Autor |
Wiadomość |
testo89
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 05 Wrz 2021 Posty: 6 Skąd: LU
|
Wysłany: 2022-01-09, 14:26 [D2 99 4.2PB/LPG
] Poranne trudności z uruchomieniem
|
|
|
Witam.
Od kilku dni nastąpił dość nietypowy dla mnie problem otóż kiedy odpalam samochód kręci bardzo długo dopiero po 6-10 razie załapuje i wszystko jest dobrze.tak jak by paliwo cofnęło się do zbiornika po nocnym postoju Nadmienię iż kiedy po uruchomieniu ,zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem ten nie występuje , odpala za raz . Paliwa mam prawie 1/2 na wskaźniku.
Nadmienię ,że niedawno uległ uszkodzeniu czujnik ciśnienia gazu /błąd 104 / w lovato który rozłączał pracę z gazu na benzynę. Nie mogłem znaleźć paragonu od tego czujnika i zanim go odnajdę i zareklamuję to włożyłem we wtyczkę rezystor 6k8 który symuluje dobre działanie tego czujnika.
Wobec tego zadaję pytanie czy może być to winowajca mojej usterki? Lub gdzie szukać wpierw diagnozy.
Pozdrawiam serdecznie. |
_________________ Pozdrawiam ... |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2022-01-09, 15:54
|
|
|
Zalezy to do temperatury ? Czujnik temp ? Mozna odpalac awaryjnie na LPG ? Probowales czy tez jest taki problem ? Probowałes dolac tak do 3/4 baku ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2022-01-09, 21:34
|
|
|
Możesz jeszcze zakręcić gaz zaworem przy butli i jak następnego dnia odpali normalnie, to może to znaczyć, że parownik albo wtryski puszczają LPG w kolektor dolotowy. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
testo89
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 05 Wrz 2021 Posty: 6 Skąd: LU
|
Wysłany: 2022-01-10, 14:26
|
|
|
butla zakrecona , wypalony gaz i rano na samej benzynie zapalił za raz . Gdzie szukać przyczyny w LPG? reduktor , wtryski czy może elektrozawór? |
_________________ Pozdrawiam ... |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2022-01-10, 14:51
|
|
|
Podstawić słoiki z wodą pod wyloty z wtrysków gazu i pod koniec wężyka podciśnienia idącego do parownika i tam, gdzie będą szły bąbelki, tam będzie problem. Wcześniej dać chwilę silnikowi popracować na LPG, żeby było ciśnienie w układzie. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2022-01-10, 17:17
|
|
|
lovato nie ma awaryjnego odpalania |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2022-01-11, 01:14
|
|
|
Obstawiam reduktor, cofa gaz przez rurke podcisnienia w kolektor ssacy |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
testo89
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 05 Wrz 2021 Posty: 6 Skąd: LU
|
Wysłany: 2022-01-11, 12:52
|
|
|
Mój reduktor to waśnie lovato rgj super |
_________________ Pozdrawiam ... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2022-01-13, 11:51
|
|
|
tylko jeden |
|
|
|
|
|