Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Nie rowna praca silnika na zimnym silni  
Autor Wiadomość
Truscik 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 182
Skąd: Olecko
Wysłany: 2016-01-31, 15:06   [D2 95 4.2PB/LPG ] Nie rowna praca silnika na zimnym silni

Witam, moze ktos pomoże. Jak odpalam z rana samochod to na postoju jest odczuwalne lekkie drzenie samochodu, ale po przejechaniu paru kilometrów zeby silnik nagrzal sie do 90 stopni i zatrzymam nie ma praktycznie żadnego drżenia. I zauwaqzylem ze ubylo mi troche plynu ze zbiorniczka wyrownawczego od chodzenia, ale to chyba dla tego ze ostatnio pekli mi kruciec i mechanik wymienic od razu caly plyn i moze sie odpowietrza teraz ?

Taka jeszcze sprawa jest, jak odpalam samochód to przez jakieś jeszcze 3 sekundy pali mi sie CAT ale to nie zawsze. Ostatnio bylem u mechanika na sprawdzenie instalacji gazowej bo śmierdziało gazem i okazało sie ze mam dziurę na katalizatorze, moze ta kontrolka jest przez ta dziurę ?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-31, 16:17   

Odczyt błędów to podstawa
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Truscik 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 182
Skąd: Olecko
Wysłany: 2016-01-31, 16:28   

poten odczyt bledow to trzeba do mechanika czy mozna samemu jakims programem ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-31, 18:57   

Truscik, Do dziadków sa tanie programy za 50zł a o tym w dziale "diagnostyka Vag" Cos się dzieje i masz dzinksa to trza zobaczyć co go z lapmy wywołało.
 
 
Truscik 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 182
Skąd: Olecko
Wysłany: 2016-01-31, 20:07   

a tak zapytam z ciekawowsci jakie sa objawy w tych V8 przepalonej uszczelki pod głowica ? Bo mnie jedne mechanik straszyl ze moze byc uszczelka przepalona.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-31, 21:15   

Puki co nie słuchaj mechanika, podejrzewam, że chce Cię naciągnąć na kasę... gruuuuubą kasę bo na jednej uszczelce się nie skończy a głowic jest dwie. Kasa razy 2

Odczyt błędów, wskazania przepływki ( test dynamiczny ) opis znajdziesz na forum
Tylko zrób to u innego mechanika lub u znajomego co ma kabel bo podejrzewam, że ktoś tu wyczuł łatwy zarobek.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Truscik 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 182
Skąd: Olecko
Wysłany: 2016-02-03, 18:52   

chyba juz wiem co jest przycyna tej nie rownej pracy silnika, z tego co widzialem to ktos probowla sie dobierac do pompki paliwowej w bagazniku i z tego co slyszalem ze jak tkos sie nie zna to mozna poprzerywac jakies wezyki przy nie umiejetnym wyciaganiu, a u mnie jak jest wskazowka delikatnie przed rezerwa juz samochod nie chce odpalac wiec na pewno cos z pompka. A dzis siedzialem w samochodzie odpalilem z rana i pisalem sms pochodzila pare minut i jak zeszla ze ssania i przezucila na gas te drgania zniknely, wiec byc moze jak ma mniej jak polowe zbiornika to zasysa troche powietrza i lekko dryga ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-03, 19:34   

Może masz kiepska pompke i spada jej wydatek już? jak sam nie masz wiedzy musisz sie udac do kogos kto doskonale zna ten nasz układ i obada go oraz sprawdzi cisnienie.
 
 
Truscik 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 182
Skąd: Olecko
Wysłany: 2016-02-07, 12:46   

mam swojego mechanik do A8, sam ma S8 i A8 tylko ze on zawsze zajety i ciezko go zlapac, no i dosyc drogi. Ale wole oddac w jego rece i zaplacic jak dla kogos kto pierwsyz raz bedzie ro tobil.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.