Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-17, 17:14
|
|
|
Na jakiś czas i temat wróci jak bumerang. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-17, 20:54
|
|
|
szybki-ens napisał/a: | Czyli zestawy naprawcze? I jazda | Raczej upgrade na heble z D3 |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2018-03-13, 01:51
|
|
|
upgrade na heble z D3 dotyczy wylacznie aluminiowych zwrotnic, czy podejdzie i do zeliwnych? |
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-03-13, 05:22
|
|
|
Do żeliwnych potrzebujesz adapterow pod tarcze. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-13, 05:29
|
|
|
Ja mam żeliwne i bez adapterów. Tylko musisz szukać tych z końcówką K, łożysko prasowane |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-14, 09:47
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Ja mam żeliwne i bez adapterów. Tylko musisz szukać tych z końcówką K, łożysko prasowane |
Czyli te z po-lifta?... to nie te co są w 3.3tdi? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-14, 10:07
|
|
|
FOSS, nie.
Przemek ma przejściowe z 2.5tdi żeliwo. Pasuje zacisk z D3 bez dystansów pod tarczę i zostają wszystkie wahacze bez zmian. 3.3tdi trzeba pomyśleć o "bananie" i dość wysokich cenach za samą zwrotnice jak i łożysko :O Tak czy siak ceny zwrotnic z końcówką K AA AD są coraz ciekawsze i już dorównują gównianym aluminiowym xD |
_________________
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-14, 14:07
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | FOSS, nie.
Przemek ma przejściowe z 2.5tdi żeliwo. Pasuje zacisk z D3 bez dystansów pod tarczę i zostają wszystkie wahacze bez zmian. 3.3tdi trzeba pomyśleć o "bananie" i dość wysokich cenach za samą zwrotnice jak i łożysko :O Tak czy siak ceny zwrotnic z końcówką K AA AD są coraz ciekawsze i już dorównują gównianym aluminiowym xD |
Tak dokładnie, od Ciebie zresztą je nabyłem, to był złoty zakup |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-14, 15:58
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | FOSS, nie.
Przemek ma przejściowe z 2.5tdi żeliwo. |
pb41ns napisał/a: | Tak dokładnie, od Ciebie zresztą je nabyłem, to był złoty zakup |
aha, ok - no nie wiedziałem, że były już wymieniane |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|