Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu na rozgrzanym silniku  
Autor Wiadomość
Slawekp2p 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-04-28, 16:06   [D2 95 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu na rozgrzanym silniku

Witam prosił bym o opinie lub pomoc a mianowicie mam problem z wypadaniem zapłonu na rozgrzanym silniku, jak jest zimny to idzie jak strzała po przejechaniu okolo 5km wyskakuje zapłon głównie na 3cyl na PB i LPG

- diagnostyka LPG po odpaleniu na ciepłyn czasy wtrysków z ECU ok, po około 20s czas wtrysku 6 (cyl 3) zostaje wylączony przez sterownik silnika, po odpaleniu słychać ze silnik kuleje na jeden gar, myśle ze sterownik silnika zdiagnozował brak zapłonu i wylącza wtrysk ( nie wiem czy ma tak być)

-diagnostyka ECU silnika błędy losowe wypadanie zapłonów wypadanie zapłonu głównie na 3 cyl i czasami na 4cyl i 1cyl jest tez błąd sondy lambda ale strona 2 więc cylindry 5,6,7,8 po odpaleniu na ciepłym napiecie na sonda strona 1 jest około 0,96V po chwili moim zdaniem jak ECU wyłączy wtrysk na 3cyl. to napięcie spada do około 0,06V na drugiej sondzi napięcie około 0,65V

wymieniłem świece NGK, nowy czujnik stukowy bo wywalał błąd teraz już nie, zamieniłem cewki i moduły stronami i dalej nic, wymieniłem nowy sterownik LPG

Jak by ktoś miał jakiś pomysł na co by tam jeszcze luknąć lub był z okolic Rybnika by na to zerknąć okiem, nie wiem co ma wpływ ze po rozgrzaniu auto ma wypadanie zapłonu, może ta sonda diagnozuje za pogata mieszanke(0,96V) i na zimnym chodzi po potrzebuje bogatszej mieszanki a na ciepłym muli może tak być ???

Dzięki i pozdrawiam

teraz zauważyłem ze na zimnym silniku napięcie sondy lambda 1 faluje od 0,09V do 0,86V
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-04-28, 20:42   

miałem identycznie i winna była cewka, ewentualnie sprawdż kabelki idące do cewki i wtrysków benzynowych, czy wszystko łączy , czy kostki idące do sterownika lpg są wporządku
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Slawekp2p 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-04-30, 19:25   

Tak więc dzięki za wyczerpujące odpowiedzi, sytuacja opanowana: po rozgrzaniu silnika wtryski pb wieszały się i lały paliwo nawet na LPG więc dane cylindry zalewało i sterownik po braku zapłonu wył. czas otwarcia wtrysku, moje dojście do tego było po kilkukrotnym sprawdzeniu( odkręcen króćca) wtryskow pb i nie było magicznego "psyk"
 
 
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-22, 21:10   

To działa jeśli na LPG jest źle a na PB jest ok. Co zrobić gdy wypada na jednym na pb i lpg? ( świece moduły cewki podmieniane )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.