Autor |
Wiadomość |
GRZESIEKA8
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 6 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2012-01-11, 20:38 [D2 95 4.2PB/LPG
] Błąd F60 17913 P1505 003
|
|
|
Po wymianie oleju ,filtrów ,termostatu,przewodu głównego ukruszonego(+)na belce prawy przód w nadkolu ,nie mogę odpalić autka.Na VAGU ten błąd się pojawia.Wymieniłem silniczek krokowy teraz biorę się za czujnik niskich obrotów.Jeżeli to nie pomoże to co to może być.Dodam ,że zwarłem niechcący (+) z obudową ale bezpieczniki nie poszły.Moja wina nie odłączyłem aku.Silnik kręcił odpalał po czym gasł.Coraz to niższe obroty.Teraz wcale nie odpala.Rozrusznik kręci,pompę słychać.
Dzięki za wszelkiego rodzaju podpowiedzi. |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-01-12, 23:08
|
|
|
Błąd wskazuje na zestyk biegu jałowego w przepustnicy, ale do odpalania on niewiele ma. Spróbuj odpalić do z lekko wciśniętym pedałem gazu. Jaki (+) zwarłeś do masy? Od czujnika położenia przepustnicy? Sprawdź czy masz tam teraz napięcie. Bezpieczników od tego szukaj w okolicy ECU. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
GRZESIEKA8
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 6 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2012-01-13, 16:42
|
|
|
To był (+) taki 1,5 cm przewod w prawym nadkolu na belce.Wymieniłem już po tym pompe,czujnik wolnych obrotów,krokowy i teraz mi wywala G69 coś o przepustnicy.Autko już odpala ale faluje na wolnych obrotach i pa przerwę w 1400-1600 obr.
[ Dodano: 2012-01-13, 17:34 ]
Bezpieczniki są ok. |
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-13, 18:19
|
|
|
No to nieźle ci się narobiło przez głupie zwarcie,G69 potencjometr:
2212 518 - - - - - 0206 Potencjometr przepustnicy TPS (G69) lub jego obwód > przewody, TPS
Ja ci kolego powiem na pocieszenie,że gdy ostatnio robiłem u siebie dość spory "remoncik",to po złożeniu wszystkiego do kupy było ok,podłączyłem vag-a pokasowałem błędy związane z zanikiem napięcia(akumulator był odłączany)no i wszystko było git.
Później wpadłem na genialny pomysł,aby podładować sobie jeszcze"tak na zimę"akumulator...na drugi dzień zajebiście się śpieszyłem i szybko pędzę do garażu,odłączam akumulator -->zakręcam korki-->wrzucam akumulator do auta i biorę się za przykracanie klem...no i pach,przykręcając plusową klemę zetknąłem klucz z budą auta,iskry,smród padła całkowicie jedna sonda lambda :evil:
Wymieniłem od razu obydwie,w focie po zniżkach wyszło coś ok.400 zł(nie pamiętam dokładnie bo kupowałem coś tam jeszcze).
Po tym wszystkim stwierdzam,że w powiedzeniu "Śpiesz się powoli' coś jednak jest :lol: |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-01-13, 20:26
|
|
|
Chwila nieuwagi i można sobie kłopotu narobić. Ja znowu wymieniałem elektryczną antenę i na przewodzie antenowym jest masa podłączona do nadwozia. Nie przykręciłem jeszcze tego i chciałem sprawdzic czy antena działa. Zadziałała, ale radio zabuczało, zadymiło się, zaśmierdziało i końcowka mocy w radiu do wymiany. I to nawet nie zwarcie tylko brak masy :-( |
|
|
|
|
GRZESIEKA8
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 6 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2012-01-13, 22:30
|
|
|
Jutro mam zrobić adaptacje przepustnicy i ma podobno śmigać.Na razie jeździ ale jak depnę gaz lub puszczę to strasznie szarpie skrzynia.
Do tego jeszcze chłodnicę dałem do naprawy i też źle skleili.Do tego coś mi łożysko jakieś w rozrządzie piszczy.Też trzeba zrobić.Wir w kieszeni co jakiś czas chyba każdy ma :-/ |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-01-13, 22:51
|
|
|
GRZESIEKA8 napisał/a: | ...Do tego coś mi łożysko jakieś w rozrządzie piszczy.Też trzeba zrobić... |
A może chodzi o łożysko od visco :?: Choć przy rozrządzie też takie jest,chyba przy pompie oleju. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-13, 23:39
|
|
|
przepraszam ale co to jest czujnik wolnych obrotów? :shock: |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
GRZESIEKA8
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 6 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2012-01-14, 11:26
|
|
|
http://s634.photobucket.c...nt=PA060094.jpg
To ta plastikowa czarna puszka pod krokowym silniczkiem .Do czego to dokładni nie wiem.Ale wywalał mi na vag bląd odnośnie tego czujnika .Więc go wymieniłem.
[ Dodano: 2012-01-17, 14:22 ]
Po wizycie u gazownika.Sondy dobre,mapy poustawiane,nowy silnik krokowy,nowa pompa,dalej to samo.Przerwa pomiędzy 1400-1600 obr. Wymiana przepustnicy?
[ Dodano: 2012-01-20, 11:40 ]
Przepustnica była otwarta cały czas.Ta czarna puszeczka plastikowa była źle zamontowana.20 min doświadczonego mechanika i po kłopocie. |
|
|
|
|
|