Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Auto nie odpala po odpięciu ECU  
Autor Wiadomość
Chowix 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 93
Skąd: Śląsk - Lędziny
Wysłany: 2014-07-04, 16:53   

tak
_________________
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-07-04, 17:32   

Spróbuj wyczyścić wszystkie połączenia jeszcze raz. Problem będzie raczej w obrębie wcześniej przeprowadzanych czynności.
_________________
 
 
Chowix 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 93
Skąd: Śląsk - Lędziny
Wysłany: 2014-07-04, 18:20   

Dobra cisnienie 0.2 Bara.. jutro / poniedziałek bede mial filtr i pompe zobacze najpierw filtr bo pewnie 20lat nie byl wymieniany a później pompe..

Z simensa z InterCars za 510zł opłaca sie ?
_________________
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 :)
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-07-04, 18:20   

A paliwo masz?
 
 
Chowix 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 93
Skąd: Śląsk - Lędziny
Wysłany: 2014-07-04, 18:21   

Próbowałem plakiem w dolot i auto zaskakuje wiec tam wszystko ok bedzie coś z dopływem paliwa -> pompa, filtr
_________________
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 :)
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-07-04, 18:21   

Opłaca się tylko jeszcze poszukaj kumatego co Ci to wymieni .
 
 
Chowix 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 93
Skąd: Śląsk - Lędziny
Wysłany: 2014-07-04, 18:22   

Ponad rezerwa (licznik z s8).. Też zauważyłem że w starym liczniku mialem ponad rezerwę i podłączyłem z S8 to miałem rezerwę a nawet nie mialem juz benzyny - przekodowałem licznik.

Wysłany: Dzisiaj 19:23
Tz w a4 wymieniałem parę razy a widze ze tu też jest kosz.. Troche gimnastyki i powinno być ok
_________________
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 :)
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-07-04, 18:23   

Jak nigdy tej pompy nie wymieniałeś sam się nie bierz za to ,domów sobie jeszcze uszczelki kosza .

Wysłany: Dzisiaj 19:26

Mam taką pompę za 200 pln.6 miesięcy ma.
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-07-04, 18:27   

Jak się czuje na siłach i ma troszke wiedzy to czemu nie ma spróbować? Jest pare instrukcji i nawet gdzieś w sieci filmik krok po krok-u.
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-07-04, 18:32   

jasne ze tak ale jest to kosztowna nauka jak się nie uda :D
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-07-04, 19:05   

Nie taki diabeł straszny jak go malują.. Oringi posmarować wazeliną i wskoczy w swoje m-ce za 1 razem. Sam to robiłem pierwszy raz w życiu i od strzału wysysa paliwo do ostatniej kropli.. Po montażu nowej pompy należy nalać jakieś 5l paliwa aby zalać kosz.
_________________
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-07-04, 19:59   

Tu jest dokładnie wszystko opisane i pokazane http://www.a8team.pl/d2-9...liwa-vt2414.htm

http://img577.imageshack.us/img577/8567/pompap.jpg


Powodzenia .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.