Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] zmiana z 4.2 na 2.8  
Autor Wiadomość
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2011-11-18, 10:23   [D2 94 4.2PB/LPG ] zmiana z 4.2 na 2.8

Witam..czy ktoś kiedys słyszał coś na temat zmiany silnika z 4.2 na 2.8? czy jest możliwa zamiana... mam teraz skrzynie 4biegową tip-tronic
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-18, 11:12   

biorąc pod uwagę ile pali 2.8 to ci się zwróci za baaardzo dużo kkm

jest sens?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-11-18, 12:00   

Jedynie jest sens jak padł ci obecny silnik i musisz go wymienić, a silnik 2,8 będziesz miał tanio (najlepiej kompletny z elektroniką + skrzynia), bo inaczej to możesz mieć niezłą rzeźbę aby to uruchomić. Jeśli chcesz wymienić bo szukasz oszczędności to nie ma najmniejszego sensu
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-18, 15:03   

co z tego że tanio jak zaraz trzeba bedzie przerobić sporo innych rzeczy
żeby się dostosować? zacznij od ogarnięcia wiązki do ecu

na AKP ktoś zasadził dizla do V8ki - poszukaj i popytaj
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-11-18, 16:02   

roboty sporo, takie zabawy to tylko jak sam to ogarniesz, bo jak ci przyjdzie za wszystko zapłacić to niewiele dołożysz i kupisz drugą 8-kę. Da się włożyć też i silnik od Tico i zagazować go :mrgreen: tylko aby ruszyć to by musiał go ktoś z tyłu popchnąć :-)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-11-22, 21:50   

Gdyby auta nie miały kilometrów kabli i elektroniki jak dawniej to byłaby to kwestia 1-2 dni. Faktycznie prościej jest sprzedać i kupić drugie auto z oszczędniejszym motorem
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.