|
Autor |
Wiadomość |
delik
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mateusz
Jeżdzę: d2
Dołączył: 21 Paź 2014 Posty: 18 Skąd: ldz
|
Wysłany: 2015-06-17, 16:08
|
|
|
przejscia na kablach spr czy nie ma zwary miedzy czujnikiem a sterownikiem wszystko wyglada ok... nawet z powodu bezradnosci oczysciilem masy montowane do silnika(te od wiazki silnika...) rece opadaja wszystko zadbane i spr procz magla a teraz zucila palenie |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-17, 16:23
|
|
|
A z interfejsem sie ECU łaczy?? Pokazuje coś? |
|
|
|
|
|
|
|
delik
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mateusz
Jeżdzę: d2
Dołączył: 21 Paź 2014 Posty: 18 Skąd: ldz
|
Wysłany: 2015-06-17, 17:05
|
|
|
laczy sie normalnie
blad byl 17800 pozniej jak skasowalem juz nic nie pokazuje.. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-17, 17:25
|
|
|
Jedną z opcji jest uszkodzone ECU. niestety to się zdarza a sprawdzenie(podmianka) wymaga przekodowania immo co w twoim roczniku może byc juz trochę upierdliwe. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-06-17, 18:17
|
|
|
delik, a jesteś pewien że to ten czujnik jest uszkodzony a nie coś innego?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-17, 18:48
|
|
|
Ja rozumiem tyle że kolega zwyczajnie nie może odpalic auta. A czy cała reszta-zapłon,zasilanie wykluczona? |
|
|
|
|
|
|
|
delik
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mateusz
Jeżdzę: d2
Dołączył: 21 Paź 2014 Posty: 18 Skąd: ldz
|
Wysłany: 2015-06-17, 19:18
|
|
|
ostanimi czasy mialem problem wlasnie z tym czujnikiem, auto slablo i pojawial sie blad 17800
kupilem uzywke i auto pochodzilo 3 dni, wracajac do domu zaczelo poszarpywac slabnac, zaparkowalem pod domem odpalilem nadal to samo wypiolem wtyczke od czujnika polozenia walu wpiolem na chwile sie porpawilo poczym padlo wszystko i juz nie odpalilem...
DODANO:
slychac tylko pompujaca pompe paliwa i krecacy rozrusznik na tym sie konczy...
krecac silnikiem rowniez czuje wahy wiec wtyskiwacze stoja prawdopodobnie |
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-06-19, 07:13
|
|
|
Ja też wymieniałem łącznie 3 razy ten czujnik. Dwa razy to były używki które żyły może ze 2 tygodnie. W obydwu, kabelki przy samej wtyczce były przerwane gdzieś pod izolacją...Po zakupie nowego od Fiata tak jak pisałem, auto chodziło ze 3 tygodnie i je sprzedałem.
Raczej, nie ma innych przyczyn nie odpalania. Wtryskiwacze nie tryskają bo sterownik silnika jak nie dostanie sygnału z czujnika położenia wału nie będzie nawet próbował uruchamiać wtryskiwaczy. Tak samo jest w 2,2 T, ECU musi widzieć prędkość obrotową wału zanim zacznie procedurę odpalania. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-19, 08:14
|
|
|
Czujniki G28 z racji swego położenia zazwyczaj maja przewody w bardzo kiepskim stanie i kupowanie uzywki to strata pieniędzy jak i czasu na wymiane. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |