Autor |
Wiadomość |
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2015-03-06, 21:36 [D2 97 4.2PB
] Cieknący dyferencjał
|
|
|
Ostatnio na kanale zauważyłem że tylny most gubi olej głównie od strony półosi. Pytanie do was czy opłaca się s nim wymieniać uszczelniacze? Czy ciężko wychodzą flansze? A może lepiej kupić używany most bo widzę, że są niedrogie. Jaki olej lać do dyfra? |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2015-03-07, 15:56
|
|
|
Zna ktoś może wymiary uszczelniacza który idzie od strony wału. Przeszukałem tematy ale nic takiego nie znalazłem. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-03-07, 17:03
|
|
|
a prosze cie bardzo
od strony wału 45/75/10
od półosi prawy= lewy 45/60/8
elringa polecam |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-03-07, 20:16
|
|
|
Ciężko wymienić te uszczelniacze od strony półosiek? |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-03-07, 20:58
|
|
|
bardzo latwo, nie ma z tym żadnej sztuki |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-07, 21:03
|
|
|
Na ośkach łatwizna ale od wałka to....weź odkręc te śrube... |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-03-07, 21:05
|
|
|
wszystko da sie odkręcić ręczny zaciągnięty samochód na kołach pożądny klucz i pójdzie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-07, 21:06
|
|
|
pb41ns napisał/a: | wszystko da sie odkręcić ręczny zaciągnięty samochód na kołach pożądny klucz i pójdzie |
Niestety nie poszło. Probowałem tak 5 razy. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-03-07, 21:09
|
|
|
to klucz pneumatyczny |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-08, 08:06
|
|
|
Wszystko padło tak siedzi ta nakretka. Jedyne co mi pozostało do wyspawac ramkę,wkrecić w nią dyfer,zablokowac i przykręcić do posadzki. Wtedy pójdzie... |
|
|
|
|
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2015-03-21, 19:27
|
|
|
Mam problem. Wymieniłem uszczelniania. Od strony półosi wszystko ładnie ale do strony wału cieknie po wymianie. Zamówiłem oring (zamiennik) w rozmiarze 45/75/10. Wszedł ładnie ciasno. Flansza przy wkładaniu nie stawia żadnego oporu jak przechodzi przez uszczelniacz (przy półosiach ten opór był). W efekcie cieknie olej między flanszą na uszczelniaczem. Zmierzyłem wiec jej średnice i wyszło 43mm a uszczelniacz 45mm. Czy kupiłem zły simmering?
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-03-21, 20:14
|
|
|
nie może być zły, a sprawdż czy na uszczelniaczu sprężynka nie zeszła |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2015-03-21, 20:16
|
|
|
Sprężynka jest. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-03-21, 21:58
|
|
|
Jeżeli zmierzyłeś flansze i jest 43 to uszczelniacz 45 nie będzie dobry. Chyba to dosyć logiczne. |
_________________
|
|
|
|
|
|