujnika. Nie wywali bledu braku paliwa. Wiec pytanie czy jest paliwo? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
jacek1-74
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 34 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-06-24, 21:53
|
|
|
Pisałem wcześniej, że paliwo jest i jego nadmiar przelewa się powrotem przez nowy regulator ciśnienia. Błędu czujnika położenia wału korbowego nie pokazuje,VAG pokazuje prędkość obrotową silnika, za to jest błąd czujnika położenia wałka 2 rozrządu - zwarcie do B+, brak osprzętu, nie związany z osprzętem. Paliwo na wtryskiwaczach sprawdzone, iskra sprawdzona, dzisiaj zdjąłem osłony rozrządu, wszystko na znakach. Ręce opadają. :-(
Napięcia na czujniku położenia wałka: masa jest ,zasilanie +5V ale na środkowym (podawanie impulsów do ECU) jest +12V, czy tyle ma być? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-24, 22:19
|
|
|
Może ECU padło?? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2012-06-25, 06:54
|
|
|
Miałem kiedyś podobny przypadek.
Iskra była... (używam lampy stroboskopowej)
Ciśnienie paliwa na listwie było.
Świece wilgotne od paliwa. Ale nie zalane na max'a.
I nie chce odpalić....
Podłączyłem drugi akumulator (dobrze naładowany) kablami do
akumulatora w aucie (też dobrze naładowany).
Otwarcie przepustnicy na max. Pokręciłem rozrusznikiem z 20 sek.
Zapalił. Wcześniej żadne inne kombinacje nie pomagały.
A co do błędów w ECU: jak będziesz dłużej kręcił rozrusznikiem
i zacznie padać faza to w ECU sporo dziwnych błędów się ukazuje. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|