Autor |
Wiadomość |
-pawlo111
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 56 Skąd: RKL
|
Wysłany: 2015-08-07, 11:48 [D2 95 4.2PB/LPG
] Jaki Akumulator ma być seryjnie?
|
|
|
A8 d2 4.2
mam włożony aku 74ah - ale patrząc po ilości miejsca to tam chyba idzie coś większego.
Jakie macie pojemności u siebie??? |
_________________ Podpis zastrzelony przez regulamin. |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-08-07, 11:53
|
|
|
95h varta |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-07, 12:15
|
|
|
Też miałem wedle jakiejs sklepowej specyfikacji 75Ah i działał kilka lat. Ale w zupełności lepiej mi pasuje obecne 110 |
|
|
|
|
-pawlo111
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 56 Skąd: RKL
|
Wysłany: 2015-08-07, 13:09
|
|
|
a nie jest tak że aku będzie przeładowany albo za mało doładowany jak jakieś wielkie bydle dam? czy też w a8 może być coś OD DO np 70ah do 110ah |
_________________ Podpis zastrzelony przez regulamin. |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-08-07, 13:17
|
|
|
ja mam od kiedy kupiłem 74Ah wsadzonego... musiałem troche gąbek nawpychać, żeby nie latał ogólnie palenie bez problemu jak narazie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-07, 14:40
|
|
|
Moj 110 w doskonałej kondycji. Altki sa 120 i 150A więc daja rade ładowac duże tez. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-09, 18:27 Re: Jaki Akumulator ma być seryjnie?
|
|
|
-pawlo111 napisał/a: | A8 d2 4.2
mam włożony aku 74ah - ale patrząc po ilości miejsca to tam chyba idzie coś większego.
Jakie macie pojemności u siebie??? |
Pojemność akumulatora była zależna od wielu czynników, mianowicie od rodzaju silnika, i wyposażenia.
Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie jest poproszenie kogoś o rozkodowanie VIN-u bo np w jednym był seryjnie dajmy na to 74 Ah a w innym już 100 Ah.
Wiadomo pojazd który nie posiadał szyberdachu, systemu nagłośnienia Boże lamp ksenonowych podgrzewanych foteli itp będzie wyrabiał mniejszy akumulator.
Tak więc poproś kogoś o rozkodowanie i będziesz wiedział co miałeś fabrycznie wciśnięte w zadeczek |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-09, 20:23
|
|
|
U mnie w 3,7L siedzi oryginalny akumulator Audi 95 Ah, wymieniany w 2012 roku ...według VIN-u powinien być 92. Alternator 150A. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2015-08-09, 21:01
|
|
|
U mnie w 4.2 jest akumulator 110 i jest wszystko OKI
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2015-08-10, 06:59
|
|
|
Info o aku masz (3-znakowe) m.in na wlepce:
Cytat:
9DA battery 12 V/63 Ah - 380 A, no duty-free
9DB battery 12 V/64 Ah - 380 A, duty-free and free of cost
9DC battery 12 V/64 Ah - 380 A with duty drawback
J1A battery 380 A (64 Ah)
J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost
J1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawback
J1D battery 380 A (72 Ah)
J1E battery 220 A (40 Ah)
J1F battery 265 A (50 Ah)
J1G battery 450 A (92 Ah)
J1L battery 280 A (60 Ah)
J1N battery 420 A (75 Ah)
J1P battery 220 A (44 Ah)
J1R battery 420 A (82 Ah)
J1S battery 265 A (55 Ah)
J1T battery 300 A (66 Ah)
J1U battery 450 A (95 Ah)
J1V battery 480 A (85 Ah)
J1X battery 375 A (62 Ah)
J0A battery 175 A (36 Ah)
J0B battery 250 A (50 Ah)
J0C battery 220 A (45 Ah)
J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F battery 320 A (70 Ah)
J0G battery 265 A (54 Ah)
J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J battery 300 A (63 Ah)
J0K battery 45 Ah (export)
J0L battery 340 A (70 Ah)
J0M battery 360 A (80 Ah)
J0N battery 330 A (61 Ah)
J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q battery 54 Ah (for export)
J0R battery 380 A (80 Ah)
J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W battery 410 A (88 Ah)
J0X battery 400 A (88 Ah)
J0Y battery 480 A (110 Ah)
J0Z battery 520 A (110 Ah) |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Chris75
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Chris
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-11-10, 19:14 AKUMULATOR do A8 D2
|
|
|
koledzy UWAGA !!!
post dla tych którzy bezskutecznie szukają właściwego akumulatora do A8 D2 według etki czyli np. 92Ah 450A
są różne normy podawania wartości prądu tj. norma DIN i norma EN ( jest jeszcze co prawda IEC i SAE)
zwykle serwisy podają tą pierwszą i wtedy bezskutecznie szukamy Accu o takiej wartości na rynku i znajdujemy go TYLKO w serwisie gdyż te ( nie wszystkie oczywiście ) "zapominają nas poinformować o tej rozbieżności norm i kodowania.
w efekcie można albo kupić za ok. 800 PLN aku 92Ah 450A w normie DIN i cieszyć się "właściwym" modelem albo kupić taki sam tylko że w EN czyli np 92Ah 760A i mieć dokładnie TO SAMO za 1/3 ceny ;-)
tyle w temacie nieosiągalnych modeli według specyfikacji
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-11-16, 08:41
|
|
|
Lepiej wstawić akumulator większy niż mniejszy. Chyba, że liczy się waga.
Jeśli bilans energetyczny instalacji jest dodatni ostatecznie w 100% naładowany będzie i 50 Ah i 500 Ah. Z tym, że ten drugi z natury będzie miał większy prąd rozruchowy a w razie problemów w sytuacji awaryjnej pozwoli dłużej czerpać z niego energię. Mniejsza rezystancja szeregowa, możliwy szybszy rozruch, większe możliwości poboru prądu podczas ładowania stałym napięciem z alternatora. Dla mnie same plusy - zawsze kupuję akumulator największy jaki się mieści. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|