|
Autor |
Wiadomość |
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-11-18, 10:23 [D2 94 4.2PB/LPG
] zmiana z 4.2 na 2.8
|
|
|
Witam..czy ktoś kiedys słyszał coś na temat zmiany silnika z 4.2 na 2.8? czy jest możliwa zamiana... mam teraz skrzynie 4biegową tip-tronic |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-18, 11:12
|
|
|
biorąc pod uwagę ile pali 2.8 to ci się zwróci za baaardzo dużo kkm
jest sens? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-11-18, 12:00
|
|
|
Jedynie jest sens jak padł ci obecny silnik i musisz go wymienić, a silnik 2,8 będziesz miał tanio (najlepiej kompletny z elektroniką + skrzynia), bo inaczej to możesz mieć niezłą rzeźbę aby to uruchomić. Jeśli chcesz wymienić bo szukasz oszczędności to nie ma najmniejszego sensu |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-18, 15:03
|
|
|
co z tego że tanio jak zaraz trzeba bedzie przerobić sporo innych rzeczy
żeby się dostosować? zacznij od ogarnięcia wiązki do ecu
na AKP ktoś zasadził dizla do V8ki - poszukaj i popytaj |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-11-18, 16:02
|
|
|
roboty sporo, takie zabawy to tylko jak sam to ogarniesz, bo jak ci przyjdzie za wszystko zapłacić to niewiele dołożysz i kupisz drugą 8-kę. Da się włożyć też i silnik od Tico i zagazować go :mrgreen: tylko aby ruszyć to by musiał go ktoś z tyłu popchnąć :-) |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-11-22, 21:50
|
|
|
Gdyby auta nie miały kilometrów kabli i elektroniki jak dawniej to byłaby to kwestia 1-2 dni. Faktycznie prościej jest sprzedać i kupić drugie auto z oszczędniejszym motorem |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |