Autor |
Wiadomość |
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-09-08, 20:13
|
|
|
Spokojnie mam znajomego co sie zadeklarował że wytarga mi tą skrzynie za 150zł
Zastanawiam się co by jeszcze można zrobić przy okazji..czy wymiana konwertera ma sens?
Chce tam ogarnąć co się da żeby był już spokój na jakiś czas |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-08, 21:25
|
|
|
Możesz wymienić jesli masz chęć. Wymeiń też uszczelniacz w silniku |
|
|
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-09-08, 21:42
|
|
|
To właśnie puścił uszczelniacz silnika
Apophis skrzynia mi działała dobrze ale wiadomo że konwerter lubi się skończyć z dnia na dzień,dlatego myśle nad wymianą, tymbardziej że ceny nowych są do przełknięcia |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-08, 21:43
|
|
|
oliwier30 napisał/a: | czy wymiana konwertera ma sens? | Wymiana może i nie ale wysyłka do sprawdzania i ewentualna regeneracja już tak |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-09-08, 21:52
|
|
|
Czyli wymiana na regenerowany,o tym właśnie myślałem Koszt z tego co pamiętam to 1200-1400zł
P.S A w sprawdzenie to ja raczej nie wierze,znając życie będzie szmelc <jezyk>
Naczytałem się tematów na różnych forach gdzie za jakiś wyciek ze skrzyni bez dokładniejszej diagnozy z góry wołali 3 tyś zł |
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-09-14, 18:16
|
|
|
Jednak radość była przedwczesna,dzisiaj audi trafiło na lawecie do kolegi i z tego co mi powiedział przez telefon to że ze skrzyni zleciało tylko 1,5 litra oleju i obstawia zatartą panewke na konwerterze
Dziwi mnie to,bo do garażu dojechałem tak jakby się nic nie stało pozatym że gubiłem olej
Ale nie ma co gdybać,pojutrze skrzynia będzie na wierzchu to się okaże.
Wstępnie nastawiam się na nową pompe i regeneracje sprzęgła,tylko powiedzcie Panowie gdzie najlepiej wysłać ten konwerter?Koszt prawie wszędzie taki sami i opinie o każdym zakładzie różne.. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-14, 20:52
|
|
|
Że co ? Ze skrzyni zleciało ci półtora litra? Moja w tym stanie juz miała agonie...
Jak nie chcesz wywalać kasy na remonty to może zastanów się nad swapem skrzynki |
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-09-15, 13:27
|
|
|
Apophis,tak jak pisałem stało mi się to niedaleko od garażu,jadąc gubiłem olej i potem jeszcze sporo wyciekło na podłoge w garażu.Do niego auto pojechało na lawecie, już nie było odpalane i tam z miski zleciało tylko połtora litra.Tak jak mówi to skrzynia prawdopodobnie nie zdążyła dostać w d..e bo dojechałem do garażu popraostu na niskim stanie oleju.Stwierdził że naprawa konwertera i wymiana pompy,potem dwie lub trzy wymiany oleju żeby wypłukać skrzynie i powinno być ok.Nie wiem czas pokaże bo audi jest robiona z doskoku
A co do swapa to duży byłby problem wsadzić do ośki manuala?Od czego ewentualnie skrzynie można by tam wrzucić? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-15, 17:33
|
|
|
oliwier30 napisał/a: |
A co do swapa to duży byłby problem wsadzić do ośki manuala?Od czego ewentualnie skrzynie można by tam wrzucić? |
Masz ośke więc zadowoli cię manual z 2,5 TDI albo przeróbka na Quattro |
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-09-15, 17:55
|
|
|
Z quattro pewnie by było dużo zabawy takze odpada Przeszedł mi przez myśl manual ale chyba jednak zostane przy automacie,żona nagle pokochała automaty |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-15, 21:03
|
|
|
oliwier30 napisał/a: | Z quattro pewnie by było dużo zabawy takze odpada |
Przekładka gratów tylnego zawieszenia i chyba baku |
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-09-15, 21:50
|
|
|
Z ciekawości patrzyłem teraz na skrzynie 6 biegowe z 2.5 TDI i podejrzewam że z przekładką spokojnie by się zmieścił w koszcie naprawy automata.
Pytanie czy taka skrzynia faktycznie podejdzie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-16, 03:54
|
|
|
Jak masz wszystko z dawcy to nie ma problemu. Jesli chcesz dam ci namiary na speców do których sam daje swoją. |
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-09-16, 19:29
|
|
|
Narazie Apophis to mi się co chwile zmienia koncepcja Najbliższe dni pokażą co z tego wyjdzie bo przyznam że żal mi się rozstawać z automatem.
Wczoraj gdzieś znalazłem dość szczegółowy opis jak chłopaczek robi taką przekładke w a6 albo a4 i szczerze mówiąc nie ma tam nic tak skomplikowanego żeby przerosło ogarniętego mechanika |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-16, 20:19
|
|
|
No mnie też żal bo jednak to wygoda no ale manualikiem dzis polatałem i tez ma swoje zalety |
|
|
|
|
|