Autor |
Wiadomość |
dardzi
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 34 Skąd: Iława
|
Wysłany: 2009-10-15, 17:58 [D2 95 4.2PB/LPG
] 16496- Intake Air Temp. Sensor G42
|
|
|
pod Vagiem zgłaszony jest w/w błąd z komunikatem :
Signal too low
P0112 - 35 - 00
pytanie czy coś można z tym zrobić (typu czyszczenie) czy sensor do wymiany ?
pzdr.
D
[ Dodano: 2009-10-16, 21:00 ]
Dzisiaj go wyjąłem i wyczyściłem - brakło czasu na jazdę + VAG
Ktoś zna może wartości jakie powinien zwracać ten czujnik podpięty do omomierza ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2009-10-19, 22:41
|
|
|
Dla 20 st C bodajże koło 2500 Ohm
W zależności od temp (niższa temp-wiekszy opór).
Ważne, by go z powrotem dobrze podpiąć, bo znów będa jaja. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
dardzi
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 34 Skąd: Iława
|
Wysłany: 2009-10-19, 22:57
|
|
|
wtyczka jest raczej taka , która da się podłączyć tylko w jedną stronę
( z drugie strony jeśli chodzi tylko o oporność - bieguny nie powinny mieć znaczenia ? )
chyba że masz coś innego na myśli ?
pzdr.
D |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2009-10-19, 23:41
|
|
|
Nie. To jest chyba 1 a 4 pin (pomiedzy) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
dardzi
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 34 Skąd: Iława
|
Wysłany: 2009-10-19, 23:49
|
|
|
u mnie 2 piny
w temp. pokojowej ok 4500 Ohm - ale reaguje na podgrzanie
jesteś pewien podanej wartości ?
a gdzie ewentualnie to sprawdzić ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2009-10-20, 00:32
|
|
|
Coś jak tu ?
Z głowy podaje, więc nie dam sobie ręki uciąć (sprawdź jeszcze dla 40 st C -> 1250, czy bedzie 2500). Dla pewności poproś kogoś z ELSA o dane. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-20, 07:38
|
|
|
0C -> 14,8 - 18kOhm
20C -> 5 - 10kOhm
40C -> 2,3 - 2,9kOhm
80C -> 1,4 - 1,9kOhm
vag -> grupa 3, pole 4e - może tam być wartość zastepcza dla 20C |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
dardzi
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 34 Skąd: Iława
|
Wysłany: 2009-10-20, 08:07
|
|
|
dice111 - umnie jest jak w aesis (wtyczka taka sama - czujnik w innym miejscu - wkręcony w przepustnicę) :
ELSA ostatnio ściągnąłem ale nie bardzo wiem gdzie taką informację odnaleźć ?
maciu - dzięki , no to wygląda że mój czujnik jest jednak walnięty :cry:
gdzie szukać ? alledrogo , czy ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2009-10-20, 10:50
|
|
|
W ASO koło 200żł
EDIT:
Specified value at 0 C: approx. 14.80 to 18.00 k
Specified value at 20 C: approx. 5.60 to 6.80 k
Specified value at 40 C: approx. 2.30 to 2.90 k
Specified value at 60 C: approx. 1.00 to 1.40 k
W AESISie też są, jednak jak zawsze nie tam gdzie by sie mozna spodziewać :mrgreen:
http://img11.imageshack.us/i/iat.png/ |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|