Autor |
Wiadomość |
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-06-02, 10:49
|
|
|
szukaj na aukcjach naszych zachodnich sasiadow |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-02, 15:27
|
|
|
dice111 napisał/a: | (...) Musi być pod konkretne auto i pod konkretny silnik. |
Wybacz dice ale nie do końca się z tym zgodzę...
w moim A8 4.2V8 310KM (AQF) mam wrzuconą całą listwę wtryskową z wtryskiwaczami od S8 4.2V8 360KM (AVP) i nie tylko to jeździ ale w moim subiektywnym odczuciu jeździ nawet trochę lepiej :lol:
jajopn napisał/a: | (...) Czy ktoś ma może namiar na kogoś kto sprzedaje wtryskiwacze?? |
Ja mam sprawną i kompletną listwę z wtryskiwaczami ale od A8 D2 FL 4.2V8 310KM (AQF) lecz nie mam pewności czy do Twojego będą dobre :shock: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5132 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-06-02, 18:19
|
|
|
Dobrze FOSS, ale co innego jeden wtrysk, a co innego cała listwa. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-02, 18:24
|
|
|
dice111 napisał/a: | Dobrze FOSS, ale co innego jeden wtrysk, a co innego cała listwa. |
eeeeee... no jasne, mój błąd :-?
Rzeczywiście tematem była właściwie wymiana jednego wtryskiwacza, a przy wymianie jednego oczywiście musi być on identyczny z pozostałymi aby parametry spalania były identyczne na wszystkich cylindrach. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
jajopn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-06-07, 18:54
|
|
|
Problem rozwiązany , okazał się nim wtryskiwacz benzynowy .Na zimnym silniku chodził idealnie po rozgrzaniu przestawał .Wymieniłem na nowy i chodzi idealnie
Wielkie dzięki za pomoc |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-06-07, 20:56
|
|
|
wiec wyszlo na moje :-D
pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-04-07, 19:55
|
|
|
Witam , rano odpalam auto i czuję nie równą pracę silnika (drgania) , ciepły trochę mniej . Dzieje się to za równo na PB jak i na LPG . Na LPG zdecydowanie lżej ale weźmy pod uwagę że , zanim się przełączy na LPG to jest już wyższa temperatura . Co może być przyczyną ?? Świece zmienione . Na interface błędy 16684 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder
16685 Cylinder #1 - wykryto przerwę zapłonu.
Pozdrawiam |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2013-04-08, 19:12
|
|
|
chicken20091986, zamień moduły miejscami jezeli wyskoczy na innym to masz odp. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-04-08, 20:55
|
|
|
Ja podejrzewam że Ci się mapy rozjeżdżają Ja mam tak u siebie ,odepnę aku i tydzień spokój .No tylko że u Mnie poszarpuje na wolnych obrotach. |
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-04-09, 19:14
|
|
|
Marcin1981 napisał/a: | Ja podejrzewam że Ci się mapy rozjeżdżają Ja mam tak u siebie ,odepnę aku i tydzień spokój .No tylko że u Mnie poszarpuje na wolnych obrotach. |
U mnie też tylko na wolnych czyli na N albo P . Na D jest Luz. Spróbuje rozłączyć aku |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-06-06, 17:52 drgania silnika na pb oraz na lpg
|
|
|
Wrócę do tematu , oczywiście problem nadal jest tylko, że teraz nie mam błędów i nie wiem czy jest różnica w cylindrach przepinając moduły . Odkręcałem wszystkie cewki i każda sobie cyka . Na vagcom nie mogę znaleźć wypadania zapłonów jakie tam powinny być wartości i w jakich jednostkach ? Może ktoś podeśle scren |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-06-06, 20:37
|
|
|
Wypadanie zapłonów to 19 i 20 blok. Powinny być same zera. inne liczby to ilośc wypadniętych zapłonów w określonym czasie. Powyżej 200 wawala bład. Ponizej to się kasuje i odnowa liczy i błedu nie ma. |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-06-08, 10:02
|
|
|
hipcio napisał/a: | Wypadanie zapłonów to 19 i 20 blok. Powinny być same zera. inne liczby to ilośc wypadniętych zapłonów w określonym czasie. Powyżej 200 wawala bład. Ponizej to się kasuje i odnowa liczy i błedu nie ma. |
Ok znalazłem odpalone auto , zgaszone , a nawet podczas jazdy i wszędzie zera , czyli nic się nie dzieje z zapłonem . To gdzie leży problem drgań silnika na wolnych obrotach na pb oraz lpg . Nie jest to również poduszka ani świece . |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
marcin1122333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 67 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2013-11-06, 19:18
|
|
|
ja miałem dziwna sytuacje,zapalam auto a tu cat się zaswiecilo po nagrzaniu wyraźnie czuje ze chodzi na 7 cylindrach,dojechalem do domu 6km wstawiłem do garażu i mowie sobie pewnie ktoras fajkocewka padla bo miałem podobna sytuacje w poprzedniej a8,rano zapalam auto i wszystko ok już tydzień jezdze i jest dobrze,na wszelki wypadek swiece wymienie bo po kupnie pare zeczy zrobiłem a swiec nie, dla spokojności zamowie jedna fajkocewke na zapas żeby w trasie mnie nie zaskoczyla,dodam tylko ze przed ta przypadloscia co pare dni ladowalem aku bo padl i ta sytuacja miała miejsce na dwa dni przed rozładowaniem aku teraz już siedzi nowa bateria.co o tym sadzicie pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-06, 19:59
|
|
|
Cewki czy moduły a nawet świece potrafia w taki sposób padać że raz nie zadziała a potem jakis czas bedzie ok więc nie łudził bym sie na to że to chwilowa niedyspozycja bo zycie mnie nauczyło że takowych nie ma |
|
|
|
|
|