Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Trzęsie, utrata mocy, czerwony kat.  
Autor Wiadomość
whisky 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 30
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-01-23, 12:38   [D2 94 4.2PB ] Trzęsie, utrata mocy, czerwony kat.

witam,mam problem z moim potworkiem z którym nie moge sobie poradzic.byłem w duługiej trasie i wszystko było tradycyjnie ok,po powrocie do domu samochód stał pod chmurką 2 tygodnie(był to okres pierwszych pozimowych odwilży)silnik był mokry.Po uruchomieniu telepalo silnikiem,utrata mocy itd.po przejechaniu kawalek prawy katalizator sie zaczerwienił.Nigdy wczesniej nie robił tak.mam watpliwosci co do jakosci paliwa na stacji na ktorej tankuje,pomocy.VAG nie pokazuje nic
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-23, 12:40   

whisky, a gdzie tankujesz ?? będziemy wiedział jaką stacje omijać :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
whisky 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 30
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-01-23, 12:44   

kolego moja najbliższa stacja to regionalny Rolmasz...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-23, 12:46   

nie wiem gdzie to , może świece :?: jak telepało to albo nie chodzi na wszystkie tłoki , albo wtysk któryś nie dawał paliwa :?:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2011-01-23, 12:54   

Skoro miał czerwony kat., to może wskazywać, że paliwo przelatywało niespalone przez silnik i spalało się dopiero katalizatorze.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-23, 12:56   

to co :?: czyżby świeca nie dawała iskry do spalenia tego paliwa ??
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
apg 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2011-01-23, 12:58   

To jest pierwsze co bym sprawdził.
 
 
whisky 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 30
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-01-23, 13:07   

zapomniałem dodać ze pierwsze co zrobilem to nowe świeczki i to samo,fajkocewki sprawdzone,wygląda jakby wtrysk lal cały czas paliwo.nie reaguje na odpinanie wtyczki z 1,4 i 6 wtrysku.Filtr paliwa tez wymieniłem...strasznie był zasyfiony
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-01-23, 13:13   

Moim zdaniem moduł zapłonowy wyzionął ducha. Nie było zapłonu na jednej ze stron i paliwo przedostało się do kata.
Jest jeszcze jedna opcja zapchany kompletnie katalizator co podwyższa temperaturę w tymże katalizatorze.
Dziwi mnie tylko to, że Vag nic nie pokazuję bo w obydwu przypadkach powinno coś tam wypluć. Takie rzeczy jak braki spalania powinny się pokazać w taki lub inny sposób.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
whisky 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 30
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-01-23, 13:18   

ale auto nie reaguje na odpiecie 1,4 i 6 wtyczki a 6cylinder jest po drugiej stronie wiec modół odpada
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-23, 23:53   

whisky napisał/a:
na odpiecie 1,4 i 6 wtyczki


wtyczki czego? wtryskiwacza benzyny? jak nie ma zapłonu to i nie reaguje, to że masz siatki zapchane we wtryskach raczej mało prawdopodobne
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
marcin.audi.a8 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: marcin
Jeżdzę: audi a6
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-01-24, 00:02   

a może przewody wysokiego napięcia nie dają prądu na świece :?:
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-01-24, 06:47   

Zamień miejscami cewki i zobacz czy będzie różnica . Mi to wygląda na niedziałającą cewkę .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
whisky 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 30
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-01-24, 17:11   

Ok juz mam,padł jednak moduł zapłonowy odpowiadający za prace 4ech cylindrów..zmyliło mnie to ze kiedyś na forum wyczytałem że moduł odpowiada za rząd cylindrów okazało sie jednak ze za dwa z jednej i dwa z drugiej.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-01-24, 17:25   

A jednak do brze napisałem, że może to być moduł zapłonowy. Dziwi mnie tylko, że Vag nie pokazał wypadania zapłonów.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.