|
Autor |
Wiadomość |
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-06-03, 07:37 [D2 94 4.2PB
] Wyciek płynu spod śrub pompy wody.
|
|
|
Czołem,
Czy ktoś przerabiał temat wycieku płynu spod śrub pompy wody.
Wymieniałem niedawno a dziś kontrolnie zerknąłem i okazało się, że 3 śruby mają osad z płynu na łbach. Nigdzie nie znalazłem danych aby trzeba było gwinty smarować uszczelniaczem, nie smarowałem - są przelotowo?
Może dziś to jeszcze dokręce kontrolnie znów na 10Nm i zobaczę ale mnie to zmartwiło bo robota niby starannie wykonana a wyciek jest, ech...
Pozdrawiam! |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-06-04, 08:37
|
|
|
niektóre są przelotowo. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-06-05, 23:15
|
|
|
Dziękuje!
Hmm i nie zalecają żadnego uszczelniacza! Lipa jakaś! W zdemontowanej pompie dwa łby były przed wkręceniem pomalowane farbą - myślałem - plomba, hehehe głupim
Dam sobie spokój z rwaniem tego i uszczelnianiem - dokręciłem trochę, wycieku nie ma, pewnie się lekko przesącza jak stygnie. Przy następnej wymianie - jak życie pozwoli - to będę wiedział jak działać... |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-06-06, 15:15
|
|
|
Masakra z tymi śrubami pompy wodnej. Mi się 3 przekręciły 3 szpilki, jeszcze trochę a trzeba będzie je zaspawać i nowe otwory wiercić beo nie będzie na co wkręcić. Osobiście odtłuściłem, delikatnie zmatowiłem powierzchnie i nałożyłem delikatną warstwę sylikonu po czym dokręciłem i dałem parę dni na wyschnięcie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-07, 07:39
|
|
|
A da się wyjąć pompę w kierunku prostopadłym do płaszczyzny montażu? Jeśli tak, to może pomyśleć o wklejeniu szpilek zamiast śrub? |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-06-07, 08:52
|
|
|
Taaa bo jak ktos te sruby dokreca na moment ktory podali na audipages to sie wcale nie dziwie ze sie gwinty ukrecaja
A tak na poważnie, nigdy nie miałem z tym żadnego problemu. Dokręcam pompę zawsz na niuton z elsy i zawsze daję uszczelniacz pod i nad uszczelkę (ale tylko dwa włoski cienkie a nie że leję z tuby bog wie ile tego) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |