Autor |
Wiadomość |
Pablo
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38 Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2011-10-26, 15:33 [D2 95 4.2PB/LPG
] Kontrolka oleju
|
|
|
Witam wszystkich mam taki problem zapala mi się cały czas kontrolka oleju na wyświetlaczu ze oleju nie ma w silniku olej jest stan prawidłowy gdy auto pracuje na niskich obrotach to jest wszystko ok gdy dodam gazu powyżej 2 tys obrotów to zapala się znowu gdy jadę to samo może ktoś z was miał taki problem. (Na oleju mam przejechane 8000km) |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-10-26, 16:29
|
|
|
Lepiej nie jeździj autem z takimi objawami do póki nie wyeliminujesz przyczyny. Obyś niedługo nie pisał, że to już nie zapalająca się kontrolka tylko silnik zatarty. Zapalająca kontrolka sygnalizuje zbyt małe ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka stan-sprawdzałeś jest ok, pompa oleju, niedrożne kanały olejowe, przytkany filtr itp. Przejechałeś 8tys od zmiany. Co do oleju przypadkiem nie zalałeś go syntetykiem, a na przykład wcześniej ktoś długo jeździł na mineralnym. Po mineralnym może być kupę syfu w silniku (zwłaszcza jak był rzadko zmieniany), a jak zalałeś go syntetykiem to on zaczął to wszystko wypłukiwać i taki możesz mieć efekt. |
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-10-26, 18:56
|
|
|
sprawdz/podmień sobie czujnik cisnienia oleju |
|
|
|
|
|
|
|
Pablo
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38 Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2011-10-27, 17:00
|
|
|
Witam problem rozwiązany odłączyła się wtyczka od ciśnienia oleju pozdrawiam |
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-10-27, 19:16
|
|
|
czyli byłem blisko ;-)
dla potomnych jak sie kontrolka zapala po przekroczeniu 2 tys rpm.
to na pierwszy ogien do sprawdzenia czujnik i kabelek idący do niego |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-10-28, 22:50
|
|
|
tomek87g napisał/a: | czyli byłem blisko ;-)
dla potomnych jak sie kontrolka zapala po przekroczeniu 2 tys rpm.
to na pierwszy ogien do sprawdzenia czujnik i kabelek idący do niego |
Mimo wszystko zaczął bym od zgaszenia auta i sprawdzeniu poziomu oleju |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2011-10-28, 23:05
|
|
|
Obydwaj macie racje,ale przede wszystkim tak jak napisał wolek |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-10-29, 07:45
|
|
|
wolek napisał/a: |
Mimo wszystko zaczął bym od zgaszenia auta i sprawdzeniu poziomu oleju |
masz racje,ale dla mnie sprawdzenie stanu oleju to tak oczywista sprawa ze zapomniałem o tym :-)
brawo za czujność |
|
|
|
|
|