Autor |
Wiadomość |
Tomi87
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 35 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2011-12-11, 21:13 [D2 96 4.2PB/LPG
] kontrolka KAT
|
|
|
witam, interesuje mnie czy kontrolka KAT może palić się z winy awarii skrzyni biegów oczywiście aut. dodam że chodzi mi o model D2 z 96r 4,2
[ Dodano: 2011-12-11, 21:25 ]
I jeszcze mam 2 pytanka... czy silnik 4,2 jest kolizyjny tzn chodzi mi o zerwanie paska rozrządu i co może być przyczyną następującej awarii... skrzynia nie przerzuca na 2 bieg ani sama ani tiptronic-em tzn manualnie, i jest problem z wyjęciem kluczyka na "P" trzeba kilka razy zawachlować żeby załapało. |
|
|
|
|
|
|
|
kris29
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 45 Dołączył: 20 Lis 2011 Posty: 6 Skąd: Ząbkowice Śl.
|
Wysłany: 2011-12-15, 21:32
|
|
|
kolego z tego co mi wiadomo to nie.u mnie to najwpierw poszedl czujnik polozenia walka rozrzadu.swiecil sie kat.potem padla cewka tez kat sie swiecil.poprostu podjedz na vaga i dowiesz sie co jest grane |
|
|
|
|
|
|
|
Tomi87
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 35 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2011-12-16, 13:49
|
|
|
:-) dzięki za odp bo już myślałem że nikt nie napisze. ja tak samo mówiłem żeby ten pseudomechanik pojechał na vag bo sam go nie ma;/ ale co zrobić jak się za auto weźmie partacz;/ i tak pewnie ta "naprawa" będzie miała finał w sądzie bo na auto czekam już ponad
3miesiące... |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-12-16, 15:36
|
|
|
Tomi87 no mechanika to Ci nie pozazdroszczę,sprawdzałeś może on już sprzedał Twoje auto ;-)
Jeśli chodzi o samo wyjęcie kluczyka to może być wina linki która łączy drążek ze stacyjką. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-12-16, 17:18
|
|
|
Tomi87 napisał/a: | mówiłem żeby ten pseudomechanik pojechał na vag bo sam go nie ma;/ |
może to samouk i w stodole naprawia auta ;-)
Tomi87 napisał/a: | ale co zrobić |
Kupić Vaga , 350zł na allegro i masz , sam sobie błędy z czytasz , jedna wizyta na kompie to cena od 100-200zł , a Vag się przydaje , potem nie ma gdybania tylko wiesz co go boli i gdzie szukać ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Tomi87
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 35 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2011-12-16, 18:50
|
|
|
hehe nie samouk a ktoś do kogo lawetują z A2 jak użyjesz budki SOS. ale brak mi słów na tego "szpeca"...a z tym vag-iem to masz wsumie rację jak tak to wygląda cenowo...a jak z obsługą samemu się da??? jak się nie jest mechanikiem |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-12-16, 20:57
|
|
|
vaga do wlasnego użytku kupisz za 30zł
http://allegro.pl/interfe...1979489179.html
program darmowy do odczytu błedów i nie tylko ;-)
a czy biegi na wyswietlaczu nie sa czasem podswietlone wszystkie na czerwono? |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-12-16, 22:41
|
|
|
tomek87g, podobno te niebieskie kabelki są kiepskie tj.rozłączają często(chyba na angielskich forach jest dużo o tym),lepiej dać 20 zł.więcej i kupić czarny kabelek. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-12-16, 23:03
|
|
|
zgadza sie jak zamierzamy czesto sie bawić kabelkiem lepiej kupić lepszy
ale jak kilka razy w roku chcemy sprawdzić błedy to i niebieska tandetna chinszczyzna wystarczy |
|
|
|
|
Tomi87
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 35 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2011-12-17, 19:58
|
|
|
a jaki może być powód tego że auto jedzie max 20km/h i to wszystko bez znaczenia na obroty. on mi mówił że coś tam wymienili w skrzyni ale ja mu w żadne słowo nie wierzę... |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-12-17, 20:04
|
|
|
Kolego powiem tak , jak jedziesz i dasz w palnik to tak jak by miał elektroniczną blokade do 20km/h :?: :?:
Obstawiam na czujnik ABS , może ktoś z forum jest z twojego rejonu , mogli byście się ustawić , pogadać , sprawdzić błędy :mrgreen:
Albo kup Vaga , 48h max i masz .
Miałem to samo , padł czujnik ABS , samochód do 20km/h i nagle dalej nie miał siły , nie mogłem zmienić biegu z 1 na 2 na TIPIE , odłączyłem uszkodzony czujnik i jak ręką odjął tylko na kompie błąd ABS się świecił .
A co do wyjęcia kluczyka to jest inna przyczyna . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
Tomi87
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 35 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2011-12-18, 13:35
|
|
|
no tak... tylko że auto stoi pod poznaniem u tego chałaturnika bo z jakiej racji ja miałem wchodzić w koszty skoro to się stało odrazu po jego "naprawie" w piątek dzwonił i mówił że po niedzieli jakoś w tyg samochód będzie do odebrania... ale ja się obawiam że znowu po 50km będę stał... wtedy to już mi chyba psycho siądzie... :evil: :evil: :evil: On coś tam ściemniał że coś się posypało w skrzyni że jest problem ze wstecznym (czego ja nie zauważyłem) i że dał skrzynie dla szpeca od automatów i takie tam sranie w banie.... ja już nie mam nerwów do niego... ja mu mówiłem że jak nie podepnie gdzieś tego auta pod VAG to ja go nie chce, bo jechać 600k i żeby zaraz stań przy drodze to ja dziękuje. A to do końca nie jest tak jak by "ogranicznik prędkości" mi to było bardziej jak by ślizganie się sprzęgła w manualu coś podobnego... wyyyje i ledwo co jedzie do przodu a na tipie fakt, też nie chciało reagować, a jak wrzucałem na D albo R to szarpało na maxa. Dodam że skrzynia chodziła idealnia do momentu jak on mi rozrząd robił i głowice bo pasek pękł, jak go tylko kupiłem;/ bo poprzedni właściciel widocznie myślał że to ma wytrzymałość łańcuszka no i przy okazji oleje, tak że i w skrzyni i uszczelkę bo trochę się pociła. No i ten CAT mi wcześniej nie migał, on coś musiał zjebać bo jak go postraszyłem sądem, urzędem skarbowym itd to się zesrał i wziął się do roboty... tylko co z tego wyjdzie jak on może tylko umie fiata i tarpana naprawić ;/ :-/
[ Dodano: 2011-12-18, 13:39 ]
a co to za przyczyna tego że ciężko kluczyk wyjąć, tzn trzeba 2-3 razy przewachlować skrzynią po całej długości...tego też nie było przed tym jak ten partacz wsadził tam łapy...;/;/;/ |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-12-18, 14:05
|
|
|
Czyli niestety potwierdza się, aby nie dawać "paprakom" do naprawy naszych autek. Ja nie zaprowadzę już swojego autka fachurze który 8-kę widział tylko na ulicy lub w gazecie. Jak ktoś nie ogarnia i próbuje naprawić to może niezłych kosztów narobić :-( |
|
|
|
|
|