Autor |
Wiadomość |
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2015-08-12, 20:25 [D2 95 4.2PB/LPG
] Drżenie pedalu hamulca pod koniec hamow
|
|
|
Witam, mam problem w mojej audi a8 d2. Podczas hamowania jak juz mam sie zatrzymac drży pedla hamulca i wydaje dziwny dzwiek jakby kola zebare przeskakiwaly na zebach. Jak hamuje dosc gwaltownie i szybko tego nie ma, rowniez jak delikatnie wcisne pedal hamulca czasem nie ma tego drzenia. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-12, 20:37
|
|
|
Po pierwsze możesz mieć zwichrowane tarcze i bija po drugie co prawie pewne to masz rozklekotane zaciski które wydaja rozmaite dzwieki,po trzecie moga też to powodować jakies zuzyte elementy zawieszenia. |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2015-08-12, 20:54
|
|
|
tarcze raczej nie bo prawie nowe
Co do klockow to bardzo mozliwe bo mialem wymieniane na nowe i chcialem jedne z lepszych a patrzac na fakturę dostalem za 70 zl, podczas hamowania maja tedencje tez do piszczenia.
Zawieszenie nie jest zurzyte ponieważ wymienione zostaly wahacze co mialy luzy, drazki oraz koncowki.
Dzieki za podpowiedz z tymi hamulcami
Jezeli ktos ma jakies jeszcze propozycje chetnie wyslucham. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-12, 21:08
|
|
|
Najprostsza rzeczą to zwal koło albo jeżeli masz dostepne zaciski przez felge to złap i poszarp nim-każdy lucas dostaje luzów i nierobiony sie zwyczajnie zamienia w złom.
Ja juz mam ich dośc i bede wywalał mimo że hamuja całkiem dobrze. przed zrobieniem powodowały piszczenie i rozmaite stukupuki po zrobieniu jeden juz ma luz a drugi sie jeszcze trzyma lecz jest prawie nowy to pewnie dlatego.... |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2015-08-12, 21:32
|
|
|
nie mam mozliwosc teraz sprawdzenia poniewaz jestem na wyjezdzie i wracam pod koniec miesiaca dopiero a przez felge nie dam rady dojsc, wiec dopiero jak wroce zobacze, mam nadzieje ze do tego czasu nie zostawie kol za soba bo do powrotu do domu mam 700 km i jeszcze teoche krecenia sie tutaj. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-13, 05:25
|
|
|
drzenie pedału hamulca moze powodowac abs w kabinie słychać wyraznie takie trryyyrry i pedał hamulca pulsuje
coś nie poskladałeś zgodnie ze sztuka....
albo jarzmo nie dokrecone
sprawdz czy tarcze nie upalasz czasem....
piszczenie moze wysjsc od kiepskich klocków |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2015-08-13, 13:32
|
|
|
po odebraniu od mechanika samochodu wszystko bylo dobrze, po jakims czasie zaczelo cos sie dziac z hamulcem.
Dzieki za nakierowanie mnie czego to moze byc przyczyna jak wroce zabiore sie za to. |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-08-13, 13:57
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | drzenie pedału hamulca moze powodowac abs w kabinie słychać wyraznie takie trryyyrry i pedał hamulca pulsuje
piszczenie moze wysjsc od kiepskich klocków |
Dokładnie tak, przerabiałem to już, to nawet kwestia zabrudzenia czujnika w którymś z kół.
Zacznij od sprawdzenia czujników ABS. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-13, 16:36
|
|
|
Podepnij kompa, wejdź w ABS i będziesz widział w blokach pomiarowych jakie prędkości widzi sterownik na poszczególnych kołach. Jeśli któreś będzie źle wskazywać to będziesz miał odczucie pukania w pedał hamulca. U mnie to samo było w A4. Uszkodzony był pierścień ABS-u w nowym przegubie.
Kiedy 3 koła pokazywały prędkość 15 km/h ten z kolei miał niespełna 4 km/h. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-13, 21:31
|
|
|
Czujnik jest za daleko od koronki, dobij go lekko, albo przy odpinaniu czujnikow klockow uszkodzili kabel idący dalej do czujnika abs-u |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-08-14, 17:36
|
|
|
Tylko jak go wepchnie zbyt daleko to też będzie przekłamywał <jezyk> Zatem cierpliwości bo robota niewdzięczna zwłaszcza jak się niema kompa i trzeba co chwile palić maszyne i sprawdzać czy problem ustał |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-15, 04:28
|
|
|
Truscik napisał/a: | po odebraniu od mechanika samochodu wszystko bylo dobrze, po jakims czasie zaczelo cos sie dziac z hamulcem.
Dzieki za nakierowanie mnie czego to moze byc przyczyna jak wroce zabiore sie za to. |
czyli błąd czasowy nie stały skoro jakis czas sie bujałes na tym bez klopotu
b,łąd czujnika według mnie mogli go uszkodzic przy wymianie tarcz i klocków... skasowali bład i jakis czas miałes spokoj
jezeli tak pojeszdzisz jeszcze troche to czujnik padnie do konca wywali na fisie kontrole i wyłaczy abs... no chyba ze wtyka jaka albo kabel czujmika urwane ale jego urwac to trzeba miec talent .... nie tak łatwo jak od cujnika klocków |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2015-09-01, 20:17
|
|
|
Wrocilem do domu i w koncu moglem sie dobrac do tego i posprawdzlame wszystko i okazalo sie ze czujnik ABS byl lekko wysuniety, docisnalem go i wszystko wrocilo do normy.
Wielkie dzieki |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-09-01, 20:29
|
|
|
no widzisz ale bynamniej miales radoche z abs n w srodku lata
tak hamulec zachowuje sie zima głownie jak depniesz na lodzie
wazne ze juz dziala |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|