Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB ] Cieknący dyferencjał  
Autor Wiadomość
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2015-03-06, 21:36   [D2 97 4.2PB ] Cieknący dyferencjał

Ostatnio na kanale zauważyłem że tylny most gubi olej głównie od strony półosi. Pytanie do was czy opłaca się s nim wymieniać uszczelniacze? Czy ciężko wychodzą flansze? A może lepiej kupić używany most bo widzę, że są niedrogie. Jaki olej lać do dyfra?
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-06, 22:16   

Wymień uszczelniacz, to nie jest powód żeby dyfer zmieniać:
http://www.a8team.pl/topics14/2587.htm
http://www.a8team.pl/topics14/2239.htm
http://www.a8team.pl/topics15/687.htm
 
 
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2015-03-07, 15:56   

Zna ktoś może wymiary uszczelniacza który idzie od strony wału. Przeszukałem tematy ale nic takiego nie znalazłem.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-03-07, 17:03   

a prosze cie bardzo
od strony wału 45/75/10
od półosi prawy= lewy 45/60/8
elringa polecam
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-03-07, 20:16   

Ciężko wymienić te uszczelniacze od strony półosiek?
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-03-07, 20:58   

bardzo latwo, nie ma z tym żadnej sztuki
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-07, 21:03   

Na ośkach łatwizna ale od wałka to....weź odkręc te śrube...
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-03-07, 21:05   

wszystko da sie odkręcić ręczny zaciągnięty samochód na kołach pożądny klucz i pójdzie :P
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-07, 21:06   

pb41ns napisał/a:
wszystko da sie odkręcić ręczny zaciągnięty samochód na kołach pożądny klucz i pójdzie :P


Niestety nie poszło. Probowałem tak 5 razy.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-03-07, 21:09   

to klucz pneumatyczny
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-08, 08:06   

Wszystko padło tak siedzi ta nakretka. Jedyne co mi pozostało do wyspawac ramkę,wkrecić w nią dyfer,zablokowac i przykręcić do posadzki. Wtedy pójdzie...
 
 
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2015-03-21, 19:27   

Mam problem. Wymieniłem uszczelniania. Od strony półosi wszystko ładnie ale do strony wału cieknie po wymianie. Zamówiłem oring (zamiennik) w rozmiarze 45/75/10. Wszedł ładnie ciasno. Flansza przy wkładaniu nie stawia żadnego oporu jak przechodzi przez uszczelniacz (przy półosiach ten opór był). W efekcie cieknie olej między flanszą na uszczelniaczem. Zmierzyłem wiec jej średnice i wyszło 43mm a uszczelniacz 45mm. Czy kupiłem zły simmering?


 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2015-03-21, 20:14   

nie może być zły, a sprawdż czy na uszczelniaczu sprężynka nie zeszła
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2015-03-21, 20:16   

Sprężynka jest.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-03-21, 21:58   

Jeżeli zmierzyłeś flansze i jest 43 to uszczelniacz 45 nie będzie dobry. Chyba to dosyć logiczne.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.