Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 '94 4,2PB] Zagadkowa klima- wieczny problem  
Autor Wiadomość
kuba1982 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 15
Skąd: opole
Wysłany: 2010-12-21, 16:30   [D2 '94 4,2PB] Zagadkowa klima- wieczny problem

witam jestem nowy na forum wiec prosze o wyrozumialosc

zalazylem konto poniewaz nikt nie potrafi mi pomoc

do rzeczy:

klimatyzacja dziala ale dopiero o 2500 obroto ponizej nie dziala
dodam tylko ze bylem juz u conajmniej 10 "fachowcow" wymienilem np. kompresor klimy,osuszacz,wisko alternator i dalej nic uklad jest szczelny nabity odpowiednio

prosze o pomoc

z gory dziekuje
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-21, 16:38   

Przy obecnych temperaturach nie powinna uruchamiać się wcale.
Jeśli problem tyczy się okresu letniego to czy VAG wypluł jakiekolwiek błędy z tym związane?
_________________

 
 
kuba1982 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 15
Skąd: opole
Wysłany: 2010-12-21, 16:47   

wlasnie nie vag nie pokazuje zadnych bledow

[ Dodano: 2010-12-21, 16:48 ]
a problem mam juz dobry rok i kazdy kolejny fachowiec kaze cos wymieniac a klima dalej nie dziala
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-12-22, 00:35   

Jak byś kiedyś był w Piotrkowie to daj znać umówię cię ze znajomym, nie ma siły by po tym nie działała :-)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-12-22, 06:39   

Skąd wiesz że klima nie działa?

Opisz dokładnie wszystkie objawy, w jakich warunkach zewnętrznych, przy jakich temeraturach, jakie ustawienia klimatronika, jakie powietrze leci, co robileś itd. itp.

Może to wcale nie wina klimy ale skoro problem jest skomplikowany to nikt nie pomoże po opisie: "klima nie działa" ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
kuba1982 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 15
Skąd: opole
Wysłany: 2010-12-22, 10:00   

ok a wiec kompresor klimatyzacji zalacz sie od 2500 obrotow i wtedy jest ok leci zimne tak jak ma byc czy to latem czy zima ale jezeli stane np.w korku obroty spadna ponizej wartosci 2500 kompresor sie wylacza i leci zwykly nadmoch ,jak silnik jest zimny to kompresor dziala na wolnych obrotach ale jak tylko sie troche zagrzeje to z nowu wylacz kompresor ostatnio kolejny magik mowil ze to moze byc modul juz sam niewiem co robic

[ Dodano: 2010-12-22, 10:02 ]
najlepiej odczowalne jest to latem jak jade klima jest na lo to leci chlod ale jak staje to leci cieple jak dodam gazu i trzymam na postoju 2500 obr to znowu chlodek
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-22, 20:14   

Wygląda to na sprzęgło kompresora ale głowy nie dam. Równie dobrze może to być związane z elektroniką. Ale sprawdził bym to sprzęgło. Kiedyś w omedze mi padło, a jedni chcieli wymieniać kompresor.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-12-22, 20:30   

daro72 napisał/a:
Wygląda to na sprzęgło kompresora ale głowy nie dam. Równie dobrze może to być związane z elektroniką. Ale sprawdził bym to sprzęgło. Kiedyś w omedze mi padło, a jedni chcieli wymieniać kompresor.

Jak dla mnie także sprzęgło kompresora ale podobno kompresor nowy :roll:

Pytanie: czy kompresor nowy kompletny?... czy nowy regenerowany?... czy po prostu naprawiane coś tam było?...
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
kuba1982 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 15
Skąd: opole
Wysłany: 2010-12-23, 00:21   

kompresor wimienilem na regerowany u pana sopy wiec uwazam ze jes.t ok

[ Dodano: 2010-12-23, 00:28 ]
ostatnio wymienilem alternator a gosc ktory sprawdzal wszystko powiedzial ze to moze byc tylko modol jakis tam i wziol odemnie 1500 zl za wymiane alternatora kur.a czy juz niema prawdziwycz fachowcow rozomiem ze to nie jest pierwszy lepszy samochopd ale bez przesady jestem w stanie zaplacic tylko zeby ktos powiedzial co jest nie tak prosze o pomoc !!!!!!
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-23, 19:03   

kuba1982 napisał/a:
wziol odemnie 1500 zl za wymiane alternatora


:shock: w morde chyba otworzę warsztat....
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-12-23, 22:17   

ja mam podobny a nawet identyczny problem i wygląda to na sprzęgło elektromagnetyczne, wszystko co jest możliwe sprawdziłem, wg mnie na niższych obrotach po prostu sie ślizga czy cos podobnego. Kupiłem kompresor razem ze sprzęgłem z samochodu rozbitego, w którym klima chodziła na 101% i czekam na cieplejsze dni z wymianą.
Podmieniłem u siebie: moduł klimy, czujniki i to nie to.
 
 
kuba1982 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 15
Skąd: opole
Wysłany: 2010-12-26, 10:34   

dziwna sprawa ja po nowym roku jade znowu do mechanika podobno tylko on mi moze pomoc zobaczymy ale daj znac co u ciebie
 
 
martab99 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 157
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-12-26, 10:58   

maciu napisał/a:
kuba1982 napisał/a:
wziol odemnie 1500 zl za wymiane alternatora


:shock: w morde chyba otworzę warsztat....


:shock: :shock: :shock:

Ja w swoim zmieniłem całe uzwojenie, łożyska, rolki, regulator napięcia (czyli w zasadzie mam nowy alternator) i zapłaciłem 300 zł...
_________________
Marcin

4WD + 1WD
 
 
kuba1982 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 15
Skąd: opole
Wysłany: 2010-12-26, 19:11   

moj alternator ktos juz wczesniej wymienial byla to jakas tania chinska podrobka zaplacilem 1500zl za nowy orginalny bo tylko takie czesci kupuje mam znajomego dlatego tak tanio powiem szczeze ze w opolu niema fachowcow od audi jest oczywiscie lellek ale on wymienia a nie naprawia i bieze za to chore pieniadze jezdzilem do sopy ale gosc mnie oszukal i tez go olalem postanowilem sam sie bardziej zainteresowac zeby juz mnie nikt tak nie kroil ale z ta klima to jest zagadka raz chcialem troche oszczedzic i kupilem tarcze trw przejechalem 300 i sie pokrzywily od tego czsu wole przezalowac kwote i kupic orginal jak masz dobrego fachowca to daj namiar do krakowa niejes tak daleko
pozdrawiam
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-12-28, 02:11   

kuba1982 napisał/a:
zaplacilem 1500zl za nowy orginalny bo tylko takie czesci kupuje mam znajomego dlatego tak tanio


no fakt jak oryginał to "tanio" ale się ma duży motor to tak jest, do mojego po lifcie oryginał nowy alternator kosztuje i tak połowę tego co ty po znajomości dałeś... ale pocieszę cię - nie chciałbyś wiedzieć ile do D3 nowy kosztuje :-P
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.