Hej w weekend zamierzam pogrzebać troche przy moim pocisku,bo niestety mechanicy padają na cycki i nikomu się jakoś do tego nie pali - pracę które chce wykonać, może nie są zbyt skomplikowane ale jak macie jakieś sugestie to chętnie poczytam.
1. Sprawdzenie czy nie łapie lewego powietrza- rozumiem ,że po koleji wszystko należy od filtra powietrza do przepustnicy - czyli chyba jedna rura z tego co kojarze ?
2. Chce wyczyścić przepływomierz- zakupiłem taki oto produkt : http://liquimoly.pl/serwi...pywomierza.html
- zastanawiam się jeszcze czy go zdejmować z obudowy filtra powietrza czy dmuchnać jak jest przymocowany ( oczywiście wtyczki odłączone ) . Jeśli są jakieś sugestie co do czyszczenia to proszę pisać
3. Czyszczenie przepustnicy- środka jeszcze nie zakupiłem ale zrobie to dzisiaj- w odróżnieniu do przepływki nie będe zbytnio się skupiał nad jakościa produktu czyszczącego. Pytanko podczas demontażu trzeba na coś zwrócić szczególną uwage, czy jakieś specjalne klucze są potrzebne, bo temu się nie przyglądałem nigdy więc nie kojarze.
4. No i po tym wszystkim sprawdzenie cewek i modułów ( bo mi telepie autem ) - kupiłem 2 moduły i 3 cewki - tak mnie to mniej wyniosło aniżeli półroczna jazda po mechanikach . Pytanko bo gdzieś to już było ale nie mogę znaleźć- która wtyczka modułów odpowiada za które cylindry i jak oznaczane są cylindry stojąc przed silnikiem 12345678 które są po której stronie, bo rozumiem , że liczy się je patrząc od zderzaka ?
Ps mam nadzieje, że nie padliście na cycki czytając to ale to jest temat nie cierpiący zwłoki
Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum