|
Autor |
Wiadomość |
bartow1000
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8
Wiek: 47 Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: okolice Leszna
|
Wysłany: 2011-07-25, 10:06
|
|
|
ok. dzięki. odpompowuję wodę z kanału i lookam:)
[ Dodano: 2011-07-26, 09:21 ]
moczy się, ale nie widać nic konkretnie. Podejrzewam, że to bedzie z pompy |
|
|
|
|
|
|
|
Sylas25
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 66 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-07-28, 22:46
|
|
|
jak ci miga auto z kluczykiem to bedzie immobilizer. raz tak mialem i wyciagalem kluczyk i uderzalem w niego reka i zalapywalo. okazalo sie ze kluczyk mi pare razy spadl i byly tzw. zimne luty. Sasiad elektronik pomogl i jest od jakiegos czasu spokoj a tez nieraz sie balem ze nie zapale. |
|
|
|
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-08-11, 01:36
|
|
|
Jak miga immo to auto powinno odpalić i zgasnąć po chwili.. a nie że nie pali od razu
sprobuj poruszac kierownica w gore w dol - u mnie to działa, bo winny jest styk kabla od immo - na audipages chyba o tym było - tylko tam wymieniali na nowy, a bateria nie ma nic wspolnego z immo - no chyba ze o otwieranie drzwi tylko chodzi, to tak bo zasila diode
pomaga też postukanie w samą stacyjkę gdzie ponoć czesto obwód immo ma jakieś problemy z odczytaniem wkladki w kluczyku..
Objawy jak nie pali , raz zagadało - jak na pompę, sam równolegle już 2gi raz przerabiałem ten temat (w równoległym poście) wg mnie zobacz fizycznie gdzie Ci ta zakrętka od pompy/kosza przecieka - jest tam zasilanie i powrót beny - może któryś z nich - predzej zasilanie bo większe ciśnienie, też mam jakieś mikropęknięcia ale nic mi nie cieknie
jak masz rozebrany kosz - sprawdź tę wąski oring na koszu - często ma przetarcia i popuszcza bene do tego mocno dokęć jak bedziesz skręcał, bo ja przez to 3 razy rozbierałem - to musi być szczelne albo minimum pół baku paliwa inaczej..
a co do kapania - masz widzę LPG - może którys wąż popuszcza.. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-08-13, 23:17
|
|
|
bartow1000 napisał/a: | ok. dzięki. odpompowuję wodę z kanału i lookam:)
[ Dodano: 2011-07-26, 09:21 ]
moczy się, ale nie widać nic konkretnie. Podejrzewam, że to bedzie z pompy |
Jeżeli cieknie płyn chlodniczy z przodu lekko po stronie pasażera czyli w okolicach alternatora to:
jeżeli przedliftowe 4.2V8 jest podobne do poliftowego to prawdopodobnie cieknie ci z chłodniczki oleju (taki płaszcz wodny wokół filtra oleju)... chłodniczka ta ma połączenie z blokiem za pomocą takich krótkich rurek i felernych oringów... do po-liftowych w ASO do naprawy tego wycieku dostępny jest gotowy zestaw naprawczy czyli komplet wszystkich uszczelek/oringów do tej chlodniczki...
to czy tak samo jest w pre-liftach musi ktoś jeszcze potwierdzić bo ja z przed liftami miałem nie wiele do czynienia :roll:
Co do pompy paliwa i kosza to mam taki jeden sprawny kosz (kompletny, bez pompy) do sprzedania ale to jest z po-liftowego S8 2000 rok więc gdybyś potrzebował to i tak trzeba będzie sprawdzić po numerach czy będzie pasował. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |