Autor |
Wiadomość |
jarek@
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 48 Dołączył: 01 Lut 2012 Posty: 6 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2012-03-03, 11:15 [D2 95 3.7PB
] Stukanie w kierownicy
|
|
|
witam wszystkich przejzalem temat i nie znalazlem problemu podobnego w opisach,mianowicie na postoju skrecajac kierownica jest luz i pukanie czy to jest wina maglownicy? czy jakiejs czesci w zawieszeniu? jadac rowniez popukuje dosc czesto ale nie zawsze ,na szarpakach wyszlo ze sa zuzyte gumy na dolnych wachaczach,ale mysle ze to nie moze miec wplywu na kolumne kierownicza bo to z tamtad wywodzi sie wedlug mnie problem z gory dzieki za jakas podpowiedz i porade pozdrawiam |
_________________ jarek |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-03-03, 18:47
|
|
|
Kolego zgaś silnik i ruszaj kierownicą lewo-prawo jak stuka to stawiam ma magiel. |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-03-03, 21:38
|
|
|
Bardzo możliwe, że to luzy na końcówkach drążków. Najlepiej sprawdzić we dwie osoby - jedna robi krótkie ruchy na boki kierownicą, łapiemy za końcówkę drążka i jak jest luz to się wyczuje. |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2012-03-04, 21:45
|
|
|
Po wymianie dolnych wahaczy sprawdz jeszcze raz , najczęściej ujawniają się największe luzy a po naprawie okazuje się że jeszcze końcówka do wymiany tak jak napisał kolega sylwekr .Pukanie na nierównych nawierzchniach może być objawem zużytych łącznikach stabilizatora .Maglownicę zostaw na sam koniec bo to największy koszt nawet po regeneracji . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-03-05, 08:57
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Pukanie na nierównych nawierzchniach może być objawem zużytych łącznikach stabilizatora .Maglownicę zostaw na sam koniec bo to największy koszt nawet po regeneracji . |
Masz kolego rację ja po wymianie magla jeszcze wymieniałem właśnie łączniki stabilizatorów bo strasznie pukały na krótkich pionowych nierównościach a po ich wymianie nastała upragniona cisza. |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Kurol
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 6 Skąd: zach-pom
|
Wysłany: 2012-03-13, 09:02
|
|
|
może być to luz na krzyżaku ? |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-03-13, 16:19
|
|
|
sprawdz luz na górnych wahaczach |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|