Autor |
Wiadomość |
whisky
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 30 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-01-23, 12:38 [D2 94 4.2PB
] Trzęsie, utrata mocy, czerwony kat.
|
|
|
witam,mam problem z moim potworkiem z którym nie moge sobie poradzic.byłem w duługiej trasie i wszystko było tradycyjnie ok,po powrocie do domu samochód stał pod chmurką 2 tygodnie(był to okres pierwszych pozimowych odwilży)silnik był mokry.Po uruchomieniu telepalo silnikiem,utrata mocy itd.po przejechaniu kawalek prawy katalizator sie zaczerwienił.Nigdy wczesniej nie robił tak.mam watpliwosci co do jakosci paliwa na stacji na ktorej tankuje,pomocy.VAG nie pokazuje nic |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
whisky
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 30 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-01-23, 12:44
|
|
|
kolego moja najbliższa stacja to regionalny Rolmasz... |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
apg
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2011-01-23, 12:54
|
|
|
Skoro miał czerwony kat., to może wskazywać, że paliwo przelatywało niespalone przez silnik i spalało się dopiero katalizatorze. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
apg
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2011-01-23, 12:58
|
|
|
To jest pierwsze co bym sprawdził. |
|
|
|
|
whisky
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 30 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-01-23, 13:07
|
|
|
zapomniałem dodać ze pierwsze co zrobilem to nowe świeczki i to samo,fajkocewki sprawdzone,wygląda jakby wtrysk lal cały czas paliwo.nie reaguje na odpinanie wtyczki z 1,4 i 6 wtrysku.Filtr paliwa tez wymieniłem...strasznie był zasyfiony |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-01-23, 13:13
|
|
|
Moim zdaniem moduł zapłonowy wyzionął ducha. Nie było zapłonu na jednej ze stron i paliwo przedostało się do kata.
Jest jeszcze jedna opcja zapchany kompletnie katalizator co podwyższa temperaturę w tymże katalizatorze.
Dziwi mnie tylko to, że Vag nic nie pokazuję bo w obydwu przypadkach powinno coś tam wypluć. Takie rzeczy jak braki spalania powinny się pokazać w taki lub inny sposób. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
whisky
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 30 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-01-23, 13:18
|
|
|
ale auto nie reaguje na odpiecie 1,4 i 6 wtyczki a 6cylinder jest po drugiej stronie wiec modół odpada |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-01-23, 23:53
|
|
|
whisky napisał/a: | na odpiecie 1,4 i 6 wtyczki |
wtyczki czego? wtryskiwacza benzyny? jak nie ma zapłonu to i nie reaguje, to że masz siatki zapchane we wtryskach raczej mało prawdopodobne |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
marcin.audi.a8
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: marcin
Jeżdzę: audi a6
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 18 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-01-24, 00:02
|
|
|
a może przewody wysokiego napięcia nie dają prądu na świece :?: |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-01-24, 06:47
|
|
|
Zamień miejscami cewki i zobacz czy będzie różnica . Mi to wygląda na niedziałającą cewkę . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
whisky
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 30 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2011-01-24, 17:11
|
|
|
Ok juz mam,padł jednak moduł zapłonowy odpowiadający za prace 4ech cylindrów..zmyliło mnie to ze kiedyś na forum wyczytałem że moduł odpowiada za rząd cylindrów okazało sie jednak ze za dwa z jednej i dwa z drugiej. |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-01-24, 17:25
|
|
|
A jednak do brze napisałem, że może to być moduł zapłonowy. Dziwi mnie tylko, że Vag nie pokazał wypadania zapłonów. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|