Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Niepłynne przyśpieszanie od 4-5 tys  
Autor Wiadomość
Stunt18 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kornel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 21
Skąd: CNA
Wysłany: 2015-02-13, 13:03   [D2 FL ALL ] Niepłynne przyśpieszanie od 4-5 tys

Witam,
Szukałem tematów z podobnym problemem, lecz nic nie udało mi się znaleźć. Gdy przyspieszam i wcisnę pedał do końca (aż się guzik wciśnie) od 2-4 biegu ponad 4-5 tys obrotów auto przerywa, tak jakby nie dostawało paliwa lub gazu. Np. mam 2,5 tyś i pedał do końca, to do 4 tys. ciągnie dobrze, potem tak jakby nie dochodziło paliwo (przez około 2 sek poszarpywanie) następnie znowu ciągnie dobrze do np 6tys i tak samo. Nie zawsze się to dzieje, ale bardzo często. Dzieje się tak na gazie jak i na benzynie. Byłem na komputerze to wyskoczył błąd za mała dawka, ale czy paliwa czy gazu to nie wiem ( jaki miał nr na prawde nie pamiętam). Co to moze byc? na początku myślalem ze filtry ale benzyna i gaz tak samo, mechanik powiedział ze Przpływomierz lub sonda. Macie jakies sugestie?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-13, 13:06   

Za mała dawka da ci takie efekty ale czym jest powodowana? Działanie sond i ich korekty jak i przepływomierz latwo sprawdzisz więc może zacznij od tego.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-13, 15:57   

Stunt18, sprawdzić należy przepływomierz na początku.
To on daje informacje do ECU o podaniu ilości paliwa.
Jeśli otworzysz przepustnicę przepływomierz mierzy masę powietrza i na jego podstawie liczony jest stosunek paliwa. Jeśli na pełnej otwartej przepustnicy wartość będzie za niska to nie poda paliwa, auto będzie się dławić bo dostaje za dużo powietrza do podawanego paliwa.

Sprawdzić trzeba szczelność dolotu, uszczelki pod wtryskami, klapy sterujące.
Na początek dynamiczny pomiar przepływomierza.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Stunt18 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kornel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 21
Skąd: CNA
Wysłany: 2015-02-17, 12:20   

Dzięki koledzy, od tego zacznę ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.