Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2017-12-11, 00:28 [D2 95 4.2PB
] HB3 LED ...???
|
|
|
Czy testował ktoś te niby HB3 LED jestem ciekaw czy światło jest mocniejsze czy też ....go nie ma ?
Jestem ciekaw opinii Bo szukam dobrej alternatywy do zwykłej HB3 . Kupiłem już HB3 Philips intense white xenon effect , White Vision Ale nie spełniły moich oczekiwań . |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-12-11, 10:21
|
|
|
Pierwsza sprawa zależy Ci na barwie, czy dobrym oświetleniu ? Druga - mierzyłeś czy z tymi radiatorami w ogóle to wejdzie w reflektor i zamkniesz puche ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2017-12-12, 10:26
|
|
|
No właśnie .... jak już pisałem szukam alternatywy do Philipsów ,zależy mi na dobrym oświetleniu przede wszystkim , ale barwą chciałem zbliżyć się do xenonów Philips Wite Vision gen2 . Radiatory to jest problem ale inne modele mają taśmy chłodzące które łatwo rozchyla się na boki i te drugie by weszły tylko czy jakość doświetlania będzie wystarczająca ? Bo filmy i komentarze to można sobie oglądać, ale niema to jak znać temat z autopsji . |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-04, 12:46
|
|
|
Ta bardziej poleciłbym Ci OSRAM CBI, maja ok 4000k i homologację, lub CB Boost, te już świecą faktycznie jak xenon (ok 5000k), tylko że biorą 100W i nie mają homologacji drogowej.
Odświeżając temat, jeśli o LEDy chodzi to polecam najnowszą generację LED, montaż tzw. Flip Chip HB3, zapomnisz na zawsze o standardowych żarówkach |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-02-04, 13:18
|
|
|
chętnie bym zmienił standardowe HB3, jakie byś polecił jeśli chodzi o ledy??, chciał bym aby była moc |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-04, 13:47
|
|
|
W PL chyba na razie jako jedyni zajmują się ich dystrybucją LED HB3 FLIP CHIP.
Jak masz OE przetwornice, musisz się pozbyć jej jednej śruby mocującej przy lewym reflektorze (w prawym nic ze względu na inne położenie przetowrnicy), inaczej nie zamkniesz puszki lampy. Z montażem HB3 nie ma problemu, H3 - tragedia, lecą k.. ch i najlepiej robić we dwóch. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-02-04, 16:04
|
|
|
mówisz że dają rade?? no chętnie bym sprubował |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-02-04, 16:18
|
|
|
Ja je miałem z mdułem swiateł długich 30%. Mimo to byly za moce i mogły oślepiać. Rozwiązaniem jest zakup tego modulu z 10% wydajnoscią i powinno być ok.
Ja niestety miałem te H3 i jak dice pisał lecialo mięcho ... Ale upchać sie dało w poliftową lampe... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-02-04, 16:54
|
|
|
ja chce je zastosować do długich świateł, skoro tak mocno świecą to myśle że sie nadadzą |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-04, 21:19
|
|
|
Flip Chip H3 6000k, które używam jako DRL
Mijania, D2S OSRAM Xenarc 4300k
Ksenon + długie Flip Chip HB3 6000k
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2018-02-05, 10:13
|
|
|
Rzecz jasna że piwko i punkcik dla ciebie ,o to właśnie chodziło
i wszystko w temacie . |
|
|
|
|
|
|
|
|