Autor |
Wiadomość |
dejw
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 12 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-11-02, 22:02 [D2 95 2.8PB/LPG
] problem z temperatura 2.8 prosze o pomo
|
|
|
witam mam taki problem ze auto podczas jazdy trzyma temp.95-105. po zgaszeniu auta i odpaleniu po na przykład 20sekundach temperatura juz sięga 120. po chwilowej jezdzie spada do około 100 cy ktos wie co to moze byc :cry: wymieniłem termostat czyujnik temp. ten cztero pinowy zegary i nadal to samo?? |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-11-02, 22:19
|
|
|
Spotkałem się z takim przypadkiem, że pompa wody była już osobno z wirnikiem. Ledwo się to trzymało w całości i efekt był identyczny. Auto się przegrzewało, czasami jak wirnik w pompie załapał i kręcił się było O.K. Sprawdzałeś temperaturę VAG-iem ? Pokrywa się ze wskazaniami na blacie ? |
|
|
|
|
|
|
|
dejw
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 12 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-11-02, 22:45
|
|
|
na VAG-u pokazuje ok 88-91. wiec tak jak powinno byc |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-11-02, 22:52
|
|
|
Masz 2 czujniki, z jednego odczyt do komputera, z drugiego na licznik (i zapewne z tym jest problem). W A4 silnik 2,6 wymieniałem ten czujnik od temperatury który idzie na licznik i ten czujnik miał 2 piny. Podejrzewam, że tu jest identycznie (a może i czujnik taki sam) |
|
|
|
|
|
|
|
dejw
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 12 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-11-02, 23:34
|
|
|
a jakis schemat gdzie sie znajduja te czujniki?? |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-11-03, 01:09
|
|
|
dejw,
Stojąc przodem do silnika!
Z tyłu lewej głowicy masz czujnik,który podaje do kompa
Z przodu prawej głowicy masz czujnik,który podaje na zegary i tobie właśnie o ten chodzi.
[ Dodano: 2011-11-03, 01:14 ]
dejw a co do twojego ogłoszenia o kupno zawieszenia to podeślij mi treść ogłoszenia na pw,założę temat i tam je wkleję ;-)
[ Dodano: 2011-11-03, 01:31 ]
Dopiero teraz dojrzałem,że ty masz silnik 2.8,a nie 4.2 a to co napisałem powyżej odnosi się właśnie do 4.2.
No cóż,kumpel wymieniał ten czujnik,który odpowiada za temp.na zegarach w a6 c5 2.8 ACK i z tego co pamiętam,a byłem przy tym,to ten czujnik jest zaraz przy przepustnicy.
Jak ty też masz ACK to mogę jutro zrobić fotkę tego czujnika u niego.
[ Dodano: 2011-11-03, 01:37 ]
http://www.a6klub.pl/a6-c...ynu-vt12966.htm |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-11-03, 06:55
|
|
|
Miałem to samo, napisz czy masz ACK czy AAH, gdzie znajduje się czujnik powinni dokładnie pokazać Tobie w sklepie motoryzacyjnym w etce. Kolejna kwestia, dobieraj czujnik po nr VIN (u mnie siedział w AAH od ACK, wariwał i nie sprawdzając nr kupiłem kolejny nowy i dalej to samo, dopiero jak sprawdziłem nr kupiłem do AAH ale zamiennik, wytrzymał miesiąc i ponownie wariacje). Kup oryginał w ASO i zapomnisz na lata o istnieniu tego czujnik, koszt coś około 50 zł. Jak się nie mylę to ten czujnik jest stojąc przed samochodem po lewej stronie, musisz zdemontować dolot powietrza i tam szukać. Nie jest on przykręcany tylko jest na wcisk i taka zawleczka, ja się z tym męczyłem trochę. I pamiętaj o oringu, inaczej będzie ciekło! |
_________________
|
|
|
|
|
dejw
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 12 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-11-03, 11:16
|
|
|
no ja mam AAH 174km i wymieniałem juz ten czujnik taki niebieski 4-pinowy własnie ten z tyłu silnika pod dolotem. ale kupie teraz w aso i zobaczymy
[ Dodano: 2011-11-03, 11:27 ]
dzwoniłem do ASO 150zł na zamówienie z Niemiec 10dni czas oczekiwania tylko czy to napewno ten czujnik? |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-11-03, 11:47
|
|
|
Kurczaczek już słabo pamiętam, ale wydaje mi się, że czujnik był zielony, jednak ręki uciąć nie dam sobie... |
_________________
|
|
|
|
|
dejw
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 12 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-11-03, 16:45
|
|
|
ten z aso powiedział ze jest czarny.. |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-11-03, 19:17
|
|
|
Tych czujników jest kilka wersji (niebieski, zielony, czarny) Zobacz jaki masz u siebie. Nawet nie trzeba demontować go przed zakupem. I obowiązkowo nowy oring do nowego bo raczej nie będzie w komplecie. A z ASO to nieraz różnie bywa. Zależy na jak ogarniętego sprzedawcę trafisz. Kupowałem ostatnio kostkę do przycisku rolety. Wyjaśniłem dokładnie o co chodzi. Za pierwszym razem nie tą kostkę sprowadzili. Jak przyjechałem ją odebrać w ETCE pół godziny szukał właściwej. Nie znalazł. Umówiliśmy się na telefon jak znajdzie to ma do mnie zadzwonić. Na szczęście już następna była właściwa. I roleta już zamontowana i chodzi. Dłużej szukali w ASO właściwej kostko do rolety niż ja całą roletę montowałem :shock: |
|
|
|
|
dejw
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 12 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-11-04, 23:36
|
|
|
ja u siebie juz wymieniałem i obecnie jest niebieski wiec jaki teraz kupic?? i czy to napewno to?? |
|
|
|
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
|
|
|
|
dejw
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 12 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2011-11-06, 22:20
|
|
|
tylko jakis masz silnik 2.8 30v 197km?? bo ja mam 2.8 12v 174km... |
|
|
|
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
|
|
|
|
|