|
Autor |
Wiadomość |
scenic_17
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 53 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2012-02-02, 16:24 [D2 00 3.7PB
] Problem z synchronizacja wałka rozrzadu 3,7
|
|
|
Wiatm,wedlug VAG`a mam problem z synchronizacja wałka rozrzadu.. czy jest to wina czujnika? silnik jest po remoncie calego dolu, wczesniej nic takiego sie nie pojawialo.. po wykasowaniu bledu jest ok, niemniej jednak po przejechniu kilkuset metrow zapala sie kontrolka silnika. auto nie traci na mocy tylko zapala sie kontorlka. nie chcialbym czegos uszkodzic wiec prosilbym o porade jakiegos fachowca. |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-02-02, 16:38
|
|
|
Prawdopodobnie żle ustawiony rozrząd. Sprawdz blok 90 3 i 4 pozycja to ustawienie wałków ssących.
Może by to równiez problem z nastawnikiem faz rozrządu. |
Ostatnio zmieniony przez hipcio 2012-02-20, 14:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
scenic_17
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 53 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2012-02-20, 13:28
|
|
|
dzieki za pomoc, usatwienie rozrzadu pomoglo - blad juz sie nie pokazuje, okazalo sie ze byl przestawiony o ponad jeden zab.. pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |