Autor |
Wiadomość |
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-21, 13:20 [D2 95 4.2PB/LPG
] Brak iskry
|
|
|
Panowie, juz dolek jest totalny, po wymianie pompy paliwa, czujnik walka i walu, komputer nic nie poakzuje, gaz zostal wyzucony, nowe swiece cewki i wychdozi tak jakby gubil iskre, mozliwe ze rozrusznik lub alternator??;>pomijajac fakt ze przewody ktore szly do wtryskow paliwowych byly w stanie masakrycznym |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-21, 19:16
|
|
|
lub wtryski leją |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-10-22, 08:21
|
|
|
Na wszystkich nie masz iskry czy tylko na poszczególnych. Skoro komp nic nie pokazuje to spróbuj starym sposobem wyciągając po kolei cewki i wkładaj świece. Dostaw ją do masy i tak sprawdź, może da Ci obraz gdzie jest iskra a gdzie nie. Lub wykręcaj świece, po ich wyglądzie będziesz mógł zweryfikować na którym garze coś się dzieje niedobrego. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-22, 08:24
|
|
|
moduly sa nowe wlasnie, troche dziwne to jest jak odpalimy go to chodzi jedna polowa, i dziala co druga cewka ale jak tamte niby nie dziaaljace damy w miejsce chodzacych to dzialaja i taka zabawa jest, teraz wszystkie 10 mas szukamy i zmieniamy koncowk, powoli nie ma sie czego chytac,nawet po wyzuceniu gazu, wtryski paliwowe sprawdzone dobre sa zostaje jeszcze problem w rozruzszniku i alternatorze chyba ... :-( |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-10-22, 08:35
|
|
|
pumba22 a wiesz może na których nie masz iskry? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-22, 20:14
|
|
|
iskry nie ma co dwa cylindry aaale jesli przelozymy cewki ine to zmienia sie iskra , moduly sa orginalne i sa dobre, wyciagnelismy dzis rozrusznik i alternator zobaczymy co po zrobieniu ich sie stanie , bo jednak po 18 latach cos juz moglo sie tam podziac... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-22, 20:19
|
|
|
pumba22 napisał/a: | wyciagnelismy dzis rozrusznik i alternator | -a to po co ? |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-10-22, 20:56
|
|
|
pumba22 napisał/a: | iskry nie ma co dwa cylindry aaale jesli przelozymy cewki ine to zmienia sie iskra |
Troszkę nie niejasno.
Rozumiem że nie ma iskry na jakichś tam świecach, ale jak zamienisz miejscami cewki z cylindrów na których iskra jest, na te co iskry nie było, to się pojawia? Bo jak tak to na cewki to wygląda?
pumba22 napisał/a: | wyciagnelismy dzis rozrusznik i alternator |
Nie ma to związku z brakiem iskry żadnego moim zdaniem. |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-23, 12:31
|
|
|
A fajki od cewek tak jak Ci radziłem sprawdzałeś ,zmieniałeś? czy bezkrytycznie ufasz tym co są ? |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-10-23, 15:46
|
|
|
dla mnie troszkę zagmatwane. Z tego co opisujesz iskry nie ma co drugi cylinder. Skoro twierdzisz że moduły są sprawne a zdejmując cewkę dajmy na to z pierwszego i zamieniasz z trzecim i teraz zamiast braku iskry na 1 nie ma na 3 to na 1mln% będzie wina cewek lub fajek, mogą być już nadpalone.
Kup nową cewkę lub sprawną używkę i wsadź ją w miejsce gdzie nie było iskry.
Koszt cewki to nie wielkie pieniądze i w ten sposób na 100% będziesz miał pewność że cewy są sprawne.
Wstawiłeś auto do warsztatu czy sam robisz?
Jeśli do warsztatu to czy mechanik wie co to jest za pojazd?
Obyś się nie dał namówić na robotę która jest nie potrzebna, bo rozrusznik i alternator nie mają z tym nic wspólnego. Chyba że miałeś taką potrzebę zrobić te dwa elementy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-24, 11:51
|
|
|
nie nie akurat rozrusznik i alternator to moj pomysl bo jednak 18 lat i 430 tys przebieg to juz na zas to robie jak juz jest rozerbane, szukam wlasnie od kogos pewnego cewek bo ja mam te na 4 sruby przykrecane i po 5 stoweczek chodza w carsie :-( auto u znajomego stoi,zostaly tylko w sumie te cewki , bo mialem stare uzywki jakieś, wczoraj jak sie przygladnolem to koncowki lamia sie w palcach doslownie guma juz chyba tak stara jest ii w sumie powoli juz nie mamy pomyslu co moze byc hehe |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-24, 12:32
|
|
|
Może sprężynka ci z fajki wypadła i nie kontaktuje cewka ze świecą. |
_________________
|
|
|
|
|
|