Autor |
Wiadomość |
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-01-31, 15:06 [D2 95 4.2PB/LPG
] Nie rowna praca silnika na zimnym silni
|
|
|
Witam, moze ktos pomoże. Jak odpalam z rana samochod to na postoju jest odczuwalne lekkie drzenie samochodu, ale po przejechaniu paru kilometrów zeby silnik nagrzal sie do 90 stopni i zatrzymam nie ma praktycznie żadnego drżenia. I zauwaqzylem ze ubylo mi troche plynu ze zbiorniczka wyrownawczego od chodzenia, ale to chyba dla tego ze ostatnio pekli mi kruciec i mechanik wymienic od razu caly plyn i moze sie odpowietrza teraz ?
Taka jeszcze sprawa jest, jak odpalam samochód to przez jakieś jeszcze 3 sekundy pali mi sie CAT ale to nie zawsze. Ostatnio bylem u mechanika na sprawdzenie instalacji gazowej bo śmierdziało gazem i okazało sie ze mam dziurę na katalizatorze, moze ta kontrolka jest przez ta dziurę ? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-31, 16:17
|
|
|
Odczyt błędów to podstawa |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-01-31, 16:28
|
|
|
poten odczyt bledow to trzeba do mechanika czy mozna samemu jakims programem ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-31, 18:57
|
|
|
Truscik, Do dziadków sa tanie programy za 50zł a o tym w dziale "diagnostyka Vag" Cos się dzieje i masz dzinksa to trza zobaczyć co go z lapmy wywołało. |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-01-31, 20:07
|
|
|
a tak zapytam z ciekawowsci jakie sa objawy w tych V8 przepalonej uszczelki pod głowica ? Bo mnie jedne mechanik straszyl ze moze byc uszczelka przepalona. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-31, 21:15
|
|
|
Puki co nie słuchaj mechanika, podejrzewam, że chce Cię naciągnąć na kasę... gruuuuubą kasę bo na jednej uszczelce się nie skończy a głowic jest dwie. Kasa razy 2
Odczyt błędów, wskazania przepływki ( test dynamiczny ) opis znajdziesz na forum
Tylko zrób to u innego mechanika lub u znajomego co ma kabel bo podejrzewam, że ktoś tu wyczuł łatwy zarobek. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-02-03, 18:52
|
|
|
chyba juz wiem co jest przycyna tej nie rownej pracy silnika, z tego co widzialem to ktos probowla sie dobierac do pompki paliwowej w bagazniku i z tego co slyszalem ze jak tkos sie nie zna to mozna poprzerywac jakies wezyki przy nie umiejetnym wyciaganiu, a u mnie jak jest wskazowka delikatnie przed rezerwa juz samochod nie chce odpalac wiec na pewno cos z pompka. A dzis siedzialem w samochodzie odpalilem z rana i pisalem sms pochodzila pare minut i jak zeszla ze ssania i przezucila na gas te drgania zniknely, wiec byc moze jak ma mniej jak polowe zbiornika to zasysa troche powietrza i lekko dryga ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-03, 19:34
|
|
|
Może masz kiepska pompke i spada jej wydatek już? jak sam nie masz wiedzy musisz sie udac do kogos kto doskonale zna ten nasz układ i obada go oraz sprawdzi cisnienie. |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-02-07, 12:46
|
|
|
mam swojego mechanik do A8, sam ma S8 i A8 tylko ze on zawsze zajety i ciezko go zlapac, no i dosyc drogi. Ale wole oddac w jego rece i zaplacic jak dla kogos kto pierwsyz raz bedzie ro tobil. |
|
|
|
|
|