Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Brak iskry  
Autor Wiadomość
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-21, 13:20   [D2 95 4.2PB/LPG ] Brak iskry

Panowie, juz dolek jest totalny, po wymianie pompy paliwa, czujnik walka i walu, komputer nic nie poakzuje, gaz zostal wyzucony, nowe swiece cewki i wychdozi tak jakby gubil iskre, mozliwe ze rozrusznik lub alternator??;>pomijajac fakt ze przewody ktore szly do wtryskow paliwowych byly w stanie masakrycznym :/
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-10-21, 18:49   

A co z modułami ? zamieniałeś je miejscami? do sprawdzenia .Po wymianie pompy sprawdzone ciśnienie?
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-21, 19:16   

lub wtryski leją
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-22, 08:21   

Na wszystkich nie masz iskry czy tylko na poszczególnych. Skoro komp nic nie pokazuje to spróbuj starym sposobem wyciągając po kolei cewki i wkładaj świece. Dostaw ją do masy i tak sprawdź, może da Ci obraz gdzie jest iskra a gdzie nie. Lub wykręcaj świece, po ich wyglądzie będziesz mógł zweryfikować na którym garze coś się dzieje niedobrego.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-22, 08:24   

moduly sa nowe wlasnie, troche dziwne to jest jak odpalimy go to chodzi jedna polowa, i dziala co druga cewka ale jak tamte niby nie dziaaljace damy w miejsce chodzacych to dzialaja i taka zabawa jest, teraz wszystkie 10 mas szukamy i zmieniamy koncowk, powoli nie ma sie czego chytac,nawet po wyzuceniu gazu, wtryski paliwowe sprawdzone dobre sa zostaje jeszcze problem w rozruzszniku i alternatorze chyba ... :-( :/
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-22, 08:35   

pumba22 a wiesz może na których nie masz iskry?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-10-22, 08:43   

Słuchaj jak zamieniacie moduły i w miejscach gdzie nie było a jest iskra to znaczy się że moduł .Jeśli kupowałeś nowe moduły i są to zamienniki to owe potrafią być wadliwe od nowości . załatw sobie oryginał ale sprawny może to być używka i sprawdz to jeszcze raz .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-22, 20:14   

iskry nie ma co dwa cylindry aaale jesli przelozymy cewki ine to zmienia sie iskra , moduly sa orginalne i sa dobre, wyciagnelismy dzis rozrusznik i alternator zobaczymy co po zrobieniu ich sie stanie , bo jednak po 18 latach cos juz moglo sie tam podziac... :/
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-22, 20:19   

pumba22 napisał/a:
wyciagnelismy dzis rozrusznik i alternator
-a to po co ?
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-10-22, 20:56   

pumba22 napisał/a:
iskry nie ma co dwa cylindry aaale jesli przelozymy cewki ine to zmienia sie iskra

Troszkę nie niejasno.
Rozumiem że nie ma iskry na jakichś tam świecach, ale jak zamienisz miejscami cewki z cylindrów na których iskra jest, na te co iskry nie było, to się pojawia? Bo jak tak to na cewki to wygląda?
pumba22 napisał/a:
wyciagnelismy dzis rozrusznik i alternator

Nie ma to związku z brakiem iskry żadnego moim zdaniem.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-10-23, 07:20   

Dobrze że przy okazji poprawisz sobie kondycję rozrusznika i alternatora , ale niema to związku z nierówną pracą silnika t.z z brakiem iskry. Alternator możesz odłączyć całkiem i silnik powinien pracować jeszcze jakiś czas dopóki baterji wystarczy.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-23, 12:31   

A fajki od cewek tak jak Ci radziłem sprawdzałeś ,zmieniałeś? czy bezkrytycznie ufasz tym co są ?
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-23, 15:46   

dla mnie troszkę zagmatwane. Z tego co opisujesz iskry nie ma co drugi cylinder. Skoro twierdzisz że moduły są sprawne a zdejmując cewkę dajmy na to z pierwszego i zamieniasz z trzecim i teraz zamiast braku iskry na 1 nie ma na 3 to na 1mln% będzie wina cewek lub fajek, mogą być już nadpalone.
Kup nową cewkę lub sprawną używkę i wsadź ją w miejsce gdzie nie było iskry.
Koszt cewki to nie wielkie pieniądze i w ten sposób na 100% będziesz miał pewność że cewy są sprawne.
Wstawiłeś auto do warsztatu czy sam robisz?
Jeśli do warsztatu to czy mechanik wie co to jest za pojazd?
Obyś się nie dał namówić na robotę która jest nie potrzebna, bo rozrusznik i alternator nie mają z tym nic wspólnego. Chyba że miałeś taką potrzebę zrobić te dwa elementy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pumba22 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 50
Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
Wysłany: 2013-10-24, 11:51   

nie nie akurat rozrusznik i alternator to moj pomysl bo jednak 18 lat i 430 tys przebieg to juz na zas to robie jak juz jest rozerbane, szukam wlasnie od kogos pewnego cewek bo ja mam te na 4 sruby przykrecane i po 5 stoweczek chodza w carsie :-( auto u znajomego stoi,zostaly tylko w sumie te cewki , bo mialem stare uzywki jakieś, wczoraj jak sie przygladnolem to koncowki lamia sie w palcach doslownie guma juz chyba tak stara jest ii w sumie powoli juz nie mamy pomyslu co moze byc hehe :/
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-10-24, 12:32   

Może sprężynka ci z fajki wypadła i nie kontaktuje cewka ze świecą.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.