Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] ale klapa pomocy!!!:(  
Autor Wiadomość
daniello436 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Oslo norwegia
Wysłany: 2011-05-15, 17:28   [D2 95 4.2PB ] ale klapa pomocy!!!:(

:cry: witam. mam wileki problem z audi A8 4.2 quattro. Rocznik 95 wersja S-line, mianowicie nie ma w tm aucie mocy. jak na 299 km powinno jechac a tu........... rzepa okropna. coz jest nie wiem ale silnik kreci sie tlko do 4.500 i koniec nie pujdzie wiecej. To normalne?? Prosze o pomoc i jakies porady bo mam takiej jazdy dosc. Szczere dzieki za odpowiedzi na moje pytanie, pozdrawiam
 
 
vito555 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 59
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-05-15, 17:38   

Diagnostyka no1
 
 
mateusz21-86 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: lubin
Wysłany: 2011-05-15, 17:46   

tak jak kolega pisze na vaga z nim bo przy 4.500 to się dopiero rozkręca
 
 
daniello436 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Oslo norwegia
Wysłany: 2011-05-15, 17:49   

wlasnie o to chodzi ze to powinno jechac a nie zamulac tak. jestem teraz w norwegii nim tak ze o vagu moge zapomniec bo koszty niebotyczne ale dzieki za pomoc przyda sie jak wroce do Pl
 
 
mateusz21-86 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: lubin
Wysłany: 2011-05-15, 17:59   

no wiesz przyczyn może być wiele tak że trudno pisać i wprowadzać w błąd najpewniejsze to podłączyć i sprawdzać wszystko po kolei no to jak wrócisz to daj znać co i jak i powodzenia w podróży)
 
 
daniello436 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Oslo norwegia
Wysłany: 2011-05-15, 18:08   

Dzieki jeszcze raz za pomoc i porady bo na temat tego silnika wiem na prawde nie wiele. rozwazam tez zamiane skrzyni na manuala bo ten automat no nie czarujmy sie jest jaki jest ale to juz nie male koszt, musze pomyslec:)
 
 
Ducce 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 + MV6 + YZ250
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 27
Skąd: Szczecin-Barnisław
Wysłany: 2011-05-15, 18:09   

prawdopodobnie przeplywomierz padl
 
 
mateusz21-86 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: lubin
Wysłany: 2011-05-15, 18:13   

od przepływki można dojść do sondy lambda już były takie przypadki że niby przepływka a tu lipa i pieniądze w błoto. jak mechanik konkretny i sprawdzi wszystko po kolei to oki ) a co ze skrzynią się dzieje ? fakt że jest ona za słaba na ten motor troszke
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-05-15, 18:18   

hmm... dziwne tylko to ze skapisz grosza na podlaczenie na kompa na miejscu a mowisz o zmianie na manuala gdzie kwota czesci i przekladki bedzie porownywalna z wartoscia twojej a8, a tu na forum z gusów jak wyzje pisali nikt ci nie wywroży
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-05-15, 18:18   

Czy CAT czasem ci się nie pali bo przy braku mocy powinno coś pokazać. Przy przepływce czy padających cewkach lub modułach powinno coś pokazać.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
mateusz21-86 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mateusz
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: lubin
Wysłany: 2011-05-15, 18:22   

no właśnie jak kolega pisze podłączenie pod vaga chyba nie kosztuje naście tysięcy !
 
 
kkarol 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A4 B6
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2011-05-15, 19:07   

na probe mozesz odlaczyc przeplywomierz - jesli jest uszkodzony to po odlaczeniu auto pojedzie zauwazalnie lepiej
 
 
daniello436 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Oslo norwegia
Wysłany: 2011-05-15, 19:35   

tomekzabrze napisał/a:
hmm... dziwne tylko to ze skapisz grosza na podlaczenie na kompa na miejscu a mowisz o zmianie na manuala gdzie kwota czesci i przekladki bedzie porownywalna z wartoscia twojej a8, a tu na forum z gusów jak wyzje pisali nikt ci nie wywroży
nie skapiam grosza kolego tylko skoro w polsce mozna zaplacic za podlaczenie pod kompa 200zł to po co w norwegii placic 4000zł?? bo tle kosztuje ta przyjemnosc

[ Dodano: 2011-05-15, 20:38 ]
mateusz21-86 napisał/a:
od przepływki można dojść do sondy lambda już były takie przypadki że niby przepływka a tu lipa i pieniądze w błoto. jak mechanik konkretny i sprawdzi wszystko po kolei to oki ) a co ze skrzynią się dzieje ? fakt że jest ona za słaba na ten motor troszke
znacie ten tiptronic jest wolny a co najgorsze szarpac zaczyna i pozno zmienia biegi. czytalem ze mozliwa jest utrata mocy przez skrzynie ale to mi sie nie wydaje

[ Dodano: 2011-05-15, 20:42 ]
daro72 napisał/a:
Czy CAT czasem ci się nie pali bo przy braku mocy powinno coś pokazać. Przy przepływce czy padających cewkach lub modułach powinno coś pokazać.
Raz mi sie zaswiecil ale jak jechalem tak po 200km/h przez niemcy w jednym momencie sie zaswiecil i wtedy zgoda zesłabł tak ze prawie nie jechal ale teraz sie nie swieci i wczesniej tez sie nie swiecił i 4.500obr/min i koniec zabawy
 
 
lunizS8 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 85
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-05-15, 20:24   

a biegi Ci zmienia normalnie przy ok 2tys obr?

p.s. 4 klocki za podpięcie pod komp?? bez jaj
to lepiej kup sobie na allegro interfejsik to cała zabawa wyjdzie Cie 100zł a problem zdiagnozujesz sam.
_________________
Sweet Child O'Mine

http://www.youtube.com/us...u/0/GLYBf0p0fZY

http://www.youtube.com/wa...feature=feedwll
 
 
daniello436 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Oslo norwegia
Wysłany: 2011-05-15, 20:45   

lunizS8 napisał/a:
a biegi Ci zmienia normalnie przy ok 2tys obr?

p.s. 4 klocki za podpięcie pod komp?? bez jaj
to lepiej kup sobie na allegro interfejsik to cała zabawa wyjdzie Cie 100zł a problem zdiagnozujesz sam.
Biegi na opcji D tak zmienia 2tys rpm i nastepny tyko ze jak wcisne do oporu to do 4500 i koniec tak jakby go odcinalo na manualnej zmianie to samo lipa okropna. a co do kompa to tyle tu chca i to u polaka w Oslo tak ze kij z nimi szczerze poczekam az wroce i wtedy podlacze sobie za 200zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.