Autor |
Wiadomość |
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2009-10-21, 22:26 [D2 94 4.2PB
] Uszczelnienie wału korbowego
|
|
|
Witam mam małe pytanko ostatnio zaobserwowałem spory wyciek oleju.. myslałem ze to z pod miski ale okazało sie ze to z POD WAŁU KORBOWEGO. dzisiaj wszystko rozebrałem cały ryjek :-) znowu rozrzad trzeba ustawiać a 4 miesiące temu wszystko robiłem i nic nie było widać.. i Pytanko czy tez zmiering jest jakiś specjalny czy można zamiennik dostać bo pojechałem do ASO i mi chieli sprzedac pół silnika..... |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2009-10-21, 23:20
|
|
|
Dla A8 z silnikiem V8 jest m.in CORTECO, dla eSy, dobrałbyś coś po wymiarach, ale... nie ma sensu się w tym wypadku pchać w zamienniki, bo cena nie jest kosmiczna (wiesz skoro byłes już w ASO), tak samo porównując z zamiennikami wspomnianego wcześniej CORTECO, czy REINZa. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-22, 07:39
|
|
|
tak to jest jak się chce oszczedzić 20pln przy wymianie rozrządu takich mechaników
to bym gonił na sybir
simmer w aso bedzie za smieszne pieniądze ale sprawdź dobrze czy nie leje się
spod całego kołnierza przedniego |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2009-10-22, 08:23
|
|
|
No właśnie ze w ASo nie chieli sprzedać samego uszczelniacza tylko z jakąś całą pokrywą i kosztowało to jedyne 1200zł i stwierdziłem ze troszke za duzio :-) serwis serwisowi nie równy...
A o jki kołniez mówisz kolego??? dzisiaj dopiero potrzyczyłem bkoloade do rozrządu mam odkręconą tą dużą śrobe od wału korbowego i bede zdejmował ten wałek z ząbkami i mam nadzieje ze bedzie ewidentnie leciało z pod niego |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2009-10-22, 09:24
|
|
|
Witam
U mnie leciało w dziwnym miejscu - otwór od śruby który jest na wałem i dopiero loctite do uszczelnień hydraulicznych dał radę to uszczelnić. Ktoś wcześniej widocznie wkręcił za długą śrubę.
Zdjęcie005.jpg
|
|
Plik ściągnięto 448 raz(y) 60,88 KB |
|
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-22, 13:10
|
|
|
no to za te 1200 to chcieli ci opchnąć kołnierz uszczelniający ale tylny bo on występuje
jako jedna cześć razem z simmeringiem |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2009-10-22, 23:49
|
|
|
No super udało mi sie wszystko do kupy poskładać!!! koszt uszczelniacza wyszedł 40zł:-)
Czas skłądania wszystkiego do kupy 4h samemu heh z pizzą i piwem
Radaość z jazdy bezcenna :-) |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-06-09, 11:05
|
|
|
pioter napisał/a: | Witam
U mnie leciało w dziwnym miejscu - otwór od śruby który jest na wałem i dopiero loctite do uszczelnień hydraulicznych dał radę to uszczelnić. Ktoś wcześniej widocznie wkręcił za długą śrubę. |
Odkop roku, ale co tam. Ten dekiel jest zdejmowalny. Między nim a blokiem jest papierowa uszczelka. Śruba ma to dociskać (dokręca się ją na 45NM). U mnie właśnie ciekło właśnie na tej uszczelce, jak odpaliłem silnik bez wkręconej śruby. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
|