Autor |
Wiadomość |
djempy19
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Jozef
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 6 Skąd: Dreieich
|
Wysłany: 2013-06-15, 19:28 [S8 D2 98
] Błędy w ECU
|
|
|
Witam.
Jakiś czas temu borykałem się z problemem nie pracujących wszystkich cylindrów, po wciśnięciu pedału gazu motor się dusił. Auto wylądowało u "mechanika" gdzie przeszło pożar katalizatora. Po tym wydarzeniu auto nie pali a VAG pokazuje następujące błędy, a po ich usunięciu pojawiają się na nowo.
17919 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 - uszkodzenie elektryczneŰ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17925 Przekaźnik silnika - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17817 Zawór przewietrzania zbiornika - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17609 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17613 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17612 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17616 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17917 Zawór regulacji wolnych obrotów - uszkodzenie elektryczneŰ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16944 Zasilanie systemu - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy ktoś wcześniej walczył z podobnym zestawieniem błędów? Co może być przyczyną tego chaosu? Z góry dziękuję za odpowiedzi. |
_________________ Audi S8 D2 1998 r. |
|
|
|
|
|
|
|
endrius233
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 64 Skąd: Zabierzów
|
Wysłany: 2013-06-15, 19:59
|
|
|
Witam, sprawdzaliście czy wiązka elektryczna się gdzieś nie nadpaliła po tym incydencie. |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-06-15, 21:39
|
|
|
Kolego djempy19, już raz Cię informowałem, że pisanie na forum należy rozpocząć od działu powitań:
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Proszę uczyń to jak najprędzej, aby Twoje posty/tematy nie były usuwane bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam
Simone331 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-06-16, 06:59
|
|
|
17616 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa :-D :-D |
|
|
|
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-06-16, 08:19
|
|
|
:lol: To pewnie przez TURBO te błędy :lol: |
_________________
|
|
|
|
|
djempy19
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Jozef
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 6 Skąd: Dreieich
|
Wysłany: 2013-06-16, 18:26
|
|
|
Wiazki nie sprawdzalem osobiscie, ale moj mechaniczek powinien to chyba zrobic...
P.s identyczny zestaw bledow mial jeden Pan z niemic 2 lata temu, napisalem do niego ale nie jedtem pewien czy ma nadal aktualna poczte itp.
Prosze caly Team o Pomoc!! Juz nie jezdze okolo rok bo nikt nie ma pojecia co sie dzieje !!!!; (; ( |
_________________ Audi S8 D2 1998 r. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-06-16, 20:14
|
|
|
jak może ci wywalić błąd od turbiny ???
jak jej nie masz
albo coś z odczytem nie tak jak trzeba
albo komp od czegoś nie wiadomo czego
W twoim wypadku sprawdził bym to tak
przejścia wtryskiwacz kom
itp
zasilanie i masy na komp
jak to ok to uwalony komp |
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-06-17, 07:50
|
|
|
pepi napisał/a: | jak może ci wywalić błąd od turbiny ???
jak jej nie masz
albo coś z odczytem nie tak jak trzeba
albo komp od czegoś nie wiadomo czego |
Błąd pewnie prawidłowy tylko opis dupiaty.
17616 P1208 44D0 Wtryskiwacz 8 - obwód (przewody, wtryskiwacz |
|
|
|
|
|
|
|
djempy19
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Jozef
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 6 Skąd: Dreieich
|
Wysłany: 2013-09-09, 08:41
|
|
|
Usterka naprawiona...Powod -- Urwany PIN w wtyczce pod maska gdzie znajduje sei komputer...byl zzielenialy bo jakos tam troche wilgoci bylo i ugnil..dzieki wszystkim za podpowiedzi |
_________________ Audi S8 D2 1998 r. |
|
|
|
|
Conrado25
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 1 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2015-01-02, 12:52
|
|
|
Witam Chłopaki i sorki za odgrzanie kotleta ale nie miałem powodu by napisać lub zapytać ale przytrafiła mi się dzisiaj podobna sytuacja z tym urwanym pinem od kompa i został on w kostce i czy da się to jakoś ogarnąć bez kupowania drugiego kompa poprzez dolutowanie pina czy będę musiał zaopatrzyć się w nowego kompa .
Pozdrawiam ;( |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-02, 16:28
|
|
|
ja sie zapytam mojego mechanika bo on lubi i ogarnia takie historie ale jak mi sie uda go teraz na weekend dopasc bo chyba jeszcze sylwester u niego trwa <dance>
jesli nie bedzie problemu to musialbys to podrzucic jakosc do Konstantynowa.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-08, 22:27
|
|
|
Conrado25, rozmawiałem na temat Twojego problemu z moim mechanikiem i generalnie nie ma problemu ze zrobieniem / naprawą, tylko musiałby oczywiście spojrzeć jak to wygląda z tą kostką i urwanym pinem.
W "najgorszym" wypadku musiałby poprowadzić kabel na zewnątrz, ale to dopiero po oględzinach może stwierdzić.
Musiał byś tylko podrzucić tego kompa albo do niego do Konstantynowa, albo do mnie do firmy na Graniczną w Łodzi i ja mu zawiozę bo i tak jestem tam prawie codziennie
A odnośnie kompa to mam pytanie, czy ktoś go rozkręcał i czy jest on zalany żelem, czy do płyty sterującej można się normalnie dobrać? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalluss
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 1 Skąd: Namysłów/Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-08, 13:58
|
|
|
Odkopuję ten temat gdyż mam ten sam problem, odpaliłem silnik i czekałem aż się trochę w środku nagrzeje i odparują szyby. Silnik chodził normalnie po czym zaczął się krztusić i po dodaniu lekko gazu zdechł. Zestaw błędów ten sam czyli:
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17917 Zawór regulacji wolnych obrotów - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17817 Zawór przewietrzania zbiornika - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17609 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17613 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17612 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17616 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17919 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17925 Przekaźnik silnika - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16944 Zasilanie systemu - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Teraz jak próbuje odpalić to tylko kręci i co jakiś czas nastąpi zapłon w którymś cylindrze.
Otworzyłem obudowę z ECU. Wyjąłem je teraz moje pytanie, który to pin jest możliwym winowajcą i w której wtyczce się znajduje. Wieczorem będę miał dostęp do torxów do otwarcia komputera to zobaczę czy tam nic nie dolega zanim zacznę pruć wiązkę z auta co będzie pracochłonną czynnością szczególnie w podwórkowych warunkach. |
|
|
|
|
|