Autor |
Wiadomość |
pawele38
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-01-13, 17:53 [D2 95 2.8PB/LPG
] Nie wchodzą biegi, manual
|
|
|
Witam wszystkich. Posiadam Audi A8 D2 z 1995 roku z silnikiem 2.8 174km, i mam następujący problem. Dziś wsiadam do samochodu i nie chce bieg wejść jak by nie miał sprzęgła. Dzień wcześniej było normalnie. Czy tak od razu sprzęgło się skończyło? Proszę o pomoc bo mechanicy takie koszty wyliczają. Skrzynia manualna. |
|
|
|
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-01-13, 18:24
|
|
|
Pewnikiem szlag trafił siłownik/pompę . Sprawdź poziom płynu hamulcowego |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
pawele38
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-01-13, 18:33
|
|
|
Plynu jest ponad połowa ale nie max. Moze zapowietrzyła się? |
|
|
|
|
|
|
|
pawele38
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-01-13, 18:40
|
|
|
Jest różnica. Leciutko się wciska. A jak na hama wrzucę bieg jak mam wciśnięte sprzęgło to powoli jedzie |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-15, 11:26
|
|
|
Z tego co rozumie to nie wchodzą lub ciężko. Zrób tak:
Silnik zgaszony ( wciśnij sprzęgło i zobacz jak wchodzą biegi powinny delikatnie, normalnie, bez dużych oporów )
Silnik zapalony na wolnych obrotach ( z tego co piszesz to nie chcą wchodzić, sprawdź czy wszystkie biegi )
Silnik zapalony z przy-gazówkami do 3000 tyś na postoju. ( czy wchodzą, lekko czy z oporami )
Na początek sprzęgło do odpowietrzenia, jeśli to nie pomoże to oznacza że się kończy. Co do wymiany to zalecam całość ( tarcza, docisk, siłownik ) |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-16, 09:07
|
|
|
Może takie cyrki też powodować zerwana poduszka lub pokrzywione sterowanie cięgieł. Obadaj też poduchy zanim zaczniesz rwać skrzynie |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pawele38
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-02-01, 10:20
|
|
|
Witam. Przepraszam ze teraz pisze ale w delegacji bylem. Na zgaszonym silniku biegi fajnie leciutko wchodza bez zadnego oporu i to bez sprzegla. Sprzeglo sie wciska na moze jeden cm, prawie wogole, jest przy samej ziemi. Na zapalonym silniku biegi nie chca wejsc czy wciesne sprzeglo czy nie. Co to moze byc i +- jaki koszt. Z gory slicznie dziekuje pozdrawiam |
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-01, 11:42
|
|
|
zapowietrzony układ sprzęgła
koszt naprawy od kilku dych za odpowietrzenie do paru stów w przypadku gdy zmarł wysprzęgli i/lub pompa sprzęgła |
|
|
|
|
|
|
|
pawele38
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-02-01, 12:01
|
|
|
Dziękuje slicznie więc nie jest aż tak źle. Pozdrawiam |
|
|
|
|
pawele38
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-02-11, 19:02
|
|
|
Witam wszystkich. Odebrałem Audi od mechanika. Było zapowietrzone sprzęgło, koszt naprawy 50zl. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-11, 19:10
|
|
|
układ nie zapowietrza się sam z siebie
moim zdaniem temat wróci |
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-02-12, 11:53
|
|
|
Jeżeli siłownik hydrauliczny jest zasilany płynem hamulcowym to powinieneś monitorować poziom tego płyny na początek. Nie masz wycieków pod autem w okolicach połączenia skrzynia-silnik? |
|
|
|
|
|
|
|
|