Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-20, 08:33
|
|
|
to jest za cienkie, ten króciec jest od nagrzewnic i ma średnice ok 18 mm, a ten wąż który jest przy głowicach ma ok 40mm, ja już mam pomysł jak to wykonać |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-01-20, 10:34
|
|
|
Nie znam dokładnej konstrukcji węża w tym miejscu, ale czy coś takiego nie zdałoby egzaminu? Obciąć cieknący króciec przy samym wężu i w jego miejsce zaaplikować taką wentylnicę -> http://archiwum.allegro.p...4750099789.html
Wydaje mi się, że byłoby to trwalsze niż sklejenie silikonem. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-20, 13:02
|
|
|
Tylko ciekawe jak by to włożyć od środka? Ja myślałem o dorobienie z alu takich rurek w kształcie trójnika z wyprowadzeniem tego krućca i zastąpić ów felerny kawalek |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-01-20, 13:55
|
|
|
Powinno się dać przeciągając to jakimś drutem, tzn. przez dziurę po króćcu od zewnątrz wkładasz jakiś drut, tak by wyglądał z jednej strony węża, zaczepiasz na jego końcu taką wentylnicę i przeciągasz przez dziurę. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-20, 16:04
|
|
|
to by nie było głupie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-01-20, 21:34
|
|
|
gtfan napisał/a: | Nie znam dokładnej konstrukcji węża w tym miejscu, ale czy coś takiego nie zdałoby egzaminu? Obciąć cieknący króciec przy samym wężu i w jego miejsce zaaplikować taką wentylnicę -> http://archiwum.allegro.p...4750099789.html
Wydaje mi się, że byłoby to trwalsze niż sklejenie silikonem. |
Heh, mój pomysł w pierwszym momencie jak uleciało... No to od razu powiem że ni uja to się nie uda. Wąż w tym miejscu jest za gruby i przeciśnięcie wentyla jest awykonalne. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-01-20, 22:24
|
|
|
No to lipa ;/ Zostaje spawanie trójników pod wymiar żeby zrobić to raz i zapomnieć. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2017-01-21, 11:52
|
|
|
Mam możliwość kupna węża który w pechowym miejscu wygląda tak:
Co o tym myślicie? nada się ? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-21, 12:43
|
|
|
trohe słabo jak dla mnie, a ten kruciec to wkręcany jest czy jak??? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-21, 12:48
|
|
|
a moge mieć do ciebie prośbe??? jak już masz na wyjęty ten wąż to zmierz mi jaką mają dokładnie średnice w środku, bo z tego co widze to każdy koniec ma inną średnice |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2017-01-21, 13:03
|
|
|
To jest wąż człowieka który ma go na sprzedaż, mój dalej jest w aucie. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-21, 13:40
|
|
|
no mój też, jak będziesz mial okazje to zwymiaruj , ok |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-01-22, 07:32
|
|
|
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-22, 10:13
|
|
|
Z głowy nie pamiętam jaką ten cienki wąż ma średnicę ale ja bym zrobił to tak:
http://agtgras.pl/pl/glow...na-AGTgras.html
Dobrał tego typu krócieć (lub wytoczył na wymiał u tokarza za pare groszy), uciął fabryczny króciec, rozwiercił otwór pod wymiar, i wkręcił to na jakieś mazidło uszczelniające ew. poxipol dokręcając od spodu nakrętką (nie będzie łatwo, ale przez ten krótki wąż napewno się uda).
Lub jeśli ścianka tego trójnika ma wystarczającą grubość to może wystarczy tego typu króciec wkręcony na poxipol:
http://allegro.pl/krociec...6660096851.html |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
|